Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:01 |
witam wszystkich |
Autor |
Wiadomość |
przemo76
Forumowicz
Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 53 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30-07-2013, 10:41 witam wszystkich
|
|
|
Witam wszystkich mitsumaniaków.
Od kilku dni stałem się posiadaczem outlandera pierwszej generacji.
moje auto pochodzi z 2004 roku 2,4 manual.
pierwsze wrażenia z jazdy są rewelacyjne, przesiadłem się z forestera 06, i zastanawiam się do dzisiaj jak mogłem się męczyć jeżdżąc tym samochodem
komfort jazdy, cichość w samochodzie przy wi ękrzych prędkościach to jest coś czego w forku nie uświadczyłem, oby tylko nic się nie działo choć kiedyś miałem montero sport i przez dwa lata tylko olej wymieniałem.
na razie pytanie moje dotyczy jakiegoś skrzypienia w tylnim zawieszeniu jakby jakieś dwa elementy gumowe ścierały sie ze sobą, jak stanę na hak i pobujam autem słychać.
dziękuję za wszelkie sugestie
postaram sie być w miare aktywnym użytkownikiem forum |
|
|
|
 |
mitch2000
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,0 B+G 2004 Rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 96 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 30-07-2013, 20:34
|
|
|
Cześć, zapewne jedna lub więcej tulejek ma już jakiś luz. Niestety w zawieszeniu Outlanderów jest ich sporo. Mam u siebie to samo i wybieram się na szarpaki do stacji diagnostycznej. Jeśli ktoś ma lepszy pomysł jak to zdiagnozować to również czekam na info:) |
|
|
|
 |
albercik83
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Kwi 2013 Posty: 49 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 30-07-2013, 21:01
|
|
|
Wydaje mi sie że tylko szarpaki ale do tego ogarnięty diagnosta musi być. Bo dużo punktów do sprawdzenia. U mnie w outku też puka ale przód i tył. Z przodu wymieniałem gumy na stabilizatorze i na chwilke pomogło. A teraz puka tak samo jak przed wymianą. natomiast tył bardzo podobnie stuka jak przód. Pozostaje mi ta diagnostyka. U mnie w mieście takie sprawdzenie to 20pln więc da się przeżyć.
pozdro |
|
|
|
 |
monsun
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 30 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-08-2013, 15:53
|
|
|
Moga skrzypiec dwie rzeczy;) u mnie skrzypialy tuleje i po ich wymianie nastapila cisza, nie powiem ktore poniewaz wymienilem wszystkie, jednak ostatnio znowu zaczelo skrzypiec i tym razem skrzypi tylko jak jest zaciagniety hamulec reczny:) |
|
|
|
 |
Conio
Nowy Forumowicz
Auto: E46
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2013 Posty: 14 Skąd: K-ce
|
Wysłany: 02-08-2013, 07:46
|
|
|
przemo76 napisał/a: | przesiadłem się z forestera 06, i zastanawiam się do dzisiaj jak mogłem się męczyć jeżdżąc tym samochodem |
No to teraz mnie zaskoczyłeś ze tak blado forek wypadł
sorki za ot. |
|
|
|
 |
przemo76
Forumowicz
Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 53 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 02-08-2013, 14:15
|
|
|
Conio napisał/a: | przemo76 napisał/a: | przesiadłem się z forestera 06, i zastanawiam się do dzisiaj jak mogłem się męczyć jeżdżąc tym samochodem |
No to teraz mnie zaskoczyłeś ze tak blado forek wypadł
sorki za ot. |
forkiem jak jechałeś 140 to słychać było na zmianę wyjący silnik z oporami powietrza, miałem tam 158km więc moc podobna,
tu przy prędkości 170 w samochodzie jest cisza, niemalże nie słychać silnika, nie mówiąc że forek to taczka w prowadzeniu, auto dobre dla myśliwego, weterynarza,itp |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 02-08-2013, 15:37
|
|
|
No tak ale w Outlanderze to przy 200km/h można śmiało wyłączyć radio bo i tak już go nie słychać |
|
|
|
 |
dinero47
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 2004 + LR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Maj 2010 Posty: 35 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-08-2013, 09:29
|
|
|
monsun napisał/a: | Moga skrzypiec dwie rzeczy;) u mnie skrzypialy tuleje i po ich wymianie nastapila cisza, nie powiem ktore poniewaz wymienilem wszystkie, jednak ostatnio znowu zaczelo skrzypiec i tym razem skrzypi tylko jak jest zaciagniety hamulec reczny:) |
Wystarczy trochę smaru do wysokich temperatur między szczęki a tarcze kotwiczną i ręczny nie skrzypi. |
|
|
|
 |
|