Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przedni Most SS 4,900
Autor Wiadomość
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 11-06-2013, 23:43   Przedni Most SS 4,900

Witam
1. Koledzy mam pytania, czy ma ktoś może na zbyciu ?
2. Montował ktoś blokadę w przednim SS (zastanawiam się czy jest w nim miejsce na blokadę)
Seryjnie z tego co wiem nie było nigdy.
3.Jeśli nie ma naklejki na moście z przełożeniem to czy wytłoczone nadruki mają coś wspólnego z przełożeniem ? Czy pozostaje mi tylko liczyć obroty ?

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 12-06-2013, 08:54   

U-96 napisał/a:
(zastanawiam się czy jest w nim miejsce na blokadę)
jest np firmy ARB
U-96 napisał/a:
Czy pozostaje mi tylko liczyć obroty ?
dla pewności lepiej jest policzyć obroty ale .... tak z czystej ciekawości, bo też kiedyś nosiłem się z zamiarem zamontowania, czemu chcesz założyć przednia blokadę ??? Gdzie będziesz jeździł ?? Ze skrzyni biegów jest też np możliwość dołożenia przystawki z wałkiem odbioru mocy-->> z boku jest taka przykręcana "klapka" do wyprowadzenia.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 12-06-2013, 09:24   

Na tabliczce czasem są opisane przełożenia.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
  Wysłany: 16-06-2013, 09:06   

jawaldek napisał/a:
U-96 napisał/a:
(zastanawiam się czy jest w nim miejsce na blokadę)
jest np firmy ARB
U-96 napisał/a:
Czy pozostaje mi tylko liczyć obroty ?
dla pewności lepiej jest policzyć obroty ale .... tak z czystej ciekawości, bo też kiedyś nosiłem się z zamiarem zamontowania, czemu chcesz założyć przednia blokadę ??? Gdzie będziesz jeździł ?? Ze skrzyni biegów jest też np możliwość dołożenia przystawki z wałkiem odbioru mocy-->> z boku jest taka przykręcana "klapka" do wyprowadzenia.


Waldek
Ja dopiero zaczynam zabawę z off roud-em, słucham wszystkich opinii i.........
Znalazłem prawie NOWY most przód i aż się prosi aby przy tej okazji założyć blokadę.

Jeżdżę na razie przeważnie w błocie, nad rzekami Wieprz i Bug, klika razy już przydała mi się blokada tyłu, ale i traktor też............;-))) stąd pomysł na zamontowanie również przodu.

Do tego tak się szczęśliwie składa że mieszkam na Lubelszczyźnie gdzie w promieniu 100 km od komina mam wszystko czego tylko dusza zapragnie.
Mnóstwo błota o każdej porze roku, piach i kamieniołomy nad Wisłą, strome zjazdy i podjazdy w pasie Roztocza - to wszystko czeka na mnie ....... :mrgreen:

Do tego znajomi jeżdżą w Bieszczady , 150 - 200 km od komina
I dlatego j.w.

Przy okazji mostów
Koleś handlował kiedyś częściami do terenówek
Znalazłem u niego 3 prawie NOWE mosty, przeleżały lata zapomniane gdzieś w koncie, dla mnie 4,900 oraz są 2 - 4,636 przód i tył, tył niestety bez blokady

Mam teraz dylemat a raczej pytanie do szanownych kolegów
Mogę wziąć również 4,636 tył i przełożyć samą przekładnie z blokadą ?
Miałbym wtedy całą resztę nową .

Lub wziąć oba 4,636 i tylko przełożyć blokadę ze swojego w tyle - jeśli się da ?

Choć 4,900 jest zdecydowanie lepszy do terenu, a z tą myślą kupiłem Miśka

Proszę o opinie szanownych kolegów

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 16-06-2013, 10:20   

U-96 napisał/a:

Do tego tak się szczęśliwie składa że mieszkam na Lubelszczyźnie gdzie w promieniu 100 km od komina mam wszystko czego tylko dusza zapragnie.
Mnóstwo błota o każdej porze roku, piach i kamieniołomy nad Wisłą, strome zjazdy i podjazdy w pasie Roztocza - to wszystko czeka na mnie ....... :mrgreen:
tylko pozazdrościć terenów. Czyli zabawa na "ostro". Sam to kiedyś przerabiałem, zresztą wszyscy ?? co zaczynają, chorują :wink: na tę chorobę :wink: Czym więcej udogodnień typu wyciągarka, blokady itp itd to wyłącza się myślenie a załącza piesza wędrówka po ciągnik/traktor :mrgreen: :wink:
U-96 napisał/a:
Mogę wziąć również 4,636 tył i przełożyć samą przekładnie z blokadą ?
przód i tył muszą być takie same. Blokada jaka jest w tym moście->> wiskotyczna czy pełna mechaniczna ?? Przy mechanicznej musisz się zatrzymać aby włączyć/wyłączyć. Nie wiem jak jest z wiskotyczną bo mam mechaniczną :mrgreen: Jak już zmotasz obie lub jedną blokadę to poczytaj/popytaj jak je stosować abyś nie pourywał czegoś lub np nie przewrócił samochodu, jest taki scenariusz możliwy. Nie bez znaczenia, mając taki teren jak opisałeś,są opony. Wracając do tylnej blokady- kiedyś przepaliła mi się kontrolka wskazująca czy jest rozłączona/załączona. Na równym śliskim (błoto) terenie nie mogłem skręcić mimo na ful skręconej kierownicy. Może przy dużym promieniu samochód skręcił by??? Fatalny układ jest, jak przy pełnej mechanicznej zerwie się przewód doprowadzający powietrze pod ciśnieniem->> o rozłączeniu bez kluczy do rozbiórki tylnego mostu zapomnij-->> samo nie wyskoczy :mrgreen:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-06-2013, 16:27   

Witam
Waldek to że mosty muszę mieć takie same z przodu i z tyłu to jasne jak słońce ;-)

Opony już też wybrane - Insa Turbo SP kopia Simex (nalewki) 31x10,5x15 (co w praktyce daje 32x11,5)

W swoim tylnym moście mam blokadę mechaniczną 100%
mój GLS jest prawie identyczny jak Twój, tylko w manualu.

Co do tylnego mostu, gdyby się udało do niego (4,636) przerzucić przekładnie z mojego starego (4,900) z blokadą to by było super.

ps.
Grzybek na snorkelu w swoim Miśku masz z filtrem powietrza ?

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 17-06-2013, 21:11   

U-96 napisał/a:
Grzybek na snorkelu w swoim Miśku masz z filtrem powietrza ?
cyklonowy - odśrodkowy a w pyliste i piaszczyste tereny dodatkowo wlewa się olej
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.