 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Szarpanie na benzynie - lpg=ok. |
Autor |
Wiadomość |
pit_314 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-11-2006, 09:10 Szarpanie na benzynie - lpg=ok.
|
|
|
witam,
od pewnego czasu i moja Sigma choruje - niepewnie zachwuje się na benzynie: szarpie i przerywa, nierówno chodzi na wolnych, ciężko się wkręca. Wygląda to tak, jakby nie chodziła na 1-2 gary. Czasami jest ok. tzn. prawie normalnie. Zazwyczaj wygląda to tak, że strasznie kuleje na wolnych, jakby miał gasnąć, później jest lepiej (wyższe obroty) ale brakuje mu mocy i nie wkręca się płynnie - szarpie. Wymieniony filtr paliwa, powietrza... Na gazie ani razu nie strzelił. Nalewałem kilka razy po 10l dobrego paliwa, jeździłem na benzynie (ile można:) i tak jakby troszke lepiej. Co to może być??? przepływka, TPS, pompa paliwa, czy może mój typ - wtryskiwacze benzyny padają?? Pompa chyba nie, bo paliwa mi nigdy nie brakowało. Już mnie szlag trafia z tym japońskim potworem... HELP! |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-11-2006, 10:50
|
|
|
hehe na japonskiego potwora nie narzekaj tylko kup przekaznik samochodowy 12V i wymien ten co masz przy instalacji gazu (w miejscu gdzie odcina prad do wtryskow).
mialem to samo - jesli w Twoim przypadku to nie wtryskiwacze to na bank przekaznik.
pozdrowka |
|
|
|
 |
pit_314 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-11-2006, 11:25
|
|
|
adams12 napisał/a: | hehe na japonskiego potwora nie narzekaj tylko kup przekaznik samochodowy 12V i wymien ten co masz przy instalacji gazu (w miejscu gdzie odcina prad do wtryskow).
mialem to samo - jesli w Twoim przypadku to nie wtryskiwacze to na bank przekaznik.
pozdrowka |
przekaźnika u siebie nie znalazłem, jest coś co się zowie emulator, w środku chyba jakiś przekaźnik?? |
|
|
|
 |
grzess81 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2006, 20:15
|
|
|
A sprawdzałes może swiece i kable, prawdopodobnie nie sa juz pierwszej nowości i nalezałoby je wymienic. |
|
|
|
 |
pit_314 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2006, 21:38
|
|
|
grzess81 napisał/a: | A sprawdzałes może swiece i kable, prawdopodobnie nie sa juz pierwszej nowości i nalezałoby je wymienic. |
kable wyglądają oki:) jakby coś było nie tak z układem zapłonowym, to na gazie było by gorzej - dobrze kombinuję?? Jak wymienić świece z tylnej głowicy, trzeba odkręcać kolektor? |
|
|
|
 |
zibicbrrr [Usunięty]
|
Wysłany: 04-12-2006, 19:03
|
|
|
pit_314 napisał/a: | grzess81 napisał/a: | A sprawdzałes może swiece i kable, prawdopodobnie nie sa juz pierwszej nowości i nalezałoby je wymienic. |
kable wyglądają oki:) jakby coś było nie tak z układem zapłonowym, to na gazie było by gorzej - dobrze kombinuję?? Jak wymienić świece z tylnej głowicy, trzeba odkręcać kolektor? |
jak masz 12 zaworową to napewno nie |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 05-12-2006, 21:16
|
|
|
pit_314, dobrze kombinujesz ; sprawdz zaplon-- moze byc zabardzo przyspieszony |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
zibicbrrr [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2007, 19:26
|
|
|
a ile gazu ci teraz pali, bo ja sie przeraziłem przy ostrej jeździe 20l/100km, chyba mnie krew zaleje |
|
|
|
 |
Nachbar [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2007, 21:04
|
|
|
a 20/100 km to dużo???? ola boga a ja myślałem że to standard.... tzn że coś nie tak??? Jeżdze wyłącznie po wawie i 20 to norma - ale oczywiście noga ciężka....
Może powinienem coś z tym zrobić.... ale co????
[ Dodano: 21-02-2007, 20:17 ]
pit_314 napisał/a: | witam,
od pewnego czasu i moja Sigma choruje - niepewnie zachwuje się na benzynie: szarpie i przerywa, nierówno chodzi na wolnych, ciężko się wkręca. Wygląda to tak, jakby nie chodziła na 1-2 gary. Czasami jest ok. tzn. prawie normalnie. Zazwyczaj wygląda to tak, że strasznie kuleje na wolnych, jakby miał gasnąć, później jest lepiej (wyższe obroty) ale brakuje mu mocy i nie wkręca się płynnie - szarpie. Wymieniony filtr paliwa, powietrza... Na gazie ani razu nie strzelił. Nalewałem kilka razy po 10l dobrego paliwa, jeździłem na benzynie (ile można:) i tak jakby troszke lepiej. Co to może być??? przepływka, TPS, pompa paliwa, czy może mój typ - wtryskiwacze benzyny padają?? Pompa chyba nie, bo paliwa mi nigdy nie brakowało. Już mnie szlag trafia z tym japońskim potworem... HELP! |
Czy udało Ci się coś poradzić na tą przypadłość ???
Właśnie wymieniłem kable na NGK, od pewnego czasu jeżdżę na benzynie z dodatkiem środka czyszczącego wtryski, świece mają 4000 km - NGK i dalej jak się trząsł tak trzęsie.
Nie wiem czy przypadkiem nie dostaje gdzieś lewego powietrza bo jak otworzę maskę to tak dziwnie coś świszcze jakby zasysało lub wydmuchiwało powietrze z bardzo małej dziurki. I jest problem bo nie wiem czy tak ma być czy nie....
Jak ktoś wie jak przeczyścić przepustnicę to proszę o info - chyba tylko to mi zostało do zrobienia i jak się nie poprawi to: cewka, wtryski + pompa paliwa - malutkie wydatki |
|
|
|
 |
|
|