Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cari 1,8 GLS 16V 1997R rozrząd wymiana
Autor Wiadomość
riat 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-11-2013, 07:52   Cari 1,8 GLS 16V 1997R rozrząd wymiana

Witam!
Zamierzam samemu wymienić rozrząd i mam jedną prośbę o radę.
Jak odkręcić małe koło z wału silnika bez blokowania tylnym biegiem, hamulcem i podobnymi sposobami. Nie chcę też dostawać się do wału od skrzyni aby zablokować koło zamachowe
( np. przez demontaż rozrusznika i podobne kombinacje). Wyczytałem z instrukcji napraw , że jest taki przyrząd podobny do widelca ale jego się chyba używa do blokowania koła zamachowego.
Bardzo proszę o radę kogoś kto już to "przećwiczył"
to tyle
pozdrówka
R
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-11-2013, 08:06   

A dlaczego nie chcesz blokować biegiem i hamulcem? Tylko nie powinno się tego robić na wstecznym czy jedynce a na piątym biegu. Ja w wielu autach tak to robiłem tylko że trzeba do tego zawsze dwie osoby.
 
 
riat 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-11-2013, 08:26   Cari 1,8 GLS 16V 1997R rozrząd wymiana silnik SOHC

No właśnie, dwie osoby!!!! Ale to sobie można poradzić np z "kumatym" sąsiadem zamiast żony. Nie chcę tego robić bo to nie takie dobre dla skrzyni, zawieszenia zespołu napędowego itd. Traktuję to jako ostateczność. Wiem, że jest sposób z płaskownikiem w którym wierci się dwa otwory w które wkłada się śruby i tak dalej. Ale to taka wiedza jak z tymi murzynami co to ich bija w ameryce.
R
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-11-2013, 13:08   

A myślisz, że podczas dynamicznego przyspieszania obciążenia na te elementy są mniejsze? Jeśli obciążenie było by za duże, to na pewno sprzęgło by się pośliznęło lub nie utrzymał być tarczy hamulcem.
 
 
ross 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 309
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 03-11-2013, 15:04   

W GDI zablokowałem koło zamachowe -odkręcając blachę osłaniającą częściowo koło, pózniej łyżka do opon i dostawiłem do zęba wieńca koła .
_________________
Ross
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.