Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Szukam silniczka krokowego kolor szary
Autor Wiadomość
Pawcio21 
Mitsumaniak


Auto: Mitsibishi Galant 2.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 52
Skąd: Mielec
  Wysłany: 31-10-2012, 19:28   [E54A 2.0 V6] Szukam silniczka krokowego kolor szary

Witam mam od jakiegoś czasu taki problem a mianowicie na 100% siadł mi silnik krokowy odpowiedzialny za wolne obroty. Pewnego dnia mienionego lata chciałem odpalić mojego misia a tu odpalił ale za moment zgasł i tak kilka razy aż go trochę gazem nie podtrzymałem, jak złapał trochę temp. to juz sam chodził. Zacząłem sprawdzać co to może być. wymieliłem od razu filtr paliwa i powietrza i nic to nie poprawiło. Więc zabrałem się za krokowca, po odkręceniu zawiozłem go do gościa żeby mi go pomierzył na poszczególnych cewkach i się okazało że miał nie równą i za małą oporność. Pojechałem do domu, a na drugi dzień chciałem się jeszcze raz upewnić że to na pewno jest to wiec odkręciłem od krokowca tę górną plastikową obudowe i pokręciłem maksymalnie tym magnesem co jest w środku na maxa i zapaliłem auto bez problemów. Wiadomo że obroty po chwili były już za wysokie lecz byłem już pewny że to wina tego krokowca. Przez niego jak włączałem klimę to zamiast obroty delikatnie jak kiedyś wzrastały to teraz opadały a w połączeniu ze skręconą maksymalnie kierownicą to prawie silnik gasł a często gasł całkowicie po prostu nic go nie podtrzymywało na obrotach. Dodam jeszcze że mierzyłem tę wtyczkę do zasilania krokowca tę na 6 pinów że tak to nazwę i było tam napięcie wiec przypuszczam że czujnik temperatury silnika jest ok. Nie wiem ale myślę że jednak muszę szukać innego krokowca? Jeśli ma ktoś jakiś pomysł co z tym problemem poczynić to będę bardzo wdzięczny. Gorąco pozdrawiam wszystkich mitsumaniaków! Mam jeszcze jedno pytanie na koniec czy silniczek krokowy z wersji 2.5 V6 będzie pasować do mojego 2.0 V6?
_________________

 
 
kiler 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 25
Skąd: Piła
Wysłany: 06-12-2012, 10:05   

Czesc mam ten sam problem tylko ze kupiłem przepustnice z krokowcem i jest to samo :/ chyba ze gosc sprzedał mi uszkodzony :/ Udało Ci sie juz ogarnac ten problem ?? wczoraj wymienilem czujnik temperatury no ale to nic nie dało :| juz mam kur.. dosc.
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 06-12-2012, 10:53   

Od 2,5 v6 powinien pasować, ja taki mam u siebie tyle že u mnie jest koloru brązowego( taka kawa z mlekiem)
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
kiler 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 25
Skąd: Piła
Wysłany: 06-12-2012, 19:19   

Ale to tylko z rocznika 92-96 tak ? bo od nowszego chyba nie przypasuje co ?
 
 
Pawcio21 
Mitsumaniak


Auto: Mitsibishi Galant 2.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 52
Skąd: Mielec
Wysłany: 06-12-2012, 19:25   

Witam już sobie z tym poradziłem zamówiłem na allegro od 2,5 V6 tak samo koloru kawy z mlekiem taki sam jaki miałem praktycznie tylko inny numer seryjny. Sprzedawca był super wysłał mi dobry sprzęt z plombami na gwarancji rozruchowej. Zamontowałem wszystko i Misiek wreszcie się uruchomił jak należy po przeszło 6 miesiącach :lol: Tak że kiler takie moja rada dla Ciebie jak przekręcasz zapłon na on zwłaszcza na zimnym to musisz usłyszeć takie ,,cykanie-żegotanie'' wtedy krokowiec pracuje jak tego dzwięku ne ma to coś z nim jest nie tak, lecz można też go odkręcić wystawić na góre przepustnicy i przekręcać stacyjką , wtedy widzisz czy wszystko działa tzn. wysuwa go i czy chowa. Pozdrawiam i życzę powodzenia :D :D :D :D

[ Dodano: 06-12-2012, 19:30 ]
Kiler tak musisz szukać takiego samego podobny rocznik i kolor jak będziesz widział że identycznie wygląda to będzie musiał pasować. To nie ma znaczenia czy od 2.0 czy 2.5. On pełni taka samą funkcje. Ja kupiłem go w cenie 120zł plus przesyłka tak że nie ma tragedii. Pozdrawiam :)
_________________

 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 07-12-2012, 12:18   

Mój jest z nowszego modelu nie z E88A , w EA5x jest inna przepustnica ale krokowy taki sam
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
kiler 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 25
Skąd: Piła
Wysłany: 07-12-2012, 13:44   

Super dzieki za odpisanee :D dzis postaram powalczyc z tym a jak sie uda to w pozniedziałek bede musiał zamowic juz drugi.
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 07-12-2012, 16:48   

Zwróć uwagę na kolor bo w 2,5 były też czarne obudowy a czy on też będzie pasował pewny nie jestem
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
MarekM 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1995r. 2.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 1
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 26-05-2013, 15:26   

k@rol napisał/a:
Zwróć uwagę na kolor bo w 2,5 były też czarne obudowy a czy on też będzie pasował pewny nie jestem


Witam, właśnie wymieniłem silniczek krokowy w swoim galancie V 2,0 V6 na silniczek od galanta VI 2,5 V6. Kolor czarny, orginalnie byl koloru kawy z mlekiem jak już pisaliście. Wszystko działa elegancko.
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 26-05-2013, 21:59   

dobrze wiedzieć :mrgreen:
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.