Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Zardzewiałe bębny hamulcowe
Autor Wiadomość
Adrians 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 129
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-07-2013, 21:14   [Cari 1.8 GDI] Zardzewiałe bębny hamulcowe

Witam,
bębny hamulcowe w mojej Carismie są dosyć porządnie zardzewiałe. Zobaczcie na zdjęciach poniżej. Czy bezpiecznie będzie to trochę przeczyścić i wymalować jakąś farbą antykorozyjną czy po prostu zakupić już nowe. No i jeszcze jedno pytanie. Jak widać na drugim zdjęciu, osłona hamulca prawie całkowicie się wykruszyła, można bez niej jeździć? Teoretycznie nadal nie ma dostępu do wnętrza bębna.

 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 05-07-2013, 09:22   

Moja osolona już dawno się zbiodegradowała:) Chcesz możesz je wymieniać ale jak w środku nie masz rantu dużego to maluj te co masz.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Adrians 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 129
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-07-2013, 12:03   

Tak to się prezentuje od środka. Rant nie jest jeszcze bardzo duży, bębny były niedawno toczone i nie mam najmniejszych problemów z hamowaniem. Chodzi głównie o tę zewnętrzną korozję, będąc na przeglądzie dowiedziałem się, że powinienem je jak najszybciej wymienić, ale gdyby im się tak dokładniej przyjrzeć to chyba nie jest aż tak tragicznie.
 
 
daniel0011 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GLX + LPG 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Lut 2013
Posty: 48
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 05-07-2013, 21:47   

Na przeglądzie Ci tak powiedzieli, że masz je wymienić, niby z jakiego powodu? Pełno aut jeździ z jeszcze gorszymi, jeżeli nie ma problemu z hamowaniem to jest ok, chyba że kwestia wizualna, to możesz pomalowac sobie :D
 
 
 
mateelv 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-07-2013, 00:12   

kilka dni temu właśnie miałem robotę z moimi bębnami, tutaj efekt:
Tylko felgi urąbane, zrobię jak będzie czysto, to wrzucę.
Malowałem farbą z puszki odporną na wysoką temperaturę - 200ml - 9zł. Starczy tyle, zostaje jeszcze połowa z tego. Nie bawiłem się w żadne Hammerite czy coś takiego, bo już kiedyś się na tym zawiodłem.

Najgorsza robota to czyszczenie, malowanie sama przyjemność, 2 wartswty w odstępie godziny.
 
 
Adrians 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 129
Skąd: Kielce
Wysłany: 06-07-2013, 12:06   

Dzięki za odpowiedzi. W takim razie porządnie je oczyszczę i wymaluję. Mogłem się wcześniej za to wziąć, to nikt by pewnie nie zwrócił na nie uwagi.
Powód do wymiany jaki usłyszałem od diagnosty, to możliwość ukruszenia się części bębna i zablokowania koła, chociaż nie bardzo sobie to mogę wyobrazić, bo ta najbardziej wewnętrzna część jest jeszcze w miarę dobrym stanie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.