[Cari 1.8 GDI] Sadza na tłumiku i falujące obroty |
Autor |
Wiadomość |
tomaszgotowala
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 11 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 09-09-2013, 23:15 [Cari 1.8 GDI] Sadza na tłumiku i falujące obroty
|
|
|
Witam mam mały problem mianowicie na tłumiku końcowym, na wylocie osadza mi się sadza. miesiąc temu ją wycierałem i jest z powrotem. Co jest tego przyczyną ?. Druga sprawo to że falują obroty na luzie i słabo przyśpiesza dopiero od 3 tysięcy czuje że żyje. |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 10-09-2013, 07:32
|
|
|
A może dlatego że to GDI ??
Każdy gdi ma okopcony wydech, śmierdzące spaliny,okopcone świece itp...
A co do falowania obrotów to może warto wyczyścić przepustnice?
miliony tematów na forum jest na takie tematy,tylko trzeba użyć ,,szukaj'' |
_________________ - Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 313 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 10-09-2013, 11:39
|
|
|
tomaszgotowala, Ten typ tak ma. |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
Pablinho1990
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2013 Posty: 52 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 10-09-2013, 15:19
|
|
|
Mam Cari GDI i jest to samo to jest normalne dla tego silnika oczywiscie nie to ze faluja obroty a obkopcony tlumik czy przyspieszanie na wyzszych obrotach to normalka te silniki lubia wysokie obroty i samochod dopiero od 3,5 tys obrotow ma "kopa" bynajmniej u mnie tak jest |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 313 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 10-09-2013, 20:12
|
|
|
Pablinho1990, Tak jest w GDI .Akurat w GDI to wydech jest zawsze okopcony bo to rezultat spalania ubogiej mieszanki. |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
Pablinho1990
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2013 Posty: 52 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 10-09-2013, 21:25
|
|
|
ross wiem, dlatego mowie dlatego mowie ze to normalna rzecz w silniku GDI |
|
|
|
 |
GrzesiekP
Forumowicz
Auto: Carisma1,8 GDI 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 31 Skąd: PL
|
Wysłany: 11-09-2013, 17:30
|
|
|
Jeżeli nie robiliście nigdy czyszczenia kolektora ssącego to warto to zrobić, mnóstwo brudu się tam zbiera poza tym warto wyczyścić pompę wysokiego ciśnienia poprzez jej dokładne rozkęcenie z wymianą wewnętrznych filtrów. Oczywiście filter paliwa lepszej firmy nie dziadostwo tanie ponieważ te tańsze są poprostu rozpuszczane przez benzynę. Oczywiście jak wcześniej w temacie było wspomniane warto wyczyścić przepustnicę. Koleją rzeczą bardzo ważną (przy okazji tych wszystkich czynności) warto wyczyścić zawór egr.
I nie piszcie że gdi "faluje na obrotach i że tak ma być" bo "ten typ tak ma" wcale nieprawda. |
|
|
|
 |
|