Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
21-03-2007, 01:47
SWAP do colta z eclipsa?
Autor Wiadomość
perver
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2005, 18:24   SWAP do colta z eclipsa?

Zastanawiam sie nad swapem do mojego Colta GTI 4G93 silnika z eclipsa 2.0 16v.... roznica mocy niby nie wielka bo tylko 10KM ale zawsze...... Mialem co prawda w planach robienie na zamowienie kompletnego uklady wydechowego do colta,ale zaswital mi pomysl ze moze najpierw zrobic swap...... a eclipsow na mobile nie brakuje i to prawie za darmo!!!
Pytanie jeszcze jakie problemy moge napotkac w kwesti zamiany gratow???

PS. moze to brzmi dziwnie(ten swap) powodem jest sredni stan silnika-ostatnio wyszlifowane prawie wszystko.....a niestety dostac 4G93 jest ciezkim tematem.....chyba ze ktos moze ma?
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2005, 18:32   

jak juz swap to na 4G63T

link1
link2
link3

powyzej masz linki co do ulepszania 4G93 lub swapa na 4g63.
 
 
perver
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2005, 21:59   

czyli delikatnie mowiac...... robienie cokolwiek z coltem to bzdura:) jakiekolwiek zmiany w 4G93 wszytsko psuja....a swap z eclipsa turbo to za duzo bo brakuje trakcji.....heheheh no to teraz mam lekki zawias co zrobic..... pozostalo mi wiec tylko seryjne 200 KM z eclipsa w colcie:) jedyny kompromis ktory mi przychodzi do glowy.
Ma ktos do sprzedania moze taki motor???
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-10-2005, 09:34   

Jest do sprzedania taki Colt ze swapem. Było o tym ostatnio gadane tu na Forum - nawet chyba w dziale Colt. o tutaj
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
perver
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2005, 13:04   

Tak widzialem tego colta z wawy,nawet wiem od jakiej kwoty zaczyna rozmowe (10,5 tys pln) kuszaca opcja,ale frajada polega na tym zeby samemu cos takiego zrobic:) Poza tym na dzien dzisiejszy brak funduszy na kupienie drugiego colta.... Choc nie powiem...jest to kuszaca propozucja 250 KM juz robi wrazenie......:)
Podsumowujac jak zbiore troche funduszy przez okras zimowy to wtedy zobaczymy? Kupic gotowego czy zrobic swojego.....
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-10-2005, 13:11   

Nie zaczynaj od CA0 bo przeklniesz dzień w którym o tym pomyślałeś. Aby wstawić tam 4G6x trzeba ciąć podłuznice a dodatkowo ustawienie silnika i skrzyni idealnie (tak aby nie zrywać przegubów) graniczy z cudem :wink: Kup 4G93T i bedziesz miał taki nadmiar mocy że :D
A jeżeli się uparłeś na 4G63T to kup C5x i tam to jest bolt-on tyle że i tak nie unikniesz wzmocnienia mocowań silnika i rzeźbienia od nowa wiązki. I teraz z własnego doświadczenia - 4G61T (135km 191Nm) jest juz czasem trudny do opanowania a ja mam lepiej dociążony przód ze względu na 60kg w belce pod zderzakiem 200KM to IMO max a 250KM można zrobić tyle że na dłuższą metę nie da się tym jeździć bo to będzie katorga a nie jazda.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2005, 13:37   

mozna tez zrobic hybryde 4G93 + glowica z miveciem i komp i bedziemy mieli 1.8 MIVEC, jak mowia na zagranicznych forach mocniejsze niz 1.6 4G92 DOHC MIVEC 175KM
 
 
perver
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2005, 14:25   

Panowie.............. Co prawda jestem amatorem w dziedzinie mitsu,ale z tego co juz tu wyczytalem to zdobycie glowicy z kompem od MIVEC graniczy z cudem......

Hubert- pytanie.....co to jest 4G93T kumam ze na turbinie ale szperajac po modelach silnikow mitsu nic takiego nie znalazlem.....do czego oni to wkladali i jaka jest moc itd...
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2005, 14:35   

4G93T to jest silnik od lancera GSR 1.8 ok 220KM

link
 
 
perver
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2005, 14:38   

oooo prosze jaki mily silniczek...........jak duze zmiany bede musial poczynic w colcie zeby go upchnac? na co trzeba sie przygotowac?
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2005, 14:45   

zadnych zmian wszystko pasuje, wkladasz silnik, skrzynia pasuje ale nie wiem czy wytrzyma, chyba lepiej zaopatrzyc sie w wersje z eclipse turbo, no chyba ze skrzynka awd podlaczysz pod fwd, jeden z uzytownikow forum mkp eclipse zrobil tak. Wiazka taka sama wiec nie trzeba dorabiac, podlaczasz kompa od 4g93T i jazda
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-10-2005, 01:13   

Wiązka niestety tylko podobna a skrzynia raczej prawie 300Nm nie przeniesie musiałbyś ją albo wzmocnić albo przerobić tą ori. Najrozsądniej byłoby kupić front i rear cut czyli mówiąc po ludzku przód i tył z kompem zawieszeniem i układem przeniesienia napędu ale to już wchodzi w grę kasa - jakieś 10000 za same części + sprowadzenie z USA/Japonii...
Kupowanie front - cut'a ma zaletę nie do przebicia - masz wszystko co potrzeba do swapa. Niestety co do rear cut'a nie jest tak słodko - inaczej było rozwiązane zawieszenie... Czyli przeróbka podłogi się kłania no ale wszystkie potrzebne blachy byś miał. Co do 220KM w samochodzie ważącym około tony to powiem to tak - NIGDY Z TYLKO PRZEDNIM NAPĘDEM :twisted:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 29-10-2005, 11:32   

Hubeeert napisał/a:
NIGDY Z TYLKO PRZEDNIM NAPĘDEM

podpisuję się wszystkimi 4 łapami pod tym.

Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
perver
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2005, 11:12   

Wiec panowie co mi radzicie.....? Chce podniesc moc mojego colcika na sezon 2006 ale jesli ze swapem to taka gruuuba akcja to chyba odpuszcze:( Co robic zeby choc troche podniesc moc tego auta? Mam pewien pomysl,ale patrzac na fakt ze mozna tylko popsuc troche sie obawiam. Mianowicie: w moim miasteczku znajduje sie firma (ponoc rewelacyjna) ktora nazywa sie VEGA. Zajmuja sie robieniem za zamowienie kompletnych układow wydechowych do wszytskiego..... moj kolezka zrobil cos takiego w mazdzie 323 i goraco polecal bo kosztem ok 1100 pln ponoc poprawil znacznie dynamike swojego autka....Co prawda nie ma potwierdzenia na hamowni bo jeszcze sie na nia nie wybral,ale moze to jest recepta na poprawienie odrobine osiagow? Wiec co myslicie? Probowac????
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 30-10-2005, 12:21   

podłączę się do tematu, może ktoś wie:
Znajomy z Rawy Mazowieckiej ma colta C5x w którym jest wstawiony silnik 4G63 2.0. Niestety ECU ma z silnika 1.8. Prosił mnie co bym poszukał numeru ECU.
Z tego co wie, to ten silnik jest z Eclipsa 1991, 2WD.
poszukałem, poszukałem i znalazłem, ze Eclips z tego roku i dokładnie w tym silniku miał ECU nr. MD-121786, Tomek kogośtam zajmujacego się komputerami zlalazł, a tamen powiedział, że to nie taki numer....

może ma ktoś jakieś pojęcie w temacie ? albo dostęp do takiego ECu, aby zobaczyć, czy bangla ?
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.