Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mirage 1.5 12v stuki w głowicy po wymianie uszczelniaczy
Autor Wiadomość
KrzysiekSmirage 
Nowy Forumowicz

Auto: S Mirage 1.5 12v 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 2
Skąd: Chełm
Wysłany: 30-09-2013, 19:58   Mirage 1.5 12v stuki w głowicy po wymianie uszczelniaczy

Witam. W ostatnią sobote zajełem sie wymiana Uszczelniaczy zaworowych wszystko poszlo bez problemu. poskładałem klawiature, odpaliłem wszystko ok silnik cichutko chodził. Wczoraj po przejechaniu okolo 60km zaczeły wydobywac sie stuki z głowicy z okolicy pierwszego cylindra od rozrzadu i nie wiem co jest. rozebrałem dzis klawiature ponownie ale wszystko jest na swoim miejscu. Aha do skladania klawiatury uzylem zwyklej 12stki bez dynamometru czy to moze byc przyczyna tych stóków?? Stuków nie słychac odrazu po odpaleniu na zimnym silniku pojawiaja sie po okolo minucie pracy. Nie bardzo wiem co teraz z tym zrobic. fajnie by bylo dbyby obeszło sie bez zdejmowania głowicy. Moze macie jakis pomysł co mógłbym z tym dalej zrobic ??
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24310
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-10-2013, 08:14   

Ustawić zawory.
Zakładam, że nie przeciągnąłeś gwintu? - bo głowica jest z aluminium i łatwo zerwać gwint stalową śrubą.
 
 
KrzysiekSmirage 
Nowy Forumowicz

Auto: S Mirage 1.5 12v 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 2
Skąd: Chełm
Wysłany: 01-10-2013, 09:25   

Poprawiłes mi humor :) Nie urwałem zadnej wiec mozliwe ze ustawienie luzu zaworowego pomoze :) A wiesz moze jaki luz ma byc na dolocie a jaki na wydechu ??
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24310
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-10-2013, 12:07   

0.15/0.25
ustawiamy na gorącym silniku - pewnie dlatego masz obecne problemy, bo zrobiłeś tylko na zimnym
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.