 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:00 |
Mapa Silnika 2.0T - czy ktos robi? |
Autor |
Wiadomość |
slapie
Nowy Forumowicz

Auto: outlander I, 2.0T:):)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2011 Posty: 27 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 07-08-2013, 07:20 Mapa Silnika 2.0T - czy ktos robi?
|
|
|
Witam
ostatnio moj kolega zrobil sobie tzw. mape silnika w forku 2,5T.. ogolnie poprawilo to osiagi przy minimalnym spadku spalania - moze nie duzo ale silniczek chodzi az milo...
Czy jest ktos kto robi takie rzeczy w Outku? i czy warto to robic? bo mzoe fabrycznie jest wszystko ok?... tylko ja nie wierze w wymienaiczy w naszych serwisach...
PS. do moderatora - przegladalem pod tym kontem forum i nic nie znalazlem .. ale jak gdzies jest to sorki za dubel na forum... |
_________________ pozdrawiam/regards
slawek |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 07-08-2013, 07:41
|
|
|
macia robił coś takiego w AutoGT, nie mniej jednak jak wrzucisz SMT6 to da radę Ci wystroić niemal każdy, kto kiedykolwiek stroił tym silnik |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-08-2013, 08:26
|
|
|
Sterownik jest programowalny, więc szkoda wsadzać świnię... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Samiec Beta
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander Turbo + EVO 9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 8 Skąd: Marki
|
Wysłany: 27-08-2013, 20:26
|
|
|
W@sio napisał/a: | macia robił coś takiego w AutoGT, nie mniej jednak jak wrzucisz SMT6 to da radę Ci wystroić niemal każdy, kto kiedykolwiek stroił tym silnik |
Mapa z AutoGt jest jak chrzest, jednemu się przyjmie, drugiemu nie ( o cenie taktownie nie wspomnę), ogólnie każdy kto stroił Evo wystroi i Turbo, trzeba tylko wywalić pierwszy katalizator, poprosić Pana Miecia o wspawanie kawałka kolanka z mercedesa balerona, wstawić fifkę na sondę lamba i można stroić |
|
|
|
 |
|
|