Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
23-03-2015, 12:15
Galant Silver - VenO
Autor Wiadomość
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 22-10-2009, 22:13   Galant Silver - VenO

Po niedlugim namysle i krotkim szukaniu odpowiedniej bazy do tuningu znalazlem swoje cacko galus sportus avansus z nielubianym silnikiem GDi :badgrin: . Jest to moj 3 samochod w posiadaniu. Kupilem gala do luksusowego poruszania sie w zimie ale z wielkimi planami na przyszlosc .

Co ma moj galus hmm chyba wszystko to co inne galanciory . Jako ze autko mam od doslownieo półtora tygodnia to wiem ze nic nie wiem na jego temat LOL .

moje plany ktore juz przed zakupem planowalem to :

- zaadoptowac fotele i kanape od evo 8/9
- napedy i zawieszenie vr4
- silnik modyfikowany - vr4 / 3000gt / evo
- zmiana lakieru na srebro z nissana R34
- maska i klapa z karbonu
- lotka vr4

puki co jednak trzeba zarejestrowac furaka, a malymi kroczkami doprowadzic auto do uzytku.
- Trzeba zrobic 1 nadkole [ standardzik w miskach ? ]
- Cale auto jest pokryte plamkami z asfaltu wiec trzeba bedzie to oczyscic .
- wyprac tapicerke
- wypucowac dywan w bagarzniku
- wymienic plyny ustrojowe :D
- wymiana zawieszenia jest zbyt plywajace a sprawnosc jest minimalna ;/
- i wiele wiele innych drobiazgow.

w temacie pokaze wam jak latwo i za niewielkie $ mozna upiekrzyc swoje autko :D

na szybko kilka fotek silver decepticona :D









a tak wyglada moj ostatni projekt odnowy autka :D

przed:


w trakcie:


i obecny zimowy look bez plugu z przodu:
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2009, 00:32   

D1VenO, Piekny egzemplarzyk. Powodzenia z swoim "malym" projektem.

PS nawet niezle wyglada z tymi "swiecacymi" stalowkami xD
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 24-10-2009, 12:00   

D1VenO, całkiem całkiem ale jeśli chodzi o twoje plany z przerzuceniem napędu od VR4 będziesz miał problem wiem że użytkownicy VR4 w Polsce robili przekładkę oryginała bo przeszczep nie pasuje :( poczytaj na forum VR-ek
Mimo to gratuluje zakupu i życzę szerokości :wink:
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
Slawciu 
Mitsumaniak

Auto: Dynamic 4'91r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 69
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 24-10-2009, 12:21   

Piekny Galant :)

Wydawać by się mogło, że z oczu bije mu pogarda do wszelkich "niemców".
Powodzenia w projekcie i szerokości. :P
_________________
Mój Galant

http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 24-10-2009, 12:59   

jkrzysztof80 napisał/a:
wiem że użytkownicy VR4 w Polsce robili przekładkę oryginała bo przeszczep nie pasuje :(
nieprawda - był conajmniej jeden ( bordowe kombisprzedane już ) które miało wrzucone graty od VR4, kojarzę też gdzieś na forum blekitnego zdaje się sedana przerabianego gdzieś w lublinie

D1VenO, fajny avance, oby to gdi było bezproblemowe ;)
 
 
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-10-2009, 17:19   

tez mi sie obilo o uszy ze nie taki diabel straszny jak go maluja . Sa problemy mniejsze i wieksze ale Honda nauczyla mnie ze kazdy problem jest do zalatwienia :D
zwlaszcza jak ma sie kompletnego dawce. Wiadomo ze z g...a bata nie ukrece.

Pozyjemy zobaczymy. Narazie cieszy mnie luksus jaki daje mi gal. Gdi puki co sprawuje sie dobrze . 2lata temu mial zmieniona przepustnice mam ja w garazu i faktycznie byla w faaaaatalnym stanie :D

Nie wiem czy to prawda ale na metce zmiany oleju mam wpisane oznaczenie oleju + nazwa GDi i sprzedajacy twierdzil ze taki olej mam lac. Chociaz nie mam pojecia gdzie taki olej sie kupuje LOL

Juz w poniedzialek oficjalnei auto bedzie zarejestrowane na mnie i zaczniemy dzialac z usuwaniem niedogodnosci :D fotorelacja zapewniona :P
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 24-10-2009, 23:33   

Cytat:
- zaadoptowac fotele i kanape od evo 8/9
- napedy i zawieszenie vr4
- silnik modyfikowany - vr4 / 3000gt / evo
- zmiana lakieru na srebro z nissana R34
- maska i klapa z karbonu
- lotka vr4


- przednie fotele jeszcze jakoś prawie pasują - trochę płaskownika + wiertarka i poza szpetnie wyglądającymi plasikami da się załatwić - tylna kanapa - mission impossible.....

