Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja dysz spryskiwaczy
Autor Wiadomość
radomir 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 27
Skąd: gdn
Wysłany: 29-06-2013, 22:55   Regulacja dysz spryskiwaczy

Jak się reguluje to cudo? Wziąłem igiełkę ale tam zupełnie co innego, hmm.

[ Dodano: 01-07-2013, 00:26 ]
Hola hola, nie wszyscy naraz ;)
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 03-07-2013, 08:44   

Dlaczego chcesz to regulować ??
Najszybciej to pod maską można to obejrzeć.
_________________
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-07-2013, 16:35   

Lucas123w napisał/a:
Najszybciej to pod maską można to obejrzeć.

Tylko że dysze są NAD maską... :)
Igiełkę wsadzasz w dyszę i ustawiasz.
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 03-07-2013, 16:39   

Są nad maską ale ponoć tego radomir nie mógł tak wyregulować, więc może od strony wewnętrznej maski można coś z tym zrobić. :D

Ustawiałeś już dysze Luk ?
U mnie to i tak bez różnicy jest, zawsze korzystam z tego automatu, delikatnie pociągnę i tam sobie opryskuje samo mgiełką szybę i jest wszystko Ok. Czy jadę 50 czy 150 :D

Jak bym przytrzymał to te cztery strumienie lecą każdy w inna stronę świata przy różnych prędkościach.
_________________
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-07-2013, 17:08   

Lucas123w napisał/a:
Ustawiałeś już dysze Luk ?

Nie pamiętam, chyba kiedyś regulowałem.
W Lancerze jest ten problem, że ciśnienie jest dość niskie, w związku z tym jak stoisz to leci prawie na dach, a jak jedziesz szybko, to leci za nisko. I nie ma znaczenia, czy psika sam 4x, czy dłużej się przytrzyma, bo to jest to samo (nie zmienia się ciśnienie ani kierunek).
Faktycznie pod maską są ponoć jakieś trójniki na rurkach, których można się pozbyć i wtedy ciśnienie jest większe. Było na forum wraz z instrukcją.
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 03-07-2013, 18:21   

Regulację należy przeprowadzić wkrętakiem, najlepiej dopasowanym do szczeliny w spryskiwaczu, nie igiełką. Można wtedy regulować góra dół, ale ruchy musza być dość delikatne żeby potem nie lać sobie na dach. Igiełkę włożysz tylko do jednej dziurki a masz ich tam 4 na każdy spryskiwacz, są one w tym elemencie który wystaje i jest ruchomy. Lepszym rozwiązaniem była by tulejka metalowa dopasowana do wymiaru zewnętrznego tego elementu/walca z nacięciem. Dało by to możliwość regulacji we wszystkich kierunkach. Dłubanie wkrętakiem też jest ryzykowne. Jeśli dysza była nieruszana to może być spory opór i można ułamać kawałek plastiku, latem też.
 
 
radomir 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 27
Skąd: gdn
Wysłany: 04-07-2013, 20:12   

Trik napisał/a:
Regulację należy przeprowadzić wkrętakiem, najlepiej dopasowanym do szczeliny w spryskiwaczu, nie igiełką. Można wtedy regulować góra dół, ale ruchy musza być dość delikatne żeby potem nie lać sobie na dach. Igiełkę włożysz tylko do jednej dziurki a masz ich tam 4 na każdy spryskiwacz, są one w tym elemencie który wystaje i jest ruchomy. Lepszym rozwiązaniem była by tulejka metalowa dopasowana do wymiaru zewnętrznego tego elementu/walca z nacięciem. Dało by to możliwość regulacji we wszystkich kierunkach. Dłubanie wkrętakiem też jest ryzykowne. Jeśli dysza była nieruszana to może być spory opór i można ułamać kawałek plastiku, latem też.


dzięki, właśnie o coś takiego chodziło, o regulację samych dysz i kierunku padania strumienia...te dysze w lancerku są specyficzne, dokładnie coś takiego:
http://allegro.pl/mitsubi...3331400265.html i weź to wyreguluj :)
Próbowałem to tak jak Triku pisze ale opór jest taki że myślałem że prędzej to urwę...muszę wykombinować jakąś tuleję
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 05-07-2013, 00:21   

Spróbuj polać piwem. :mrgreen: , słyszałem że można używać zamiast coli.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.