 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Matejko 10-04-2006, 13:38 |
[Carisma] Osłona gumowa półosi |
Autor |
Wiadomość |
okidoki [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2006, 18:34 [Carisma] Osłona gumowa półosi
|
|
|
Cześć, wymieniał ktoś może osłone gumową półosi do Carismy '97 ? Dużo jest z tym roboty? Od czego należy zacząć i jak sie do tego zabrać należycie?
No to jak, pomożecie? |
Ostatnio zmieniony przez glina 24-01-2013, 10:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 24-03-2006, 18:39
|
|
|
zewn czy wew? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
okidoki [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2006, 18:44
|
|
|
zewnetrzna |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 24-03-2006, 20:49
|
|
|
Nie ma tragedii z iloscia roboty.... ale:
Trzeba wydlubac polos na zewnatrz czyli odkrecic przegub od piasty, spuscic olej ze skrzyni, rozpiac zawieszenie, wysunac przegub z piasty, zbic przegub z polosi, wymyc wszystko na lustro, zmienic pierscien zabezpieczajacy, zalozyc nowa oslone, zalozyc przegub, wcisnac CALA tubke smaru dolaczonego do manszety, nasunac ja na przegub, zacisnac opaski w przetloczeniu polosi i przegubu, zalozyc polos do skrzyni, wsunac przegub w piaste, skrecic zawias, nalac oliwe do skrzyni, dokrecic nakretke przegubu (220-250 Nm) i w droge..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
okidoki [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2006, 22:34
|
|
|
Dzięki, no troszke jest roboty ale teraz wiem przynajmniej od czego mam zacząć.
Co do tego pierścienia zabezpieczającego to koniecznie go trzeba wymieniać? Chodzi chyba o pierścień segera? |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 24-03-2006, 22:51
|
|
|
No nie jest to taki całkiem normalny pierścień segera... to jest poprosti drucik stalowy fi-3 jakoś tak w kształcie obrączki i jest przecięty - tak aby pracował coś w stylu sprężynki
Czy wymiana jest konieczna???... hmmm najczęściej tak - choć nie zawsze - po tym pierścionku widac zyżycie, jeżeli nie jest zeszlifowany z jednej strony przez przegub to może zostać nic nie powinno sie stać - ale jak będziesz w sklepie po manszetę to takie pierścionki to groszę - więc kup i wymień...
Pozwolę sobie uzupełnic wypowiedź Bartka... przy składaniu wszystkiego nie zapomnij nasmarować cieńką wartwą smaru wieloklinu króry wchodzi w piastę - tam lubi sie ruda pokazać i moze byc kiedys tak że nie wybijesz połosie albo będziesz miał poważne problemy....
Pozdrawiam |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
kobelko
Forumowicz
Auto: carisma 1.8 16 V rok 1996
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 76 Skąd: powiat miechowski
|
Wysłany: 06-06-2011, 19:28
|
|
|
Co rozumiemy prze "Rozpiac zawieszenie"? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 06-06-2011, 21:01
|
|
|
Rozłączyć końcówkę wahacza od zwrotnicy lub (poprawcie mnie jak nie występuje w Cari) rozłączyć amortyzator od zwrotnicy |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 06-06-2011, 21:33
|
|
|
Qrcze... przepraszam, za tą mało tematyczną odpowiedź...
Jestem w szoku - post z 2006 roku... ożył...
Pozdrowienia |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
kobelko
Forumowicz
Auto: carisma 1.8 16 V rok 1996
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 76 Skąd: powiat miechowski
|
Wysłany: 07-06-2011, 08:50
|
|
|
awarie samochodow wiecznie zywe |
|
|
|
 |
|
|