Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Serwis pogwarancyjny
Autor Wiadomość
kamilkampo 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 11
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-05-2013, 12:55   Serwis pogwarancyjny

Witam, posiadam Outlandera 2.0 DID 2009 r. przebieg 42tys. Minął ponad rok od ostatniego serwisu gwarancyjnego. Jaki serwis teraz zrobić? Co wymienić? Dzwoniłem do 2 ASO. W pierwszym powiedziano mi cene 1150 zł za wymiane standardową czyli olej,f.oleju,f.powietrza,f.klimatyzacj. W drugim cena 1350 zł w tym wymiana standardowa + płyny: hamulcowe,skrzyni biegów,dyferencjał i coś chyba jeszcze.
Co tak naprawde trzeba wymienić w moim przypadku i czy musze koniecznie robić to w ASO?
Ich ceny mnie czasem powalają.
Z góry dzięki za odpowiedz.
_________________
Kamil Mucha
 
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 22-05-2013, 13:41   

Nie musisz tego robić w ASO. A już na pewno nie w RM Filipowicz :mrgreen:

W książce gwarancyjnej / instrukcji obsługi powinieneś mieć wykaz czynności przy danym przebiegu lub okresie użytkowania. Kup olej i filtry gdzieś na rynku i zapytaj o samą robociznę w dowolnym zaufanym serwisie lub w Auto-Krak - zdaje się, że jako Mitsumaniaki mamy tam rabat - poszukaj, powinno być na Forum.

Wydaje mi się, że 42 tys. km to na wymianę oleju w skrzyni i dyferencjale to za wcześnie. W moim OBK było to 60 tys. km (co i tak wydaje mi się jakoś szybko :roll: )
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
kamilkampo 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 11
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-05-2013, 14:16   

Dzięki za info :)
_________________
Kamil Mucha
 
 
 
Tux 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 43
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-05-2013, 14:27   

Ja skorzystałem z rady Forumowiczów i swojego serwisuję u Leszka w podkrakowskich Pielgrzymowicach. Póki co jest OK.

Tutaj wątek na Forum http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=13221
_________________
Michał
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 22-05-2013, 19:56   

JCH napisał/a:
Wydaje mi się, że 42 tys. km to na wymianę oleju w skrzyni i dyferencjale to za wcześnie

Zwróć uwagę na to, że lista czynności przeglądowych określa 2 kryteria: przebieg i czas, w zależności co nastąpi pierwsze.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
sztucjan 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 DID - Instyle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 6
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-05-2013, 20:34   

Zadzwon po prostu do ASO i spytaj jakie elementy nalezy serwisowac przy takim przebiegu. Jak zapytasz to z pewnoscia Ci udziela takiej informacji a przeciez nie musisz obowiazkowo robic u Nich przegladu :D
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 22-05-2013, 20:46   

Trik napisał/a:
Zwróć uwagę na to, że....
Zwracam :)
JCH napisał/a:
W książce gwarancyjnej / instrukcji obsługi powinieneś mieć wykaz czynności przy danym przebiegu lub okresie użytkowania.
Jednakowoż skoro w niektórych samochodach nie przewiduje się w ogóle wymiany oleju w skrzyni, w OBK zaś po 60 tys. km. więc nie spodziewam się, żeby w OII wymiana była przewidziana przy 45 tys. km lub 3/4 latach.

edit:
http://mitsubishi.autogt.pl/lista_przegladow

Dla OII 2.0 DID:
Olej w skrzyni - co 200 tys. km lub co 10 lat
Olej w skrzyni rozdzielczej - co 100 tys. km lub co 3 lata
Olej w tylnym dyferencjale - co 80 tys. lub co 3 lata
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 23-05-2013, 00:03   

:oops: :drunken:
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 23-05-2013, 08:41   

kamilkampo napisał/a:
Outlandera 2.0 DID 2009 r. przebieg 42tys


gdzie ty tym jeździsz tylko 42 tysiące ?
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 23-05-2013, 23:39   

borsak1 napisał/a:
kamilkampo napisał/a:
Outlandera 2.0 DID 2009 r. przebieg 42tys


gdzie ty tym jeździsz tylko 42 tysiące ?
A co.....? Moze kolega do kosciola ma blisko :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
kamilkampo 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 11
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-05-2013, 09:39   

Heheh, dokładnie tak kościół mam blisko :P Mam 2 auta a ten jest moim dodatkowym :) co do wymiany, zakupiłem f.paliwa,f.oleju,f.klimatyzacji,f.powietrza oraz olej i pojechałem do normalnego serwisu, nie ASO. Zastanawia mnie tylko fakt że weszło tylko 4 litry, a na miarce oleju jest w tym momencie ponad stan. I nie wiem czy wyciągnąć troche czy tak zostawić.
P.s za części zapłaciłem ok 400 zł, za robocizne 150zł.
_________________
Kamil Mucha
 
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-05-2013, 11:09   

kamilkampo napisał/a:
Zastanawia mnie tylko fakt że weszło tylko 4 litry


Nic dziwnego że weszło 4 litry - dokładnie tyle mieści się w 2.0 TDI (specyfikacje czasami podają 4,2 - wtedy jest "pod korek").

bonito
 
 
kamilkampo 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 11
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-05-2013, 13:40   

A czy może być stan oleju ponad kreske "MAX" ?
_________________
Kamil Mucha
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-05-2013, 13:00   

Według mnie w instrukcji chybA jest 3,7 L ,MNIE OSTATNIO PRZELALI 1LITR bo pan myślał że olej ma 4l więc wróciłem i musieli spuścić ale jak jest 2-3 setki to problemu nie ma ,i tak zaraz się wypali ,jak to w 2tdi
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.