Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Blokada mostu K64, pneumatyczna
Autor Wiadomość
Papaj 
Forumowicz
Eksplorator


Auto: L200 KB4 190 KM 2008r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 33
Skąd: Woyanow
  Wysłany: 10-11-2013, 23:01   Blokada mostu K64, pneumatyczna

Cześć, przyznaje się, że z niechęcią pisze posta gdyż juz dawno stwierdziłem iż forum nie żyje i jest ..... "/ Każdy problem musiałem rozwiązać sam. Może tym razem się uda. Do rzeczy. Blokada mostu L200, pneumatyczna, 2002 rok, kompresor pracuje, czujnik był działający. Nie zapina po jednej delikatnej akcji. Czy ma ktoś wiedze a pro po membrany, czy to naprawialne? Prosze o info pilne!!! zamierzam rozebrać "dupę". Wszelkie sugestie mile widziane, (sensowne). ASAP.... Pozdro Papaj
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 11-11-2013, 08:47   

Napisałeś dopiero drugi problem. Więc nie wiesz czy żyje czy nie:)
Napisz dokładnie jaki jest objaw?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Papaj 
Forumowicz
Eksplorator


Auto: L200 KB4 190 KM 2008r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 33
Skąd: Woyanow
Wysłany: 11-11-2013, 19:57   

zbyszekm2 napisał/a:
Napisałeś dopiero drugi problem. Więc nie wiesz czy żyje czy nie :)

Powiedz, jak myślisz dlaczego nie pisałem więcej????? Macie wgląd do logów. Więc można sprawdzić kiedy i ile user był na forum. Ale nie w tym rzecz. co tu pisać o tym, nie rozumiem. Jeżeli ktoś się zna na tym to odpowiada czy jest naprawialna czy nie. Kompraser pompuje, czujnik sprawny. Próby zapięcia podczas jazdy, na podnośniku = niepowodzenie. Wszystko przejrzane więc prawdopodobnie jękneła membrana, co więcej.
Proste pytanie czy ktoś wie, naprawialne czy szukać drugiej?

ps. Zbyszek policz sobie liczbę postów bez odpowiedzi....... a później zastanów sie dlaczego nie pytałem o pomoc w innych tematach, zanim się doczekasz na odpowiedź......
Pozdro Papaj
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 11-11-2013, 20:40   

napisałeś, ze nie zapina na podnośniku a patrzyłeś w czasie jazdy?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
lesmen 
Mitsumaniak


Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 117
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 11-11-2013, 21:11   

A pompa pompuje i się zatrzymuje czy ciągle chodzi gdy chcesz załączyć?
_________________

 
 
 
Papaj 
Forumowicz
Eksplorator


Auto: L200 KB4 190 KM 2008r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 33
Skąd: Woyanow
Wysłany: 11-11-2013, 22:01   

zbyszekm2 napisał/a:
napisałeś, ze nie zapina na podnośniku a patrzyłeś w czasie jazdy?

Proszę czytaj posty ze zrozumieniem, piętro wyżej napisałem, że jazda+ podnośnik nie zapieła się.
Lesmen tak kompresor pracuje cały czas, czyli próbuje ją zapiąć. Nie zaglębiałem się jeszcze w manuale. Wiem, że membrana wymaga ciśnienia 0,8 bar. Spróbuje jeszcze założyc zworkę na kostkę od czyjnika czy jak zczyta zapięcie to przestanie pompować. Nie sprawdziłem jeszcze zegarem ile pompuje mój. Co by nie było wiecej pytań- Tak! cała operacja przebiega na zapiętym 4LO. Potrzebuję pomocy, i prosze nie traktować mnie jak osoby, która wie, że kluczyk sie przekręca a paliwo wlewa pod klapką z lewej strony. Dzięki za każda pomoc (rzeczową)
Pozdro Papaj.
 
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 11-11-2013, 22:41   

Kierownik, przestać fochami strzelać, że tak tu nikt nie pomaga. Ty na razie też nikomu nie pomogłeś.
Na początek przeczytaj (ze zrozumieniem jak sam radzisz kolegom) rozdział 27 serwisówki i dokonaj sprawdzenia szczelności, pompki i RD lock ECU. Inaczej to se możemy wróżyć.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Papaj 
Forumowicz
Eksplorator


Auto: L200 KB4 190 KM 2008r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 33
Skąd: Woyanow
Wysłany: 11-11-2013, 22:52   

Heilsberg napisał/a:
Kierownik, przestać fochami strzelać, że tak tu nikt nie pomaga. Ty na razie też nikomu nie pomogłeś.
Na początek przeczytaj (ze zrozumieniem jak sam radzisz kolegom) rozdział 27 serwisówki i dokonaj sprawdzenia szczelności, pompki i RD lock ECU. Inaczej to se możemy wróżyć.

Lubię rzeczowe odpowiedzi, co do reszty to już niech będzie nie dyskutuje. Obiecuję poprawę :mrgreen: i bedę meldował czy coś wydumałem. A pro po jak wiesz to wytłumacz co można sprawdzić za szczelność, wężyk od pompki do głowki. Zaoszczędzisz mi dumania 8) .
Jest tylko jedno ALE, czy w końcu ktoś mi odpisze na moje pytanie? Bo dalej nie wiem czy blokada jest naprawialna :?
_________________
Pasja eksploracja.
 
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 11-11-2013, 23:00   

Chłopie, przeczytaj ten 27 rozdział bo chyba nie ma sensu, bym przepisywał tu serwisówkę. Jeśli masz zamiar to sam naprawiać, to albo zacznij od diagnozy zgodnie ze sztuką byś wiedział co zdechło albo daj sobie spokój i jedź do fachowca. Problem może wcale nie leżeć w moście.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
lesmen 
Mitsumaniak


Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 117
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 11-11-2013, 23:08   

Ja radzę włączyć załączenie blokady i gdy pompka chodzi wejść pod auto i dokładnie zobaczyć czy czasem gdzieś rurka idąca do mostu nie jest dziurawa. Ja dokładnie tak miałem i zupełnie na dojściu do mostu puszczało.
_________________

 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 12-11-2013, 07:23   

Poduszki nie da się naprawić. Ale można ją przełożyć.
Jak będziesz zapinał most to posłuchaj czy w moście coś pyka.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.