Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:00
Mapa Silnika 2.0T - czy ktos robi?
Autor Wiadomość
slapie 
Nowy Forumowicz


Auto: outlander I, 2.0T:):)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 27
Skąd: gdynia
Wysłany: 07-08-2013, 07:20   Mapa Silnika 2.0T - czy ktos robi?

Witam
ostatnio moj kolega zrobil sobie tzw. mape silnika w forku 2,5T.. ogolnie poprawilo to osiagi przy minimalnym spadku spalania - moze nie duzo ale silniczek chodzi az milo...

Czy jest ktos kto robi takie rzeczy w Outku? i czy warto to robic? bo mzoe fabrycznie jest wszystko ok?... tylko ja nie wierze w wymienaiczy w naszych serwisach...

PS. do moderatora - przegladalem pod tym kontem forum i nic nie znalazlem :( .. ale jak gdzies jest to sorki za dubel na forum...
_________________
pozdrawiam/regards
slawek
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 07-08-2013, 07:41   

macia robił coś takiego w AutoGT, nie mniej jednak jak wrzucisz SMT6 to da radę Ci wystroić niemal każdy, kto kiedykolwiek stroił tym silnik :)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-08-2013, 08:26   

Sterownik jest programowalny, więc szkoda wsadzać świnię...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Samiec Beta 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander Turbo + EVO 9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 8
Skąd: Marki
Wysłany: 27-08-2013, 20:26   

W@sio napisał/a:
macia robił coś takiego w AutoGT, nie mniej jednak jak wrzucisz SMT6 to da radę Ci wystroić niemal każdy, kto kiedykolwiek stroił tym silnik :)


Mapa z AutoGt jest jak chrzest, jednemu się przyjmie, drugiemu nie ( o cenie taktownie nie wspomnę), ogólnie każdy kto stroił Evo wystroi i Turbo, trzeba tylko wywalić pierwszy katalizator, poprosić Pana Miecia o wspawanie kawałka kolanka z mercedesa balerona, wstawić fifkę na sondę lamba i można stroić
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.