Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
błąd P0441
Autor Wiadomość
jfs 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 2
Skąd: wrocław
Wysłany: 30-12-2011, 10:13   błąd P0441

Witam,
co może być przyczyną błędu P0441- błąd przepływu powietrza.
Gdzie szukać usterki?
Ostatnio lampka check engine zgasła sama, ale po dwóch dniach zaświeciła się znowu.
Pozdrawiam

outlander rok 2007
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 30-12-2011, 11:35   

1. Uszkodzony przepływomierz
2. Zatkany dolot powietrza lub nieszczelny
3. Coś z turbiną
4. Walnięte oprogramowanie
5. Walnięty komp.
 
 
jfs 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 2
Skąd: wrocław
Wysłany: 30-12-2011, 14:43   

Dokładne oznaczenie.

P0441- Układ odprowadzania par paliwa - błędny przepływ oczyszczania

[ Dodano: 03-02-2012, 18:56 ]
Co ostatnio spostrzegłem.. Lampka check engine zapala się gdy w baku jest poniżej 1/4 benzyny, gaśnie gdy w baku jest więcej.
Czym to wytłumaczyć?

[ Dodano: 03-02-2012, 18:59 ]
Co ostatnio spostrzegłem.. Lampka check engine zapala się gdy w baku jest poniżej 1/4 benzyny, gaśnie gdy w baku jest więcej.
Czym to wytłumaczyć?
 
 
gepard007 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 3.0v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 6
Skąd: Polska
Wysłany: 09-10-2013, 13:59   

Witam
i zarazem pozdrawiam Wszystkich,
jestem tu nowy.

Informacje jakie dostałem z serwisu Mitsubishi.
Kod błędu nie wiem dokładnie dlaczego ale często występuje w samochodach z rynku amerykańskiego.
Błąd oznacza "układ odprowadzania par paliwa-błędny przepływ oczyszczania, czyli problem może być z pochłaniaczem par paliwa który umieszczony jest zazwyczaj w tylnej części podwozia przy zbiorniku paliwa .
Potwierdza to również problem który występuje jak Pan pisze przy tankowaniu, należało by sprawdzić przewody odpowietrzające zbiornik paliwa, spotkałem się również z problemem kiedy uszkodzony był korek wlewu paliwa, ale u Pana to raczej z przewodami odpowietrzającymi.


Zapytanie do serwisu
Odczytałem kod błędu OBD P0441
Wydaje mi się, że pojawia się po tankowaniu auta, przy baku zapełnionym ok 12-15 lit. przy tankowaniu dystrybutor wyłącza się przy zatankowaniu ok 20 litrów i trzeba kilka razy dolewać wysuwając pistolet aby dopełnić paliwo.

Nie sprawdziłem jeszcze informacji jaką otrzymałem z serwisu. Zrobię to niebawem. Jednak może już komuś też się ona przyda.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.