Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Galant V6, 1998r, kombi, zielony, Gliwice
Autor Wiadomość
bikej 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2013
Posty: 6
Skąd: opolskie
Wysłany: 09-09-2013, 12:04   [EAx 97-04] Galant V6, 1998r, kombi, zielony, Gliwice

Panowie (Panie też?: ), jak już pisałem w powitalni: szukam galanta V6. Chce zeby byl zagazowany, a cena byla ponizej 10kPLN. Wiem, ze to moze byc trudne:]
Prosze o opinie nt pierwszego typa.
Samochod ponoc nigdy nie byl u handlarza i ma nieprzekrecony licznik, na ktorym widnieje 370tyś KM.
Zaryzykowalibyscie? Czy 370tys (z gazem) oznacza, ze za chwile bedzie potrzebna generalna silnika?
z gory dzieki za opinie

Allegro

Cytat:

Dodatkowe informacje

Cechy zewnętrzne:
alufelgi, szyberdach, światła przeciwmgłowe

Bezpieczeństwo:
ABS, poduszki powietrzne, immobiliser

Komfort:
el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, tapicerka skórzana, centralny zamek, radio, wspomaganie kierownicy, tempomat

Historia:
bezwypadkowy

VIN - numer ident. pojazdu :
JMBLNEA5WVZ001956

Opis pojazdu

Jestem jedynym właścicielem i użytkownikiem tego samochodu od prawie 7 lat.
Kupiłem go w lutym 2007 roku od pani lekarz z Płocka (faktura do wglądu).

Silnik 2,5 v6 jest absolutnie najlepszym silnikiem zastosowanym w tym modelu biorąc pod uwagę: trwałość silnika, dynamikę i komfort jazdy, elastyczność w pełnym zakresie obrotów i ekonomię użytkowania.
Ponadto, samochód ma bogate standardowe wyposażenie, a dodatkowo panoramiczny elektryczny szyberdach.

Samochód absolutnie bezwypadkowy z wyjątkiem małej stłuczki w listopadzie 2011 roku, o której chętnie szczegółowo opowiem zainteresowanym.
Żaden element nadwozia nie był ponownie lakierowany z wyjątkiem tylnych nadkoli (korozja). Wszystkie szyby oryginalne łącznie z przednią.

Samochód jest bardzo zadbany. Wszelkie naprawy realizowałem na bieżąco na możliwie najlepszych częściach.
"Misiek" był i jest moim oczkiem w głowie i zjeździł ze mną i moją rodziną całą Europę łącznie z Turcją i Grecją i nigdy mnie nie zawiódł.

Ważniejsze naprawy:
2007.12 wymiana skrzyni biegów, która następnie była regenerowana na oryginalnych japońskich łożyskach.
2008.09 wymiana rozrządu wraz wszystkimi elementami: pasek pompa napinacz, rolka napinająca, pasek wielorowkowy
2009.02 wymiana amortyzatorów przednich
2011.06 wymiana reduktora LPG: BRC AT90E
2012.02 wymiana sprzęgła (tarcza excedy, docisk oryginalny, łożysko)
2012.08 wymiana tylnych tarcz wraz z klockami i szczękami hamulcowymi,
2013.02 Wymiana przednich tarcz i klocków hamulcowych (tarcze brembo, klocki ferrodo)
Pozostałe, zużywające się elementy zawieszenia były wymieniane na bieżąco na możliwie najlepszych częściach (np banany oryginalne używane - żadnych chińskich podróbek !!! natomiast inne tuleje wymieniane na nowe poliuretanowe
poliuretany.olkusz.pl). Obecnie w samochodzie "nic nie puka, ani nie stuka".

Obecnie samochód ma założone z przodu opony letnie Bridgestone Turanza Eco-pia w bardzo dobrym stanie (rok prod 2011) oraz z tyłu opony zimowe Michelin Alpin A3 w stanie w zupełności nadającym się na oś tylnią.
Samochód jeździ na oleju półsyntetycznym Mobil1 10W-40 regularnie wymienianym wraz z filtrem co 10tys.km.
Klimatyzacja regularnie serwisowana wraz z filtrami (ostatni serwis wiosną 2013 roku).

Samochód jest wyposażony w instalację gazową marki BRC/TOMASETTO, która genialnie spisuje się w tym samochodzie. Poza wymianą reduktora (2011.06) wymagała jedynie wymian filtrów. Poza tym jest absolutnie bezobsługowa!!! Jeździłem już różnymi samochodami z instalacją LPG i moim zdaniem ta instalacja spisuje się rewelacyjnie w tym samochodzie. W całym zakresie obrotów samochód równomiernie przyspiesza bez żadnych najdrobniejszych "dziur" w momencie obrotowym począwszy od 1000 obr/min aż do 6500 obr/min. Dynamika auta na LPG jest zdecydowanie! porównywalna z Pb. Samochód utrzymuje realne! spalanie LPG w zakresie 10 - 15 l/100km w zależności od stylu jazdy. Podczas jazdy miejskiej po Gliwicach spalanie gazu waha się w granicach 12-13l\100km, natomiast w korkach warszawskich zbliża się do 15l\100km. W trasie przy prędkości ok 90-120km spalanie gazu wynosi ok 10l/100km. Natomiast w warunkach autostradowych przy sporej prędkości 180-200km/h zbliża się do 15l/100km. Butla wielkości nominalnie 48 l (w rzeczywistości wchodzi ok 39l gazu) jest zamontowana w miejscu koła zapasowego. Pozwala to na przejechanie ok 260 - 390 km.

