 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:01 |
Outlander 2,0 16V - hamulce tył |
Autor |
Wiadomość |
mitch2000
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,0 B+G 2004 Rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 96 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 08-07-2013, 10:06 Outlander 2,0 16V - hamulce tył
|
|
|
Witam,
Kończą mi się klocki hamulcowe z tyłu prośba o poradę jakie warto kupić, jakich się wystrzegać? Czy podczas wymiany mogę spodziewać sie niespodzianek, czy procedura jest standardowa?
Z góry dziękuję za odpowiedzi,
Kuba |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 08-07-2013, 10:49
|
|
|
Podczas wymiany procedura standardowa. Dam małą wskazówkę, że jedna ze śrub-prowadnic ma łeb dokładnie pod wężykiem i wydawałoby się że trzeba odkręcić wężyk żeby wymienić klocki. Procedura jest taka że odkręcasz do końca i wyjmujesz tę drugą śrubę-prowadnicę, odchylasz szczęki i wyciągasz tę pierwszą prowadnicę bez odkręcania.
IMHO klocki z tyłu zużywają się wolniej, nie warto wybrzydzać. Miałem nipparts wytrzymały chyba 35kkm, jakieś 7kkm temu zamontowałem TRW i na razie jest ok. |
|
|
|
 |
kumpo
Forumowicz
Auto: outlander 4wd 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 57 Skąd: kraków
|
Wysłany: 08-07-2013, 11:03
|
|
|
jak ja wymieniałem klocki odkręciłem tylko dolną śrubę i odchyliłem zacisk do góry nie odkęcając wężyka oraz górnej śruby |
|
|
|
 |
|
|