Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sonda Lambda
Autor Wiadomość
Adrian.7 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma GDI 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 30
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 29-05-2013, 17:16   Sonda Lambda

Witam. Mam dwa pytania;

1. Czy grzałka pierwszej sondy lambda znajduje się w niej, czy jest naprawialna? (lutowanie kabli itp)
2. Czy jeżeli nie da się tego naprawić i zalecana jest naprawa, to czy opłaca się zakupić trzy razy tańszą sondę uniwersalną bez kostki czy lepiej droższą z kostką?

Czy ma ktoś doświadczenie z tymi uniwersalnymi (żywotność)?
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29-05-2013, 17:23   

Cytat:
1. Czy grzałka pierwszej sondy lambda znajduje się w niej, czy jest naprawialna? (lutowanie kabli itp)


Muszę poprawić się...u Ciebie wyskakuje błąd na sondzie tylnej ;)
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
Adrian.7 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma GDI 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 30
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29-05-2013, 18:20   

To teraz czy ona jest 4 pinoea czy dwu i czy uniwersalna bedzie pasowac. Jesteś pewien co do tego która? ;d
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 30-05-2013, 13:39   

ja mam doświadczenie z uniwersalnymi ale raczej niezbyt dobrze to wspominam skończyło się na wymianie w sklepie i zakupie dedykowanej do GDI. w UK wymieniają z chęcią a w Polsce?Tu konsument w handlu detalicznym ma status śmiecia i nie ma żadnych praw a więc, podejrzewam że z wymianą będzie problem, A uniwersalna niestety działała ale jak się mocniej depnęło to wyskakiwał CE, grzałka znajduje się w środku i jet to niestety nie nienaprawialne a kable są wykonane ze stali nierdzewnej i o jakimkolwiek lutowaniu możesz zapomnieć, trzeba je zaciskać zaciskarką także najlepiej kupić dedykowaną z odpowiedniej długości kablem (ważne) i odpowiednią wtyczką i mieć święty spokój...
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30-05-2013, 14:52   

Najpierw posprawdzaj, czy to nie przetarty kabel itp. Tutaj masz ogólnie całą ścieżkę, co należy sprawdzić przy tym błędzie:

http://speedy.sh/hAQQP/sonda.pdf
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
Adrian.7 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma GDI 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 30
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-06-2013, 00:13   

wymieniłem sąde na nowa uniwersalna zalutowałem kable (może coś edit bo nie za bardzo chciały się zlutować te kable) skasowałem błąd akumulatorkiem wszystko pięknie jadę sobie na działkę nic niema problemu wsiadam w auto po jakiejś godzinie zapalam i co i znów check enigine. takie pytanko czy ma ktoś doświadczenie w tym temacie czy ja źle zlutowałem czy może powinienem użyć jakiś złączek na kable czy może okazuje sie że sonda była git a kostka walnięta? ja już od zmysłów odchodzę jak widzę tą kontrolkę a zaraz na przegląd trzeba jechać wiec koledzy HELP!!
Ostatnio zmieniony przez londolut 24-06-2013, 08:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-06-2013, 07:46   

Kable powinno się łączyc tulejkami które powinny być w opakowaniu z uniwersalną sonda, jezeli dobrze podłaczone i prawidłowo zdiagnozowany błąd to CE nie powinno sie zapalać.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.