Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: fj_mike
05-07-2013, 15:53
[EAx 97-04] Galant 2.4 GDI 1999r.
Autor Wiadomość
cesarz 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Runner 2.0TD 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 15
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-07-2013, 19:34   [EAx 97-04] Galant 2.4 GDI 1999r.

Witam,

co sądzicie o takim autku:

http://tablica.pl/oferta/...html#c66c36eb68

Czy za taką cenę w ogóle warto oglądać Galanta :roll: Silnik GDI - da się z tym żyć?
 
 
Sycior 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA5A & Fiat Fiorino
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 152
Skąd: Kobyłka
Wysłany: 04-07-2013, 21:36   

Z każdym się da lepiej, gorzej ;) Ja akurat jestem wyznawcą V6 także ja bym GDI nie chciał. Na forum jest trochę użytkowników GDI i nie narzekają, jeśli jednak masz zamiar autko zagazować to GDI odpada.
_________________
Obczaj "Kalinkę" ;)
 
 
cesarz 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Runner 2.0TD 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 15
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-07-2013, 21:53   

Gazować nie bardzo - chyba że kupić zagazowany ale nie ten budzet :) Przy moich przebiegach (ok 1000 kilometrów miesięcznie - a cholera wie czy niedługo nie odpadną dojazdy do pracy bo przenoszą mi biuro bliżej domu ;) ) nie bardzo robi mi to różnice.

Pytanie czy jak o GDI się dba to jeździ - czy na w Twin Sparkach w Alfa Romeo może być tak że dbasz a i tak coś bardzo kosztownego poleci nawet przy niskim przebiegu :]?
 
 
Ruski 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant '00 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 10
Skąd: Lublin / Rzeszów
Wysłany: 05-07-2013, 03:19   

Mialem takie 2, z czego jeden anglik... Gdyby nie to ze w kazdym musialem regenerowac przepustnice to nie mialbym sie do czego przyczepic :) Da sie tym jezdzic ekonomicznie no i w razie potrzeby ma tez zapas mocy.

Gaz zalozysz, ale cena przerosnie cene auta ;]
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 05-07-2013, 10:18   [EAx 97-04] [EAx 97-04]

Ja mam gdi od miesiąca... właśnie wróciłem z polski i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony !
Przegoniłem go na niemieckiej autostradzie 140-160 km/h od świecka do versmold w 3h 32min ( 146 km/h średnia wychodzi ) i zalałem go właśnie pod korek niecałe 45l przy 488 km trasy - spalanie 9.17
Po drodze były też próby prędkości :


PS całość na przydużych kółkach - 215/55/16
Ostatnio zmieniony przez mkm 06-07-2013, 23:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
 
dr.lolek 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.4gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 15
Skąd: sandomierz
Wysłany: 05-07-2013, 11:12   

ja tam mam GDI 3 tygodnie spalanie od 6,5 w gore srednio 8 takze nie ma tragedii, w sumie fajne auto i silnik tez nie jest glupi a v to vlka zalezy kto co lubi
 
 
cesarz 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Runner 2.0TD 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 15
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-07-2013, 11:14   

Czyli pewnie na standardowych kołach i przy jeździe 120-130 zszedł by nawet poniżej 8 :)

Mój aktualny samochodzik przy takich prędkościach (jak już w końcu się rozpędzi ;) ) spala podobnie albo trochę więcej a ma zabójcze 82 konie mechaniczne 8)
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 05-07-2013, 11:24   

cesarz napisał/a:
Czyli pewnie na standardowych kołach i przy jeździe 120-130 zszedł by nawet poniżej 8

w niedzielę jadę do osnabrück - 30km landówkami.... więc zobaczę jaki wynik będzie przy 100km/h - coś czuje, że w okolicy 7 będzie :twisted:
 
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 05-07-2013, 15:53   

Paski za offtop przyznam jak tylko skończę pracę.
Temat zamykam.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 07-07-2013, 20:17   

Iron.Falcon, temat o spalaniu już istnieje. W temacie skupiamy się na konkretnym aucie.
Mile widziane będą linki do innych tematów (np o spalaniu właśnie).
Za kolejny OT przyznam pasek.

Chwalenie się osiąganymi prędkościami na tym forum także nie jest mile widziane:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=689
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.