- napędy wymagają pocięcia budy w bardzo newralgicznych miejscach i zegarmistrzowskiego przyspawania nowych mocowań wszystkiego, włącznie z belką silnika, co pociągnie za sobą zmianę nawet przekładni kierowniczej - nie mówię, że niewykonalne, ale wg mnie 100x prościej przełożyć ścianę grodziową do RHD (miałem w nienagannym stanie Galanta GDi, teraz mam Legnum zrobione własnoręcznie, więc mniejwięcej wiem co piszę ;) )

- modyfikowany silnik VR-4 kosztować będzie >30 000 zł - zastanów się 2x, silnik z 3000 gt nie pasuje wogóle, a silnik Evo :? - tu poważne modyfikacje są dużo tańsze, ale musiałbyś swapować ze skrzynią i napędami Evo, co już słodkie nie będzie

- co do lakieru - może wystarczy pomalować zderzak w kolor nadwozia ;)

- nie wypowiadam się - uzysk masy żaden, uzysk lansu poważny :twisted:

- j/w
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25-10-2009, 00:15   

tak jak Bartek napisał VR4 od 3000gt nie podejdzie mi się najlogiczniej wydaje VR4 montować taki jaki był w tej budzie czyli od Legnuma zrób dolot i odciąż auto na wydechu przejedź się potem i sądzę że powinno Ci w zupełności starczyć mocy Galant to nie jest najlepsza baza do extremalnego tuningu a te prawie 300 kucy z Legnuma radzi sobie w zupełności a już przy tym będziesz miał sporo zachodu, potem ładne fele hamulce rozmiarów pizzy :D no ale zrobisz co bedziesz chciał jak tylko wypowiadam swoje zdanie :D
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
tucci 
Mitsumaniak
TWIERDZA WROCLAW


Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 883
Skąd: DW
Wysłany: 01-11-2009, 10:22   

Takze reasumujac bedziesz mial troszke pracy wcale nie za male $$$, wydawac by sie moglo najlogiczniejszym rozwiazaniem kupienie vr4, co nie jest sprawa trudna, w sytuacji kiedy mamy nagonke na polskie niedostosowanie polskiego prawa do dyrektyw unijnych ws rejestacji aut RHD :P
_________________
alteri vivas oportet, si vis tibi vivere
HISTORIA GALICJUSZA
OfLS-DonKnutrix
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-11-2012, 13:10   

Wszedłem, myślałem że to jakiś w miarę świeży temat... a tu kotlet z 2009 ;) coś się dzieje z autem? :D
_________________


 
 
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-11-2012, 19:19   

Niestety nic sie nie dzieje lub stety hehe. Auto spelnia swoje zadanie jako wygodny dailydrive. Odpuscilem temat modyfikacji. Dodalem spoiler vr4, nowe zawieszenie, heble itd. Odrdzewilem nadkola i czekam na przyszly sezon kiedy bede mogl wrzucic czarny lakier :)
 
 
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-03-2013, 13:00   

wrzucam dla potomnych, w zasadzie Juiceman na shoutboxie napisał mi że kanapa z kombi nie pasuje do sedana to mimo to zaryzykowałem i kupiłem kombiaka z czarna skórą. Mocowania i szerokość oparcia jest taka sama w obu autach. Różnica polega na grubość tylnej dykty która ma być ochroną dla siedzenia przy złożonych fotelach. No i trzeba wywalić z górnej tylnej części stelaża kawałek pręta z obrazka.



ja ściągnąłem z jednej części całą skórę w celu porównania oparcia sedana i kombi. w 2 części jedynie poluzowałem skórę i uciąłem ten pręcik.

w efekcie mam skórke


Żeby nie było zbyt łatwo to boczne części oparcia są jednak krótsze i samo przełożenie skóry nie wystarczy. trzeba sztukować parę cm od góry. Na szczęście moja żona potrafi to zrobić więc nic mnie to nie kosztuje ;P

niebawem wrzucę całe auto z przekładką skórki. oraz lekko zliftngowanym wizerunkiem auta na ten sezon.
 
 
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-04-2013, 11:43   

przyleciala do mnie od hamburgerow dokladka zderzaka przedniego


oraz gwint ISC'a z pełną regulacją


lotka tez od hamburgerow


jeszcze zimowy setup



i maly spajszot po zamontowaniu gwintu i laczkow letnich

 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 17-04-2013, 11:45   

D1VenO napisał/a:
oraz gwint ISC'a z pełną regulacją


ile u rednecków taki gwint i do czego jest rzekomo dedykowany
co to za producent?? albo z jakiego sklepu ciągnąłeś
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-04-2013, 11:59   

Tomku brałem udział w zakupach grupowych na forach HONDY. Robił to chłopak ze sklepu http://www.planet-jdm.pl/ gwint jest dedykowany do galantów 98UP. Cena promocyjna wyszła mi z transportem pod dom 2650zł . Cena normalna to jakies 3tys. Gwint jest super , 2 rodzaje ustawień twardości przy tym też 2 wysokości. Jest opcja Street Sport
Racing / Drift z możliwością wyboru twardości sprężyn. Opcja camberów do regulacji kąta pochylenia itd. stosunek ceny do jakości super. Puki co zamontowałem tylko gwinta bez regulacji dopiero będe się bawił tym. Ale już czuję że amorki super wybierają. Mam porównanie bo wcześniej miałem KYB ultra SR z Eibachami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.