Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dokładny schemat pomiaru TPS
Autor Wiadomość
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 06-06-2013, 19:11   Dokładny schemat pomiaru TPS

Cześć potrzebuję dokładny schemat pomiaru TPS w GDI oraz ustawienie.(w które gniazdo i jakie piny miernikiem się podpiąć)Poszukałem parę tematów znalazłem o tym ale to zlepki informacji a ja potrzebuję konkrety.Nie posiadam kompa więc będę posługiwał się miernikiem.Z tego co wyczytałem szczelinomierz też bedzie potrzebny.Prosił bym o edukację w punktach co i jak po kolei robić.(Np.czy silnik rozgrzany,jaki szczelinomierz,jakie wartości ustwić dosłownie jak dla laika.)
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 07-06-2013, 23:52   

Zaden szczelinomierz nie jest potrzebny...tak samo czy silnik jest rozgrzany czy zimny to nie ma Zadnego znaczenia do ustawiania,co innego do Nauki obrotów ale to już inny temat...http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33071&postdays=0&postorder=asc&start=0 w tym temacie jest WSZYSTKO OPISANE jak i gdzie wbić woltomierz prądu stałego.Trzeba troszkę wykazać się sprytem i choć troszkę znać budowę przepustnicy itp...
Optymalne ustawienie to 0,64...V=12,94% otwarcia przepustnicy. Powyżej tego np 0,7V nie będzie aktywny tryb Idle Position Switch chyba...który jest potrzebny do pracy biegu jałowego! poniżej wartości 0,64V np. 0,55 przepustnica będzie miała bardzo małe uchylenie,tym samym może okazać się że auto będzie odpalać i od razu gasnąć bo ECU będzie widzieć bardzo małe otwarcie przepustnicy i krokowiec może nie dać rady podbić obrotów.
Piszemy cały czas od przepustnicy Przed LIFTEM.
_________________
- Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD
 
 
 
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 08-06-2013, 08:10   

o dzięki widziałem ten temat już kiedyś tylko nie mogłem go trafić.A jak u ciebie poradziłeś sobie z tymi obrotami po 4 min? ja muszę sprawdzić napięcie na tps.Kurczę mam problem z 1 biegiem bo mam szarpanie na tym biegu jak jade pomalu musze mieć nogę na sprzęgle żeby nie szarpało na pozostałych biegach równiutko nic nie szarpie natomiast przy zmianie biegów jak puszczę szybciej sprzęgło jest szarpnięcie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.