Co z wersją silnikową 1.8? |
Autor |
Wiadomość |
Zbigi
Mitsumaniak

Auto: Renault Talisman TCE 1.6 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 210 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 07-10-2013, 22:22 Co z wersją silnikową 1.8?
|
|
|
Co się dzieje z wersją 1.8 . Widzę, że jest niedostępna. Czyżby znowu ekolodzy maczali palce co ma być sprzedawane ? Nie chcę urazić posiadaczy wersji 1.5 i 1.6 ale to nie chce jeździć dla mnie 1.8 był na styk. Hyundai swoją wersją 1.6 136km kładzie na łopatki Mitsubishi 1.6. . Dlaczego strzelają sobie w kolano? |
|
|
|
 |
qba_2
Forumowicz qba
Auto: Lancer Instyle '11, Colt '11
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-10-2013, 11:43
|
|
|
Zwróć uwagę, że dostępny jest tylko rocznik 2012, w tym roku w ogóle nie było bieżącego cennika, w sensie na 2013. Dziwne to trochę, tak jakby wszystkie salony wstrzymały zamówienia rocznika 2013. A tu 2014 za pasem. |
|
|
|
 |
Zbigi
Mitsumaniak

Auto: Renault Talisman TCE 1.6 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 210 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 08-10-2013, 12:04
|
|
|
qba_2 napisał/a: | Zwróć uwagę, że dostępny jest tylko rocznik 2012, w tym roku w ogóle nie było bieżącego cennika, w sensie na 2013. Dziwne to trochę, tak jakby wszystkie salony wstrzymały zamówienia rocznika 2013. A tu 2014 za pasem. |
Czyżby miała by być w 2014r niespodzianka?
Ciekawe jaka. Nissan na przykład wycofał kiedyś z naszego rynku Almerę i Primerę |
Ostatnio zmieniony przez Zbigi 08-10-2013, 12:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 08-10-2013, 12:07
|
|
|
Zbigi napisał/a: | Co się dzieje z wersją 1.8 . | - w nowym Renault Fluence, teraz też jest tylko benzyna 1.6 i marne 110 KM. Reszta to tzw. klekoty(diesel).
Za parę lat będziemy mieć pojemność silnika 650 cm. Cofamy się do starych dobrych czasów. |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
marcowoj
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.6 inv '12
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2013 Posty: 105 Skąd: Radziejów
|
Wysłany: 08-10-2013, 12:39 Re: Co z wersją silnikową 1.8?
|
|
|
Hyundai swoją wersją 1.6 136km kładzie na łopatki Mitsubishi 1.6. .
Na papierze może i tak bo wyciagnęli tyle koni dzięki wtryskowi bezposredniemu wersja GDI. Jednak silniki 1.6 w mitsubishi mają więcej koni i momentu niż podaje producent co wychodzi na hamowni:
http://moto.onet.pl/testy...km-gratis/k10xq |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 08-10-2013, 15:18
|
|
|
i ja sie dolacze, moim zdaniem 1.8 to minimalne minimum na ta bude, bez urazy dla wlascicieli 1.5 i 1.6. bo w 1.8 krew mnie czesto zalewa ze mul nad muly. malo kto jezdzi 4tys up w miescie, nebede dalej pisal bo sie rozkrece i ktos mnie nie bedzie lubil juz |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 08-10-2013, 16:54
|
|
|
O wyższości 1.8 nad 1.5 jest odrębny temat. Twoja ocena jest bardzo obiektywna. Ponieważ miałem okazję śmigać 1.8 (nie raz), też twierdzę że 1.8 do ok 4000 obr/min to muł jakich mało,a 1.5 od 1500 do 3500 jest zdecydowanie żywszy. potem dopiero traci ze względu na brak zapału.
1.6 dla odmiany ze względu na zestopniowanie skrzyni, dostaje od 1.5 na 5-tym biegu od prędkości 100-110. W 1.6 doradzałbym redukcję na 4, żeby można było spokojnie wyprzedzić, a 1.5 IMO takiego zabiegu nie wymaga. EOT. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
bart210
Mitsumaniak
Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 204 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 08-10-2013, 18:45
|
|
|
Podobno Lancery mają wrócić do Europy w 2014r. Niestety nie mogę potwierdzić tych informacji:/ |
_________________
 |
|
|
|
 |
waldinio
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 391 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-10-2013, 20:09
|
|
|
a czy nie jest tak, że w przyszłym roku będzie nowy model lancera? tzn w nowej budzie? gdzieś na forum był art o nowym evo w 2015, z czego wersja cywilna ma być w 2014 |
|
|
|
 |
maniax86
Mitsumaniak

