Zamknięty przez: mkm 23-03-2015, 12:15 |
Galant Silver - VenO |
Autor |
Wiadomość |
D1VenO
Forumowicz

Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 341 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-10-2009, 22:13 Galant Silver - VenO
|
|
|
Po niedlugim namysle i krotkim szukaniu odpowiedniej bazy do tuningu znalazlem swoje cacko galus sportus avansus z nielubianym silnikiem GDi . Jest to moj 3 samochod w posiadaniu. Kupilem gala do luksusowego poruszania sie w zimie ale z wielkimi planami na przyszlosc .
Co ma moj galus hmm chyba wszystko to co inne galanciory . Jako ze autko mam od doslownieo półtora tygodnia to wiem ze nic nie wiem na jego temat LOL .
moje plany ktore juz przed zakupem planowalem to :
- zaadoptowac fotele i kanape od evo 8/9
- napedy i zawieszenie vr4
- silnik modyfikowany - vr4 / 3000gt / evo
- zmiana lakieru na srebro z nissana R34
- maska i klapa z karbonu
- lotka vr4
puki co jednak trzeba zarejestrowac furaka, a malymi kroczkami doprowadzic auto do uzytku.
- Trzeba zrobic 1 nadkole [ standardzik w miskach ? ]
- Cale auto jest pokryte plamkami z asfaltu wiec trzeba bedzie to oczyscic .
- wyprac tapicerke
- wypucowac dywan w bagarzniku
- wymienic plyny ustrojowe
- wymiana zawieszenia jest zbyt plywajace a sprawnosc jest minimalna ;/
- i wiele wiele innych drobiazgow.
w temacie pokaze wam jak latwo i za niewielkie $ mozna upiekrzyc swoje autko
na szybko kilka fotek silver decepticona
a tak wyglada moj ostatni projekt odnowy autka
przed:
w trakcie:
i obecny zimowy look bez plugu z przodu:
 |
|
|
|
 |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2009, 00:32
|
|
|
D1VenO, Piekny egzemplarzyk. Powodzenia z swoim "malym" projektem.
PS nawet niezle wyglada z tymi "swiecacymi" stalowkami xD |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 24-10-2009, 12:00
|
|
|
D1VenO, całkiem całkiem ale jeśli chodzi o twoje plany z przerzuceniem napędu od VR4 będziesz miał problem wiem że użytkownicy VR4 w Polsce robili przekładkę oryginała bo przeszczep nie pasuje poczytaj na forum VR-ek
Mimo to gratuluje zakupu i życzę szerokości |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
Slawciu
Mitsumaniak
Auto: Dynamic 4'91r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 69 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 24-10-2009, 12:21
|
|
|
Piekny Galant
Wydawać by się mogło, że z oczu bije mu pogarda do wszelkich "niemców".
Powodzenia w projekcie i szerokości. |
_________________ Mój Galant
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0 |
|
|
|
 |
Psikus
Mitsumaniak

Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 24-10-2009, 12:59
|
|
|
jkrzysztof80 napisał/a: | wiem że użytkownicy VR4 w Polsce robili przekładkę oryginała bo przeszczep nie pasuje | nieprawda - był conajmniej jeden ( bordowe kombisprzedane już ) które miało wrzucone graty od VR4, kojarzę też gdzieś na forum blekitnego zdaje się sedana przerabianego gdzieś w lublinie
D1VenO, fajny avance, oby to gdi było bezproblemowe |
|
|
|
 |
D1VenO
Forumowicz

Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 341 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-10-2009, 17:19
|
|
|
tez mi sie obilo o uszy ze nie taki diabel straszny jak go maluja . Sa problemy mniejsze i wieksze ale Honda nauczyla mnie ze kazdy problem jest do zalatwienia
zwlaszcza jak ma sie kompletnego dawce. Wiadomo ze z g...a bata nie ukrece.
Pozyjemy zobaczymy. Narazie cieszy mnie luksus jaki daje mi gal. Gdi puki co sprawuje sie dobrze . 2lata temu mial zmieniona przepustnice mam ja w garazu i faktycznie byla w faaaaatalnym stanie
Nie wiem czy to prawda ale na metce zmiany oleju mam wpisane oznaczenie oleju + nazwa GDi i sprzedajacy twierdzil ze taki olej mam lac. Chociaz nie mam pojecia gdzie taki olej sie kupuje LOL
Juz w poniedzialek oficjalnei auto bedzie zarejestrowane na mnie i zaczniemy dzialac z usuwaniem niedogodnosci fotorelacja zapewniona |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 24-10-2009, 23:33
|
|
|
Cytat: | - zaadoptowac fotele i kanape od evo 8/9
- napedy i zawieszenie vr4
- silnik modyfikowany - vr4 / 3000gt / evo
- zmiana lakieru na srebro z nissana R34
- maska i klapa z karbonu
- lotka vr4 |
- przednie fotele jeszcze jakoś prawie pasują - trochę płaskownika + wiertarka i poza szpetnie wyglądającymi plasikami da się załatwić - tylna kanapa - mission impossible.....
- napędy wymagają pocięcia budy w bardzo newralgicznych miejscach i zegarmistrzowskiego przyspawania nowych mocowań wszystkiego, włącznie z belką silnika, co pociągnie za sobą zmianę nawet przekładni kierowniczej - nie mówię, że niewykonalne, ale wg mnie 100x prościej przełożyć ścianę grodziową do RHD (miałem w nienagannym stanie Galanta GDi, teraz mam Legnum zrobione własnoręcznie, więc mniejwięcej wiem co piszę )
- modyfikowany silnik VR-4 kosztować będzie >30 000 zł - zastanów się 2x, silnik z 3000 gt nie pasuje wogóle, a silnik Evo - tu poważne modyfikacje są dużo tańsze, ale musiałbyś swapować ze skrzynią i napędami Evo, co już słodkie nie będzie
- co do lakieru - może wystarczy pomalować zderzak w kolor nadwozia
- nie wypowiadam się - uzysk masy żaden, uzysk lansu poważny
- j/w |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-10-2009, 00:15
|
|
|
tak jak Bartek napisał VR4 od 3000gt nie podejdzie mi się najlogiczniej wydaje VR4 montować taki jaki był w tej budzie czyli od Legnuma zrób dolot i odciąż auto na wydechu przejedź się potem i sądzę że powinno Ci w zupełności starczyć mocy Galant to nie jest najlepsza baza do extremalnego tuningu a te prawie 300 kucy z Legnuma radzi sobie w zupełności a już przy tym będziesz miał sporo zachodu, potem ładne fele hamulce rozmiarów pizzy no ale zrobisz co bedziesz chciał jak tylko wypowiadam swoje zdanie |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
tucci
Mitsumaniak TWIERDZA WROCLAW

Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 883 Skąd: DW
|
Wysłany: 01-11-2009, 10:22
|
|
|
Takze reasumujac bedziesz mial troszke pracy wcale nie za male $$$, wydawac by sie moglo najlogiczniejszym rozwiazaniem kupienie vr4, co nie jest sprawa trudna, w sytuacji kiedy mamy nagonke na polskie niedostosowanie polskiego prawa do dyrektyw unijnych ws rejestacji aut RHD |
_________________ alteri vivas oportet, si vis tibi vivere
HISTORIA GALICJUSZA
OfLS-DonKnutrix
 |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-11-2012, 13:10
|
|
|
Wszedłem, myślałem że to jakiś w miarę świeży temat... a tu kotlet z 2009 coś się dzieje z autem? |
_________________
 |
|
|
|
 |
D1VenO
Forumowicz

Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 341 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-11-2012, 19:19
|
|
|
Niestety nic sie nie dzieje lub stety hehe. Auto spelnia swoje zadanie jako wygodny dailydrive. Odpuscilem temat modyfikacji. Dodalem spoiler vr4, nowe zawieszenie, heble itd. Odrdzewilem nadkola i czekam na przyszly sezon kiedy bede mogl wrzucic czarny lakier |
|
|
|
 |
D1VenO
Forumowicz

Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 341 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-03-2013, 13:00
|
|
|
wrzucam dla potomnych, w zasadzie Juiceman na shoutboxie napisał mi że kanapa z kombi nie pasuje do sedana to mimo to zaryzykowałem i kupiłem kombiaka z czarna skórą. Mocowania i szerokość oparcia jest taka sama w obu autach. Różnica polega na grubość tylnej dykty która ma być ochroną dla siedzenia przy złożonych fotelach. No i trzeba wywalić z górnej tylnej części stelaża kawałek pręta z obrazka.
ja ściągnąłem z jednej części całą skórę w celu porównania oparcia sedana i kombi. w 2 części jedynie poluzowałem skórę i uciąłem ten pręcik.
w efekcie mam skórke
Żeby nie było zbyt łatwo to boczne części oparcia są jednak krótsze i samo przełożenie skóry nie wystarczy. trzeba sztukować parę cm od góry. Na szczęście moja żona potrafi to zrobić więc nic mnie to nie kosztuje ;P
niebawem wrzucę całe auto z przekładką skórki. oraz lekko zliftngowanym wizerunkiem auta na ten sezon. |
|
|
|
 |
D1VenO
Forumowicz

Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 341 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-04-2013, 11:43
|
|
|
przyleciala do mnie od hamburgerow dokladka zderzaka przedniego
oraz gwint ISC'a z pełną regulacją
lotka tez od hamburgerow
jeszcze zimowy setup
i maly spajszot po zamontowaniu gwintu i laczkow letnich
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
D1VenO
Forumowicz

Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 341 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-04-2013, 11:59
|
|
|
Tomku brałem udział w zakupach grupowych na forach HONDY. Robił to chłopak ze sklepu http://www.planet-jdm.pl/ gwint jest dedykowany do galantów 98UP. Cena promocyjna wyszła mi z transportem pod dom 2650zł . Cena normalna to jakies 3tys. Gwint jest super , 2 rodzaje ustawień twardości przy tym też 2 wysokości. Jest opcja Street Sport
Racing / Drift z możliwością wyboru twardości sprężyn. Opcja camberów do regulacji kąta pochylenia itd. stosunek ceny do jakości super. Puki co zamontowałem tylko gwinta bez regulacji dopiero będe się bawił tym. Ale już czuję że amorki super wybierają. Mam porównanie bo wcześniej miałem KYB ultra SR z Eibachami. |
|
|
|
 |
|