  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Czarny bandzior - EA5W Avance 2001 r. | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Kondzio  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 20 Wrz 2007 Posty: 27 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-07-2013, 21:17   Czarny bandzior - EA5W Avance 2001 r.
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Rozpoczynam historię 3-ego rekina w mojej karierze. Po 2 sedanach Winter Edition 98 r i Premium czyli szwajcarski Avance 03 r. przyszedł czas na kombi. Po 8 miesiącach poszukiwań w PL i DE, nieco już zrezygnowany trafiłem na egz. warty uwagi. 
 
Czarny EA5W w manualu z 2001 r., z przebiegiem 158 tyś. km i skórzaną tapicerką sprowadzony z DE. Warunkiem była buda w przyzwoitym stanie i sensowna kondycja ogólna. Ogłoszenie jak zwykle sugeruje auto perfekt, prawdziwy rodzynek, wszystko malinowo, zero wkładu finansowego, silnik suchy itd. Daleko nie miałem, to co mi szkodzi. Miernik w łapie i sprawdzam. Lakierowana maska i zderzak, rasowane nadkola tył, reszta ok. Pod maską zero rdzy, podłoga też może być. Egzamin zdany. W kwietniu trafił w moje ręce. Teraz lekcja dla szukających gala i liczących na auta bez wkładu, co nie oznacza, że nie ma doinwestowanych. Dodam, że cena nie była niska. Ten miał być ready do jazdy, a wyszło:
 
 
- walnięte drążki
 
- walnięty wahacz dolny prosty
 
- przedmuch na łączniku
 
- bąbel na oponie, poza tym stan i tak mierny, zimowek nie było, podobnie jak zapasu i lewarka
 
- przewody w kostce do radia wypadały, aż dziw że nie było zwarcia
 
- olej cieknie z spod obu dekli
 
- cieknący magiel
 
- syfiasty płyn w chłodnicy
 
- lekka wgniotka w drzwiach
 
- skóra pociągnięta jakimś zaczerniającym badziewiem, jedna trasa w białej koszuli i do kosza
 
 
No cóż, wiedziałem od razu, że coś trzeba będzie zrobić mimo bajek w ogłoszeniu, dlatego nie wzruszyło mnie to. Irytują mnie tylko treści ogłoszeń, no ale takie życie.
 
 
Zrobione:
 
- drążki 555
 
- wahacz Yamato
 
- geometria
 
- łącznik elastyczny krótki
 
- opony na przód
 
- zapas + lewarek
 
- pseudo drewno na konsoli
 
- podtlenek LPG
 
 
W planach:
 
 
- rozrząd
 
- uszczelnienie silnika
 
- zabezpieczenie antykorozyjne
 
- zabiegi kosmetyczne dla skóry
 
- może kiera od Nardi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
             
						
				_________________ 2.5 V6 '98 sprzedany
 
2.5 V6 '03 sprzedany
 
2.5 V6 '01 obecnie
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-07-2013, 07:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Niech się sprawuje. Gratulację!!! | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 pompec  		  
		 
         Mitsumaniak misiu-maniak
  
  
                  Auto: EA5W Avance'02 tiptronic 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF] 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-07-2013, 12:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Gratki      Wreszcie znalazłeś... kiedyś musimy zmontować jakiś minispot pod "Wodnikiem"     | 
             
						
				_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Kondzio  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 20 Wrz 2007 Posty: 27 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-09-2013, 20:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Kolejne inwestycje. Auto właśnie odebrane z SMM. Wymagało pewnych zabiegów, które rozpoczęły się od wyjęcia serducha.
 
 
 
 
 
Zrobione:
 
- skrzynia
 
- sprzęgło
 
- rozrząd
 
- świece i przewody WN
 
- kolejny wahacz, tym razem banan
 
- uszczelniony cały silnik, wyczyszczony, przepłukany układ chłodzenia
 
- wymienione oleje i płyny
 
 
i jeszcze jakieś drobiazgi. Furka śmiga jak marzenie i mam nadzieję, że przez dłuższy czas serducho i osprzęt nie będą wymagały opieki. Wreszcie nie ma niepożądanych dźwięków, nareszcie cisza podczas jazdy. Może teraz będę mógł się skoncentrować na dodatkach Nardi i car audio     . | 
             
						
				_________________ 2.5 V6 '98 sprzedany
 
2.5 V6 '03 sprzedany
 
2.5 V6 '01 obecnie
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |