 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Dokładny schemat pomiaru TPS |
Autor |
Wiadomość |
radek8622
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 521 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 06-06-2013, 19:11 Dokładny schemat pomiaru TPS
|
|
|
Cześć potrzebuję dokładny schemat pomiaru TPS w GDI oraz ustawienie.(w które gniazdo i jakie piny miernikiem się podpiąć)Poszukałem parę tematów znalazłem o tym ale to zlepki informacji a ja potrzebuję konkrety.Nie posiadam kompa więc będę posługiwał się miernikiem.Z tego co wyczytałem szczelinomierz też bedzie potrzebny.Prosił bym o edukację w punktach co i jak po kolei robić.(Np.czy silnik rozgrzany,jaki szczelinomierz,jakie wartości ustwić dosłownie jak dla laika.) |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 07-06-2013, 23:52
|
|
|
Zaden szczelinomierz nie jest potrzebny...tak samo czy silnik jest rozgrzany czy zimny to nie ma Zadnego znaczenia do ustawiania,co innego do Nauki obrotów ale to już inny temat...http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33071&postdays=0&postorder=asc&start=0 w tym temacie jest WSZYSTKO OPISANE jak i gdzie wbić woltomierz prądu stałego.Trzeba troszkę wykazać się sprytem i choć troszkę znać budowę przepustnicy itp...
Optymalne ustawienie to 0,64...V=12,94% otwarcia przepustnicy. Powyżej tego np 0,7V nie będzie aktywny tryb Idle Position Switch chyba...który jest potrzebny do pracy biegu jałowego! poniżej wartości 0,64V np. 0,55 przepustnica będzie miała bardzo małe uchylenie,tym samym może okazać się że auto będzie odpalać i od razu gasnąć bo ECU będzie widzieć bardzo małe otwarcie przepustnicy i krokowiec może nie dać rady podbić obrotów.
Piszemy cały czas od przepustnicy Przed LIFTEM. |
_________________ - Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD |
|
|
|
 |
radek8622
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 521 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 08-06-2013, 08:10
|
|
|
o dzięki widziałem ten temat już kiedyś tylko nie mogłem go trafić.A jak u ciebie poradziłeś sobie z tymi obrotami po 4 min? ja muszę sprawdzić napięcie na tps.Kurczę mam problem z 1 biegiem bo mam szarpanie na tym biegu jak jade pomalu musze mieć nogę na sprzęgle żeby nie szarpało na pozostałych biegach równiutko nic nie szarpie natomiast przy zmianie biegów jak puszczę szybciej sprzęgło jest szarpnięcie. |
|
|
|
 |
|
|