Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Błąd P101
Autor Wiadomość
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 17-12-2019, 09:21   [II 2.0 DID] Błąd P101

Witam mój problem polega na tym że kilka dni temu wyskoczył błąd p101 szarpie przy ruszaniu I mały z prędkościach, brak pełnej mocy odpala normalnie i większe spalanie wymieniłem maf sensor. Dzisiaj po dwóch dniach to samo. Zauważyłem uszkodzene dwa wężyki po lewej stronie silnika jest ich 6 łączą rurki z jakimś czujnikiem. Czy to jest powodem szarpania? Rura od filtra powietrza gdzie jest maf sensor wygląda ok. Proszę o pomoc.
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 17-12-2019, 09:43   

wszytkie wezyki musza byc szczelne
prawdopodobnie to przez nie szarpie i brak mocy (nie pracuje gruszka przy turbosprezarce)
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 17-12-2019, 09:50   

Dzięki za odpowiedź po pracy wymienię wszystkie 6 wężyków.
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 17-12-2019, 10:08   

najpierw zmierz srednice
wezyk co idzie do gruszki chlodnicy EGR jest cienszy

przy kupnie powiedz ze chcesz do podcisnienia je
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 17-12-2019, 10:57   

Dzięki na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo

[ Dodano: 17-12-2019, 22:21 ]
Wymieniłem narazie 2 uszkodzone wężyki i jest lepiej ale nadal lekko szarpie mocy jest trochę więcej.ma ktoś jeszcze jakieś podejżenia może filtr powietrza?

[ Dodano: 17-12-2019, 22:54 ]
Wymieniłem narazie 2 uszkodzone wężyki i jest lepiej ale nadal lekko szarpie mocy jest trochę więcej.ma ktoś jeszcze jakieś podejżenia może tobyć filtr powietrza?
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 18-12-2019, 00:06   

zobacz czy wezyk przy wiltrze jest podlaczony tez ?

sprawdz czy czasami ktores kolo nie chamuje (goraca tarcza)
u mnie ostatnio tylne kolo sie zapieklo i tez byly objawy tak jak by by zaplon gubil a to przecie diesel :p szarpania-poprostu wlaczalo i odlanczalo napedy (nigdy bym na to nie wpadl jak by mnie to nie spotkalo)

sprawdz szczelnosc podcisnienia
odpal auto zgas
i chwyc reka VTG (to czym gruszka przy turbo pociaga i puszcza)
po ok 3 min powinno isci do gory i piernac przy tym glownym rozdzelaczu kolo zbiorniczka wyrownawczego

pozniej bedziem dalej myslec :wink:
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 18-12-2019, 14:10   

ja mam szczelne a nie pierdzi... dopiero jak przekrece pare razy kluczykiem to pierdnie...
 
 
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 18-12-2019, 20:01   

Dzisiaj zauważyłem, że błąd pojawia się po ostrym przygazowaniu mjusisz szypko ruszyć i dymi na czarno?
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 18-12-2019, 20:15   

jak dymi na czarno to gdzies dziura lub opaska puscila na wezu miedzy sprezarka-intercoolerem a silnikiem

niech ktos tobie poprzygazuje a ty sluchaj gdzie syczy powietrze

[ Dodano: 18-12-2019, 21:09 ]
kajos napisał/a:
jak dymi na czarno to gdzies dziura lub opaska puscila na wezu miedzy sprezarka-intercoolerem a silnikiem

niech ktos tobie poprzygazuje a ty sluchaj gdzie syczy powietrze


aczkolwiek blad wskazuje na przeplywomierz :roll:
 
 
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 18-12-2019, 22:47   

przepływomierz jest nowy
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 18-12-2019, 23:54   

a jakie tobie doladowanie pokazuje ?
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 19-12-2019, 07:39   

Jak sprawdzić turbo słychać jak gwiazda. Jaki program do sprawdzenia ja mam tylko czytnik błędów

[ Dodano: 19-12-2019, 09:11 ]
Rano jak jest zimny jest ok dopiero po około kilometrze zaczyna szarpać i dymić na postoju jak powoli dodaje gazu obroty nie falują dopiero podczas ruszania i jazdy do około 2000 obrotów i dymi przy gwałtownym ruszaniu

[ Dodano: 19-12-2019, 19:26 ]
Na razie dziękuję za podpowiedzi w weekend postaram się sprawdzić wszystkie opcje jeśli pogoda dopisze
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
Vlad24 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2019
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-12-2019, 20:40   

Czym odczytałem ten błąd, masz jakiegoś ELM327? Jeżeli tak, to wklej wykres z pracy przepływomierza z obrotami lub doładowaniem.
 
 
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 19-12-2019, 21:23   

Jutro elm327 przyjedzie to w sobotę sprawdzę i wkleję wykres

[ Dodano: 21-12-2019, 14:04 ]
Hamulce ok filtr powietrza nowy wężyki powierza ok jest tylko luz na rurce od interculera w miejscu gdzie wchodzi do turbo oring ciśnienie doładowania na wolnych i ciepłym silniku 16.9 do ok 17. 2 ciągle szarpie

[ Dodano: 21-12-2019, 14:09 ]
Jakieś pomysły bo brak sił

[ Dodano: 21-12-2019, 14:37 ]


[ Dodano: 21-12-2019, 14:39 ]
Na zimnym doładowanie około 30

https://1drv.ms/u/s!AisKm6YM5rqwgeRX8mQCfj63mHAWKQ

[ Dodano: 21-12-2019, 15:40 ]
Wykres z rana
https://1drv.ms/u/s!AisKm6YM5rqwgeRc08l_f2SSSGcFnA
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 21-12-2019, 16:47   

cisnienie doladowania powinienes miec okolo 1,4 tj. pod obciazeniem - na programie 2,4-2,5
(musisz dodac okolo 1 cisnienia atmosferycznego )

jezeli ucueka tobie tam cisnienie (przy sprezarce) to odkrec opaske,zdejmni waz a pozniej odbezpiecz zawleczke i wyjmni ta redukcje
sprawdz w jakim stanie jest ten oring-musi byc caly
i zawleczka tez musi byc cala-musi trzymac z 2 stron te zabki

u mnie ostatnio z jednej strony nie trzymala i o dziwo nie wylatywala ta redukcja (co sie czesto staje wlasnie ) ale ubytek cisnienia byl
bylo slychac syczenie
a jak sprawdzilem reka (2 osoba gazowala silnik) to bylo czuc dmuchanie goraca

zreszta tam gdzie beda nieszczelnosci to bedzie brudne od oleju z przedmuchu


umnie przeladowywuje turbina ale doszedlem do wniosku ze to wina przeplywomierza wiec po swietach nowy bedzie kupiny
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.