Blokada mostu K64, pneumatyczna |
Autor |
Wiadomość |
Papaj
Forumowicz Eksplorator

Auto: L200 KB4 190 KM 2008r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 33 Skąd: Woyanow
|
Wysłany: 10-11-2013, 23:01 Blokada mostu K64, pneumatyczna
|
|
|
Cześć, przyznaje się, że z niechęcią pisze posta gdyż juz dawno stwierdziłem iż forum nie żyje i jest ..... "/ Każdy problem musiałem rozwiązać sam. Może tym razem się uda. Do rzeczy. Blokada mostu L200, pneumatyczna, 2002 rok, kompresor pracuje, czujnik był działający. Nie zapina po jednej delikatnej akcji. Czy ma ktoś wiedze a pro po membrany, czy to naprawialne? Prosze o info pilne!!! zamierzam rozebrać "dupę". Wszelkie sugestie mile widziane, (sensowne). ASAP.... Pozdro Papaj |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 11-11-2013, 08:47
|
|
|
Napisałeś dopiero drugi problem. Więc nie wiesz czy żyje czy nie:)
Napisz dokładnie jaki jest objaw? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Papaj
Forumowicz Eksplorator

Auto: L200 KB4 190 KM 2008r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 33 Skąd: Woyanow
|
Wysłany: 11-11-2013, 19:57
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Napisałeś dopiero drugi problem. Więc nie wiesz czy żyje czy nie |
Powiedz, jak myślisz dlaczego nie pisałem więcej????? Macie wgląd do logów. Więc można sprawdzić kiedy i ile user był na forum. Ale nie w tym rzecz. co tu pisać o tym, nie rozumiem. Jeżeli ktoś się zna na tym to odpowiada czy jest naprawialna czy nie. Kompraser pompuje, czujnik sprawny. Próby zapięcia podczas jazdy, na podnośniku = niepowodzenie. Wszystko przejrzane więc prawdopodobnie jękneła membrana, co więcej.
Proste pytanie czy ktoś wie, naprawialne czy szukać drugiej?
ps. Zbyszek policz sobie liczbę postów bez odpowiedzi....... a później zastanów sie dlaczego nie pytałem o pomoc w innych tematach, zanim się doczekasz na odpowiedź......
Pozdro Papaj |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 11-11-2013, 20:40
|
|
|
napisałeś, ze nie zapina na podnośniku a patrzyłeś w czasie jazdy? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
lesmen
Mitsumaniak

Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 117 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 11-11-2013, 21:11
|
|
|
A pompa pompuje i się zatrzymuje czy ciągle chodzi gdy chcesz załączyć? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Papaj
Forumowicz Eksplorator

Auto: L200 KB4 190 KM 2008r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 33 Skąd: Woyanow
|
Wysłany: 11-11-2013, 22:01
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | napisałeś, ze nie zapina na podnośniku a patrzyłeś w czasie jazdy? |
Proszę czytaj posty ze zrozumieniem, piętro wyżej napisałem, że jazda+ podnośnik nie zapieła się.
Lesmen tak kompresor pracuje cały czas, czyli próbuje ją zapiąć. Nie zaglębiałem się jeszcze w manuale. Wiem, że membrana wymaga ciśnienia 0,8 bar. Spróbuje jeszcze założyc zworkę na kostkę od czyjnika czy jak zczyta zapięcie to przestanie pompować. Nie sprawdziłem jeszcze zegarem ile pompuje mój. Co by nie było wiecej pytań- Tak! cała operacja przebiega na zapiętym 4LO. Potrzebuję pomocy, i prosze nie traktować mnie jak osoby, która wie, że kluczyk sie przekręca a paliwo wlewa pod klapką z lewej strony. Dzięki za każda pomoc (rzeczową)
Pozdro Papaj. |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 11-11-2013, 22:41
|
|
|
Kierownik, przestać fochami strzelać, że tak tu nikt nie pomaga. Ty na razie też nikomu nie pomogłeś.
Na początek przeczytaj (ze zrozumieniem jak sam radzisz kolegom) rozdział 27 serwisówki i dokonaj sprawdzenia szczelności, pompki i RD lock ECU. Inaczej to se możemy wróżyć. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
Papaj
Forumowicz Eksplorator

Auto: L200 KB4 190 KM 2008r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 33 Skąd: Woyanow
|
Wysłany: 11-11-2013, 22:52
|
|
|
Heilsberg napisał/a: | Kierownik, przestać fochami strzelać, że tak tu nikt nie pomaga. Ty na razie też nikomu nie pomogłeś.
Na początek przeczytaj (ze zrozumieniem jak sam radzisz kolegom) rozdział 27 serwisówki i dokonaj sprawdzenia szczelności, pompki i RD lock ECU. Inaczej to se możemy wróżyć. |
Lubię rzeczowe odpowiedzi, co do reszty to już niech będzie nie dyskutuje. Obiecuję poprawę i bedę meldował czy coś wydumałem. A pro po jak wiesz to wytłumacz co można sprawdzić za szczelność, wężyk od pompki do głowki. Zaoszczędzisz mi dumania .
Jest tylko jedno ALE, czy w końcu ktoś mi odpisze na moje pytanie? Bo dalej nie wiem czy blokada jest naprawialna |
_________________ Pasja eksploracja.
 |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 11-11-2013, 23:00
|
|
|
Chłopie, przeczytaj ten 27 rozdział bo chyba nie ma sensu, bym przepisywał tu serwisówkę. Jeśli masz zamiar to sam naprawiać, to albo zacznij od diagnozy zgodnie ze sztuką byś wiedział co zdechło albo daj sobie spokój i jedź do fachowca. Problem może wcale nie leżeć w moście. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
lesmen
Mitsumaniak

Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 117 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 11-11-2013, 23:08
|
|
|
Ja radzę włączyć załączenie blokady i gdy pompka chodzi wejść pod auto i dokładnie zobaczyć czy czasem gdzieś rurka idąca do mostu nie jest dziurawa. Ja dokładnie tak miałem i zupełnie na dojściu do mostu puszczało. |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 12-11-2013, 07:23
|
|
|
Poduszki nie da się naprawić. Ale można ją przełożyć.
Jak będziesz zapinał most to posłuchaj czy w moście coś pyka. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|