Auto: lancer 1.6 invite 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Gru 2011 Posty: 811 Skąd: okolice rybnika
|
Wysłany: 08-10-2013, 20:18
|
|
|
lukas1 napisał/a: | i ja sie dolacze, moim zdaniem 1.8 to minimalne minimum na ta bude, bez urazy dla wlascicieli 1.5 i 1.6. bo w 1.8 krew mnie czesto zalewa ze mul nad muly. malo kto jezdzi 4tys up w miescie, nebede dalej pisal bo sie rozkrece i ktos mnie nie bedzie lubil juz |
a ja mam silnik 1.6 i nie wydaje mi się żeby był mułowaty.... każde auto, każdy silnik kręci się inaczej.... nie miałem problemu z wyprzedzaniem ibizą 1.4 mpi... nie miałem problemu z wyprzedzaniem seicentem 1.1.... i tymbardziej nie mam problemu z wyprzedzaniem lancerem 1.6..... opanowałem już ten silnik na tyle że wiem kiedy zredukować, przycisnąć itd..... jak ktoś ma problem z wyprzedzaniem danym autem/modelem silnikowym to już problem danego ludka, który jest nie przyzwyczajony do danego modelu samochodu bądź nie potrafi operować biegami i gazem.... każdym autem da się pocisnąć jak się go ma już opanowanym... oczywiście że 1.6 to muł przy 1.8.... a 1.8 to muł przy 2.0 itd.... i tak możemy dalej ciągnąć bez końca... |
|
|
|
 |
Lucas123w
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 977 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 08-10-2013, 20:21
|
|
|
maniax86, nie ma sensu tutaj polemizować w tym temacie bo i tak tych co twierdzą że jakieś auto nie jedzie nie przekonamy że się mylą.
Dokładnie mam takie samo zdanie jak Ty reszta mnie już nie interesuje. Zawsze można auto sprzedać i kupić inne
Czemu nie ma 1.8 na rynku, prosta sprawa propaganda eko - matołów poszła już tak daleko że w narodzie 70% myśli 1.8 , 2.0 itd... to palą jak smok.
Taki 1.2 czy 1.4 z turbiną to eko - pojazd jest, a prawda jest zdeko inna. Palą tyle samo co odpowiedniki wolnossące albo i więcej. Powyżej 160km/h to już dramat jest a nie jazda takimi wynalazkami.
Sprawa ma się inaczej z silnikami 1.8 i w górę z doładowaniem. To ma sens ponieważ zbierają się ładnie od dołu ale również jadą żwawo przy wyższych prędkościach. |
_________________  |
|
|
|
 |
Zbigi
Mitsumaniak

Auto: Renault Talisman TCE 1.6 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 210 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 08-10-2013, 20:44
|
|
|
Trochę zbaczamy z tematu, który poruszyłem. Co szykuje nam Mitsu? Wykastrowali mi nową generację Fluenca z silnika 2.0 to patrzę co oferuje mi moja ulubiona marka a tu tylko bidne 1.6. (oczywiście jak dla mnie). Jak ktoś twierdzi, że 1.6 Lancera jest dynamiczne to niech przejedzie się Fluencem 2.0 i zobaczymy jaką będzie miał minę . Ja nie wyobrażam sobie przesiadki na 1.6. Stąd mój niepokój o to, że nie będzie nic mocniejszego w Lancerach. |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 08-10-2013, 20:57
|
|
|
nie.. no jest mocniejsze - evo
Teraz nawet w kuszącej cenie - 165kafli
[ Dodano: 08-10-2013, 21:00 ]
a gwoli ścisłości to Lancer sedan 1.8 (ten stary 143 KM) wciąga FLuenaca 2.0 .... |
_________________ - Lancer 1.8 SB (2010) 143PS LPG, Giulietta 1.4 (2012) 120PS LPG, BMW 528i (2016) 245PS |
|
|
|
 |
Zbigi
Mitsumaniak

Auto: Renault Talisman TCE 1.6 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 210 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 08-10-2013, 21:35
|
|
|
RalfPi napisał/a: | nie.. no jest mocniejsze - evo
Teraz nawet w kuszącej cenie - 165kafli
[ Dodano: 08-10-2013, 21:00 ]
a gwoli ścisłości to Lancer sedan 1.8 (ten stary 143 KM) wciąga FLuenaca 2.0 .... |
Mylisz się bardzo!!!! Miałem tego 1.8 143KM i przy Fluencu 2.0 jest trochę słabo. Wciągnąłem nie jednego Lancera 1.8 . Fluence ma spory moment obrotowy i zanim ten muł 1.8 obudzi się na wysokich obrotach to nie nadrobi już straty.
Mogę tak napisać ponieważ miałem jedno a teraz mam drugie. |
|
|
|
 |
Lucas123w
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 977 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 08-10-2013, 21:47
|
|
|
Jak się pierwszy bieg w Lancerze używa do rozpędzenia do 20km/h to jest jak piszesz.
Wystarczy zapoznać się z instrukcją i od razu wiesz że pierwszy bieg to nie jest tylko do ruszenia. Kręcisz go do 6tyś/obr i oglądasz tylko głupie miny kierowców za Lancerem.
Fluenc w pierwszym lepszym zakręcie zalicza rów tam gdzie Lancer nawet nie czuje że jedzie w zakręcie.
Zbigi napisał/a: | Wciągnąłem nie jednego Lancera 1.8 |
Sry ale jak bym miał takiego Fluenca na lewym to też bym się nie spinał i sobie ruszał jak ten muł
W mieście wolę jazdę ekonomiczną a na trasie Swoim Fluancem dużo więcej od Lancera nie osiągniesz. Chociażby zakręty i archaizm zawieszenia na belce, komfort kanapy i bujanie jak na łajbie
Ale nie o tym ten temat. Mitsu planuje nowy model jak narazie podali tylko info na temat Evo, które będzie hybrydą. |
_________________  |
|
|
|
 |
|