EGR sterowany elektrycznie |
Autor |
Wiadomość |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 19-03-2015, 12:49 EGR sterowany elektrycznie
|
|
|
Witam!
Czy jest jakiś sposób na EGR sterowany elektrycznie? Z podciśnieniowymi raczej sprawa jest prosta. Nie chcę mieć "Checka" na konsoli, ale też nie chcę odłączyć całkiem kontrolki (przydaje się w innych awariach). W serwisie powiedzieli- wymiana na nowy , tylko nie widzę tego przy takiej kwocie. Auto jeździ ok, tylko po podłączeniu do kom. pokazuje błąd EGR'u. Co radzicie?
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 19-03-2015, 13:11
|
|
|
Kupić używkę na popularnym serwisie aukcyjnym, jeśli zepsuty. |
|
|
|
 |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 19-03-2015, 18:01
|
|
|
Używany na "znanym portalu" najpewniej jest również uszkodzony. Myślałem o sposobach reanimacji lub oszukania układu, gdy pojawią się fizyczne objawy niesprawności. O EGR'ach sterowanych elektrycznie nie ma na forum zbyt wielu informacji. |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 19-03-2015, 18:38
|
|
|
Cytat: | Używany na "znanym portalu" najpewniej jest również uszkodzony. |
Bez przesady. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 19-03-2015, 18:47 Re: EGR sterowany elektrycznie
|
|
|
Filateam napisał/a: | Witam!
Czy jest jakiś sposób na EGR sterowany elektrycznie? Z podciśnieniowymi raczej sprawa jest prosta. Nie chcę mieć "Checka" na konsoli, ale też nie chcę odłączyć całkiem kontrolki (przydaje się w innych awariach). W serwisie powiedzieli- wymiana na nowy , tylko nie widzę tego przy takiej kwocie. Auto jeździ ok, tylko po podłączeniu do kom. pokazuje błąd EGR'u. Co radzicie?
Pozdrawiam! |
który to tok? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 19-03-2015, 22:29
|
|
|
2003 po lift... |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 20-03-2015, 09:00
|
|
|
wysłałem na prv. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 20-03-2015, 11:18
|
|
|
Też chętnie poznamy cenę. |
|
|
|
 |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 20-03-2015, 14:34
|
|
|
Dzięki za pomoc Panu Zbyszkowi. Serwis prawie 2200 brutto, pozostałe źródła i ceny chyba znacie.
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 20-03-2015, 15:47
|
|
|
Znamy. Cena poza ASO wynosi do 1100-1200 zł za oryginał. Jak byś podał nr OE sprawdził bym dokładnie. |
|
|
|
 |
Bartek5
Forumowicz

Auto: Z Pajero na LADA 4x4 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Maj 2010 Posty: 86 Skąd: Kalwaria Zeb.
|
Wysłany: 24-03-2015, 14:21
|
|
|
Ludzie , ludzie co Wy piszecie- taakie ceny? . Kup sobie egr od mazdy 6 podajże 2,2litra diesel. są inne oznaczenia ale fizycznie i elektrycznie to jest to samo tylko zamiast znaczka mitsubishi jest znaczek mazdy.Przekładasz sam silniczek.A Ten grzybek co go silniczek popycha ma być wyczyszczony benzyną ekstr. i ma lekko chodzić -- I NIE SMAROWAĆ GO CZASEM !!! Sam kupiłem taki dwu letni za 250 zł i żadnych problemów A nie przepłacać za starego szrota po 600, 700 zł , lub kupować nowe , za takie pieniądze. No i wybór większy
ps.Zbyszek powinien doradzić, że tą drogą też można pójść, no ale biznes is biznes......
ps2. nie polecam usuwania egr , po usunięciu go silnik zaczyna pracować twardo i ma metaliczny dźwięk, sprawdzone organoleptycznie na pajero3 did 3,2 i merc E 2,7CDI. |
|
|
|
 |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 01-04-2015, 19:12
|
|
|
Przeczyściłem i chyba będzie dobrze. EGR był w całkiem dobrej kondycji, tylko przycięty na zamknięciu z powodu zanieczyszczenia... No i dalej jestem ekologiczny |
|
|
|
 |
|