Przesunięty przez: sruba 07-08-2007, 09:30 |
[CJX 96-02] colt 97r 1,3 nie wchodzi na obroty POMOCY |
Autor |
Wiadomość |
kumanprx [Usunięty]
|
Wysłany: 26-01-2007, 23:53 [CJX 96-02] colt 97r 1,3 nie wchodzi na obroty POMOCY
|
|
|
witam, 2 tyg. temu strowadzilem z niemczech mitsubishi colt 97r z silnikiem 1,3 jeszcze duzo nim nie jezdzilem ale wstepnie jestem bardzo zadowolony bo spelnia wszystkie moje oczekiwania , jedynym mankamentem jest to ze nie mozna go wbic na obroty poniewaz przy gwaltownym wcisnieciu gazu auto zachowuje sie jak by nie otrzymywalo wystarczajacej ilosci paliwa i zaczyna sie "dławić" - bo nie wiem jak to inaczej nazwac , natomiast wolno stopniowo wciskajac pedal gazu auto wchodzi na obroty bez problemu , bylem juz u kilku lokalnych mechanikow i niestety nic mi nie poradzili na ten problem jedynie powiedzieli ze mam jechac na komputer i nim dokladnie wybadac co to moze byc - natomiast na komputerze jeszcze nie bylem moze ktos z Was mial podobny problem lub wie jak go rozwiazac i jakie to sa mniejwiecej koszta ? dodam iz wymienilem juz filtr paliwa , filtr powietrza , filtr oleju pozdrawiam oraz prosze o odpowiedz. |
Ostatnio zmieniony przez josie 11-02-2007, 00:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-01-2007, 10:25
|
|
|
Wygląda coś jakby lewe powietrze - zobacz czy wszystkie wężyki siedzą na miejscu, czy nie ma żadnej dziurki po jakimś. Szczególnie w okolicach kolektora ssącego. |
|
|
|
 |
tommi [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2007, 13:46
|
|
|
mi naprzykłąd jak padła lambda to też nie wkrecał się tak żwawo na oborty... też warto sprawdzić. Chooper mi ją badał napewno jak go zapytasz to ci pomoże |
|
|
|
 |
kumanprx [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2007, 01:00
|
|
|
Kto/co to jest ten chooper ? dajcie mi do niego namiary ) pozdrawiam oraz prosze zglaszac w dalszym ciagu w czym moze tkwic wada, myslicie ze badanie komputerowe wykaze w czym problem ? pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczow! |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-01-2007, 16:21
|
|
|
a jak spalanie, w normie, czy podwyższone ?? |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
Marcin190 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2007, 16:52
|
|
|
mam podobny problem napisalem o tym w poscie tym wczesniejszym idenytczne objawy ja jeszcze musze przeczyscic przepustnice |
|
|
|
 |
kumanprx [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2007, 22:09
|
|
|
jesli chodzi o spalanie to wydaje mi sie ze troszeczke zbyt wiele pali , ponad norme wiecie co to jest ? please |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 28-01-2007, 22:13
|
|
|
kumanprx napisał/a: | troszeczke zbyt wiele pali |
Sonda lambda sprawdzona? Jakie wytwarza napięcie? |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
kumanprx [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2007, 22:42
|
|
|
nie wiem nawet co to jest ta sonda i ta lambda bede musial sie udac do mojego mechanika , jutro najlepiej pojade z autkiem na komputer i moze tam mi cos powiedza a moze to bedzie przeplywomierz ? |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-01-2007, 22:48
|
|
|
wymień sondę lambda (wpięta w układ wydechowy przed katalizatorem, czteroprzewodowa, wtyk kostki masz w tylnej części silnika) |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
kumanprx [Usunięty]
|
Wysłany: 29-01-2007, 16:55
|
|
|
dzisiaj bylem po raz drugi na komputerze i ponownie mi nikt nic nie wybadal mam pytanie , na ile % bedzie to ta sonda lambda ? bo dzisiaj bylem w serwisie gdzie mieli mi zbadac komputerowo to powiedzieli rowniez ze moze to byc ta sonda po czym zbadali jakims amperomierzem czy czyms napiecie w niej i powiedzieli ze sie cos nie zgadza prosze o odpowiedz jakie sa mniejwiecej koszta tej sondy moje auto to : colt rocznik 97 poj. 1,3 prosze podajcie mi adres do aukcji na allegro z sonda do tego auta po rozsondnej cenie oraz napiszcie czy to wg. Was bedzie ona i czy warto podjac ryzyko jej zakupu gdyby ewentualnie to nie byla ona ? pozdrawiam oraz prosze o odp. |
|
|
|
 |
tommi [Usunięty]
|
Wysłany: 29-01-2007, 17:02
|
|
|
na amperomierzu powinno to przyjmowąc wartości od 0 do 1 cyklicznie, czyli raz ku 0 a potem ku 1 było już gdzieś to opisywane dokłądniej musisz poszukać. Mogą ci ją też zbadać badając spaliny . Mi np. na komputerze nie wyskakiwał żaden bład, może dlatego że miała ona w sobie jeszcze jakieś życie
koszta to około 100 zł +/- 50 zł zależy jakiej firmy.
Zapytaj Japaneze albo www.fota.pl możliwości masz wiele |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-01-2007, 17:52
|
|
|
na woltomierzu |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
tommi [Usunięty]
|
Wysłany: 29-01-2007, 18:54
|
|
|
Chooper, wiesz że ja się nie znam tylko pamiętam co ty robiłeś, skoro mówisz woltomierz to woltomierz, mój błąd |
|
|
|
 |
kumanprx [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2007, 00:31
|
|
|
no nierstety do dzisiaj mi sie nie udalo tego naprawic , znacie kogos kto sie dobrze zna na tych sprawach i do kogo moglbym podjechac w celu naprawy auta? chodzi mi o kogos z okolic woj kuj-pom moze znalazl by sie jakis fachowiec ? |
|
|
|
 |
|