Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
12-10-2007, 16:23
koszty modyfikacji
Autor Wiadomość
sajmon
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 01:23   koszty modyfikacji

witam
chcialbym sie zapytac ludzi bardziej zorientowanych ile by kosztowala nastepujaca modyfickacja:

auto colt c58 gti

1. wymiana silnika na 4g63t
2, skrzynia do tego silnika
3 zrobienie calego zawieszenia przod tyl wahacze amortyzator sprezyny lozyska etc
4 wymiana hamolcow (jakie tam mozna zmontowac??) na lepsze
5 felgi 15 cali
6 pozozstale sugerowane przerobki
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2007, 01:58   

Zanim zaczniesz myslec nad swapem poczytaj forum - masz wszystko opisane krok po kroku. A jak dobrze poszperasz to i koszty sie znajda.

Potrzebujesz
1. Silnik ze skrzynia i lapami (sa wieksze poduszki)
2. Hamulce sa OK - jak chcesz wieksze to nie za bardzo wiem z czego oprocz Gala VR4
3. ECU - ori
4. Wiazke przerobic
5. Zawias jak jest dobry zostaw - jest OK. Ewentualnie rozporke daj gorna.

Bedzie troche ciasno miedzy turbo a chlodnica (turbo jest wieksze niz u mnie)
195 beda za waskie z przodu ;-)
Poczytaj www.4g61t.org - to popularny swap w USA ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-01-2007, 09:03   

a jak sie bedziesz chcial pozbyc 4G67 dohc to daj znak - jesli nie bierze oleju i nie ma problemow z glowica, to ja chetnie tez zrobie swap u siebie
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2007, 10:45   

Krzyzak, ;-)

To Basia bedzie miala Colta GTi czy ten swap do Gala :?: :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-01-2007, 12:13   

Raczej Baska - niedawno widzialem, jak na Allegro oglada CA5 (jej nowe marzenie) a jak wiadomo 4G6x jest bardziej nizabijalna niz 4G9x.
U mnie bylby ten plus, ze pojemnosci by sie zgadzaly, tak trzeba bedzie do UK isc i mieszac. Natomiast ten silnik w C5x to naprawde robi szatana - nawet juz sie rozgladam za jakimis lepszymi hamulcami (wszystko jedno czy bedzie swap czy nie to jednak widziec (swiatla) i hamowac jest najwazniejsze w aucie).
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2007, 12:32   

Krzyzak napisał/a:
(wszystko jedno czy bedzie swap czy nie to jednak widziec (swiatla) i hamowac jest najwazniejsze w aucie).
Skrecac tez trzeba. Poszukaj stabilizatora przedniego z 1,6/1,8/diesla i zawiasu przedniego oraz tylnego. Bedziesz mial od razu sprezyny (mocniejsze) i hamulce.

Diesel poniewaz byl ciezszy m z przodu ten sam zawias co 1,6. Tylna belka z tarczami i stabilizatorem to jest to. BTW przedni stabilizator w 1,6/1,8 jest grubszy niz u Ciebie w 1,5

A na forum Kolega artbiker sprzedaje graty z C58A - wszystko oprocz silnika :mrgreen:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-01-2007, 17:20   

Cytat:
A na forum Kolega artbiker sprzedaje graty z C58A - wszystko oprocz silnika

To się nazywa inwigilacja 8)
Hubert, pamiętasz może czy wszędzie wstawiłem przecinki w moich postach :mrgreen:
_________________

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-01-2007, 19:03   

Hubeeert napisał/a:
A na forum Kolega artbiker sprzedaje graty z C58A - wszystko oprocz silnika :mrgreen:

wyslalem do niego maila - jeszcze zanim ten post sie pojawil, z tym ze dotyczylo to narazie wspomagania :)
fakt - skrecac trzeba, ale stabilizator ma na to maly wplyw; pamietam ostatnia dyskusje, jak pisales o tym drazku od diesla - notabene procz niego trzeba by tez mocowania zmienic, bo wtedy inne gumy przychodza - jest troche rypania... moze narazie tylko hamulce i silnik, bo zawias poki co jest ok
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2007, 20:05   

Krzyzak napisał/a:
ale stabilizator ma na to maly wplyw
wprost przeciwnie moj drogi Sherlocku.
Nadwozie ktore sie nie przechyla lepiej zachowuje sie w zakretach. Stabilizator przod (pret z mocowaniami + zawieszenie, zwrotnice i hamulce) a z tylu cla belka Ci jest potrzebna bo tam tez jest stabilizator.

Powiem tak - Darek jak jechales niedobitym GTi to stad sie bierze roznica w prowadzeniu. :mrgreen:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.