Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] P1100 co oznacza ten błąd?
Autor Wiadomość
grego_s1 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2017
Posty: 8
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 16-03-2017, 19:43   [II 2.2 DID] P1100 co oznacza ten błąd?

Witam potrzebuję pomocy mam błąd P1100 induction control motor position sensor fault, co to oznacza?
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 16-03-2017, 23:05   

Ktory masz silnik 2.2 francuz czy japonczyk?
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
grego_s1 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2017
Posty: 8
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 17-03-2017, 06:46   

Psa 156km
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 403
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 18-03-2017, 09:20   

W tym błędzie chodzi prawdopodobnie o czujnik położenia SWIRL. Ale gdzie on jest to nie mogę się u siebie dopatrzeć (i gdzie w ogóle jest SWIRL). A ściągałem już raz kolektor.

P.S. Na przyszłość pisz 2.2 PSA, 2.2 156KM czy jeszcze jakoś inaczej ale tak aby jasno wyróżnić.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 18-03-2017, 12:41   

Czujnik może być w zespole nastawnik/siłownik. Na początek sprawdź, czy klapy nie przycinają.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 23-03-2017, 15:17   

sprawdz czy pracuje zaworek - jak popatrzysz na silnik po zdjeciu pokrywy silnika bedzie po prawej stronie kolektora i bedzie od niego odchodzila rurka do tylu
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.