Samochód ma na liczniku prawdziwy!!! jego przebieg, który przedstawię zainteresowanym. Samochód nigdy nie był w rękach handlarza.
Cały samochód jest w bardzo dobrym stanie i jestem przekonany że przy odpowiedniej pielęgnacji posłuży jeszcze wiele lat.
Do samochodu dołączam pełną dokumentację wraz z książką serwisową, dokumentacją importową oraz dokumentacją LPG.
Prowadzę działalność gospodarczą, więc na samochód wystawiam fakturę VAT zwolniony - kupujący zwolniony z opłaty skarbowej (podatku PCC).
OC wraz z ubezpieczeniem assistance w wariancie rozszerzonym do 02/2014

VIN: JMBLNEA5WVZ001956
Typ nadwozia: EA5W
Typ silnika: 6A13
Kolor lakieru: G25 - ciemna zieleń metalik
Data pierwszej rejestracji: 1998.06
Data rejestracji w Polsce: 2005.12
Ostatnio zmieniony przez fj_mike 09-09-2013, 17:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Sycior 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA5A & Fiat Fiorino
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 152
Skąd: Kobyłka
Wysłany: 09-09-2013, 13:34   

Dowiedz się ile kilometrów zrobił na LPG. Ale jeśli auto jest zadbane, i właściciel pilnował wymian, to nie ma co się bać przebiegu ;) Już wolę prawdziwe 370 tys. niż 140 tys. i panie niemiec do kościoła tylko jeździł ;p
_________________
Obczaj "Kalinkę" ;)
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 09-09-2013, 18:06   

Brak zaślepek przy halogenach przeciwmgielnych.
Brak kawałka plastiku przy pedale gazu. Dolna obudowa kolumny kierownicy jest w innym kolorze (powinna być szara jak reszta, jest czarna).

Na zdjęciach wygląda poczciwie ale w środku ktoś trochę kombinował nieumiejętnie z plastikami. Dalej nie będę zgadywał :wink:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
bikej 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2013
Posty: 6
Skąd: opolskie
Wysłany: 09-09-2013, 18:54   

fj_mike napisał/a:
Brak zaślepek przy halogenach przeciwmgielnych.
Brak kawałka plastiku przy pedale gazu. Dolna obudowa kolumny kierownicy jest w innym kolorze (powinna być szara jak reszta, jest czarna).

Na zdjęciach wygląda poczciwie ale w środku ktoś trochę kombinował nieumiejętnie z plastikami. Dalej nie będę zgadywał :wink:

Wielkie dzięki za bystre oko! Więc raczej jestem sceptyczny:/
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 09-09-2013, 20:18   

bikej napisał/a:
Więc raczej jestem sceptyczny:/

Absolutnie nie bądź. Auto jest warte obejrzenia. Nie spodziewaj się super stanu ale za te pieniądze to może być dobry zakup.
Na start zawsze coś jest do zrobienia a to już do zweryfikowania na miejscu :wink:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
misza116 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 638
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-09-2013, 21:33   

Tyle lat z miśkiem, więc na 90% właściciel jest na forum ;)
Przód letnie, tył zimówki "nadające się na oś tylną" - to mnie trochę dziwi, ktoś dba o auto i jeździ na takim zestawie?

Ale i tak bym obejrzał, brzmi ciekawie :)
 
 
bikej 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2013
Posty: 6
Skąd: opolskie
Wysłany: 10-09-2013, 09:40   

misza116 napisał/a:
Tyle lat z miśkiem, więc na 90% właściciel jest na forum ;)
Przód letnie, tył zimówki "nadające się na oś tylną" - to mnie trochę dziwi, ktoś dba o auto i jeździ na takim zestawie?

Ale i tak bym obejrzał, brzmi ciekawie :)


Te opony tez mnie nieco zadziwiły. CO to w ogole za pomysl??:]
Ale chyba pojade dzisiaj zobaczyc.

[ Dodano: 10-09-2013, 14:01 ]
bikej napisał/a:
misza116 napisał/a:
Tyle lat z miśkiem, więc na 90% właściciel jest na forum ;)
Przód letnie, tył zimówki "nadające się na oś tylną" - to mnie trochę dziwi, ktoś dba o auto i jeździ na takim zestawie?

Ale i tak bym obejrzał, brzmi ciekawie :)


Te opony tez mnie nieco zadziwiły. CO to w ogole za pomysl??:]
Ale chyba pojade dzisiaj zobaczyc.


No i nie zdążyłem pojechać. Sprzedany:/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.