Serwis pogwarancyjny |
Autor |
Wiadomość |
kamilkampo
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 11 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-05-2013, 12:55 Serwis pogwarancyjny
|
|
|
Witam, posiadam Outlandera 2.0 DID 2009 r. przebieg 42tys. Minął ponad rok od ostatniego serwisu gwarancyjnego. Jaki serwis teraz zrobić? Co wymienić? Dzwoniłem do 2 ASO. W pierwszym powiedziano mi cene 1150 zł za wymiane standardową czyli olej,f.oleju,f.powietrza,f.klimatyzacj. W drugim cena 1350 zł w tym wymiana standardowa + płyny: hamulcowe,skrzyni biegów,dyferencjał i coś chyba jeszcze.
Co tak naprawde trzeba wymienić w moim przypadku i czy musze koniecznie robić to w ASO?
Ich ceny mnie czasem powalają.
Z góry dzięki za odpowiedz. |
_________________ Kamil Mucha |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 22-05-2013, 13:41
|
|
|
Nie musisz tego robić w ASO. A już na pewno nie w RM Filipowicz
W książce gwarancyjnej / instrukcji obsługi powinieneś mieć wykaz czynności przy danym przebiegu lub okresie użytkowania. Kup olej i filtry gdzieś na rynku i zapytaj o samą robociznę w dowolnym zaufanym serwisie lub w Auto-Krak - zdaje się, że jako Mitsumaniaki mamy tam rabat - poszukaj, powinno być na Forum.
Wydaje mi się, że 42 tys. km to na wymianę oleju w skrzyni i dyferencjale to za wcześnie. W moim OBK było to 60 tys. km (co i tak wydaje mi się jakoś szybko ) |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
kamilkampo
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 11 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-05-2013, 14:16
|
|
|
Dzięki za info |
_________________ Kamil Mucha |
|
|
|
 |
Tux
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 43 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 22-05-2013, 19:56
|
|
|
JCH napisał/a: | Wydaje mi się, że 42 tys. km to na wymianę oleju w skrzyni i dyferencjale to za wcześnie |
Zwróć uwagę na to, że lista czynności przeglądowych określa 2 kryteria: przebieg i czas, w zależności co nastąpi pierwsze. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
sztucjan
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.2 DID - Instyle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2013 Posty: 6 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-05-2013, 20:34
|
|
|
Zadzwon po prostu do ASO i spytaj jakie elementy nalezy serwisowac przy takim przebiegu. Jak zapytasz to z pewnoscia Ci udziela takiej informacji a przeciez nie musisz obowiazkowo robic u Nich przegladu |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 22-05-2013, 20:46
|
|
|
Trik napisał/a: | Zwróć uwagę na to, że.... | Zwracam
JCH napisał/a: | W książce gwarancyjnej / instrukcji obsługi powinieneś mieć wykaz czynności przy danym przebiegu lub okresie użytkowania. | Jednakowoż skoro w niektórych samochodach nie przewiduje się w ogóle wymiany oleju w skrzyni, w OBK zaś po 60 tys. km. więc nie spodziewam się, żeby w OII wymiana była przewidziana przy 45 tys. km lub 3/4 latach.
edit:
http://mitsubishi.autogt.pl/lista_przegladow
Dla OII 2.0 DID:
Olej w skrzyni - co 200 tys. km lub co 10 lat
Olej w skrzyni rozdzielczej - co 100 tys. km lub co 3 lata
Olej w tylnym dyferencjale - co 80 tys. lub co 3 lata |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 23-05-2013, 00:03
|
|
|
|
|
|
|
 |
borsak1
Forumowicz 2.2D MiVEC Intense+
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 542 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 23-05-2013, 08:41
|
|
|
kamilkampo napisał/a: | Outlandera 2.0 DID 2009 r. przebieg 42tys |
gdzie ty tym jeździsz tylko 42 tysiące ? |
_________________ szerokości wszystkim i sobie |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 23-05-2013, 23:39
|
|
|
borsak1 napisał/a: | kamilkampo napisał/a: | Outlandera 2.0 DID 2009 r. przebieg 42tys |
gdzie ty tym jeździsz tylko 42 tysiące ? | A co.....? Moze kolega do kosciola ma blisko |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
kamilkampo
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 11 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-05-2013, 09:39
|
|
|
Heheh, dokładnie tak kościół mam blisko Mam 2 auta a ten jest moim dodatkowym co do wymiany, zakupiłem f.paliwa,f.oleju,f.klimatyzacji,f.powietrza oraz olej i pojechałem do normalnego serwisu, nie ASO. Zastanawia mnie tylko fakt że weszło tylko 4 litry, a na miarce oleju jest w tym momencie ponad stan. I nie wiem czy wyciągnąć troche czy tak zostawić.
P.s za części zapłaciłem ok 400 zł, za robocizne 150zł. |
_________________ Kamil Mucha |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26-05-2013, 11:09
|
|
|
kamilkampo napisał/a: | Zastanawia mnie tylko fakt że weszło tylko 4 litry |
Nic dziwnego że weszło 4 litry - dokładnie tyle mieści się w 2.0 TDI (specyfikacje czasami podają 4,2 - wtedy jest "pod korek").
bonito |
|
|
|
 |
kamilkampo
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 11 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-05-2013, 13:40
|
|
|
A czy może być stan oleju ponad kreske "MAX" ? |
_________________ Kamil Mucha |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 27-05-2013, 13:00
|
|
|
Według mnie w instrukcji chybA jest 3,7 L ,MNIE OSTATNIO PRZELALI 1LITR bo pan myślał że olej ma 4l więc wróciłem i musieli spuścić ale jak jest 2-3 setki to problemu nie ma ,i tak zaraz się wypali ,jak to w 2tdi |
_________________
 |
|
|
|
 |
|