Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:57 |
Tylny dyfer , O1T |
Autor |
Wiadomość |
MarcinGdy
Forumowicz
Auto: O1T 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2014 Posty: 56 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17-10-2015, 12:04 Tylny dyfer , O1T
|
|
|
Witajcie, dopadł mnie problem z tylnym dyfrem, ewidentnie hałasuje (takie terkotanie-"pierdzenie" jak przy nieszczelnym wydechu, poza tym pstryka-tyka przy "wyciąganiu biegu" i wysprzęglaniu z już "włożonym biegiem"
Pytanko czy lepiej regenerować taki dyfer ? mechanik mówił coś o łożyskach, wałkach atakujących i innej czarnej magii, czy lepiej wymienić ?
Z wstępnego rozpoznania u mnie w 3mieście nikt nie podejmuje się naprawiania dyfra, bo problematyczne jest ustawienie jakichś napięć-naprężeń wewnątrz. |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 17-10-2015, 13:22
|
|
|
Nie naprawiaj - wymień na używkę. Tylko sprawdź czy to na pewno to, może to skrzynia biegów traci życie albo skrzynia rozdzielcza. |
|
|
|
 |
MarcinGdy
Forumowicz
Auto: O1T 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2014 Posty: 56 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17-10-2015, 13:44
|
|
|
Kilka dni temu zmieniałem wszystkie płyny, w tym oleje w skrzyni i dyfrach, na korku od skrzyni było trochę opiłków metalu. Mechanior mówił, że to mogą być zjechane synchronizatory , ale ten dźwięk ewidentnie wydobywa się z tylnego dyfra jadąc na sucho na podnośniku czy obracając kołami tylnej osi. |
|
|
|
 |
irek23rz
Nowy Forumowicz irek23rz
Auto: outlander 1 turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: rzeszów
|
Wysłany: 17-10-2015, 21:40
|
|
|
Kolego wydaje mi sie ze kupno uzywanego dyfra to gra w ruletke jesli chodzi o stan po za tym cena uzywki rowna sie regeneracji .Gdzies kiedys czytalem ze w wawie jakas firma sie specjalizuje w naprawach tego elementu ,wysylasie lub zawozi a oni w jeden dzien naprawiaja.podobno robocizna 600 plus czesci . Jesli tylko lozyska i ustawienie plus uszczelnienia to w tysiaku powinienes sie zmiescic. |
|
|
|
 |
MarcinGdy
Forumowicz
Auto: O1T 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2014 Posty: 56 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-10-2015, 14:09
|
|
|
Mamy na forum kogoś godnego polecenia kto handluje używanymi gratami do Outka ?
Chcę kupić używany tylny dyfer i nie wpakować się na jakąś minę
[ Dodano: 08-11-2015, 20:39 ]
Takie pytanie, czy tylne dyfry do outlandera, niezależne od wersji - z turbo i bez, mają to samo przełożenie?
Kupiłem używke od O1 bez turbo, numer na obudowie pokrywa się z moim- oznaczenie
MRIII746. Ale ktoś zwrócił mi uwagę żeby sprawdzic ilość zębów na wałku coby się przełożenie zgadzało.
Jakby było inne to podobno skrzynia rozdzielcza może klęknąć. |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 12-11-2015, 12:59
|
|
|
MarcinGdy napisał/a: | Kupiłem używke od O1 bez turbo, numer na obudowie pokrywa się z moim- oznaczenie
MRIII746. Ale ktoś zwrócił mi uwagę żeby sprawdzic ilość zębów na wałku coby się przełożenie zgadzało | Ja bym sprawdził nie ilość zębów a przełożenie dyfra, być może w toku modernizacji zmieniono ilość zębów, a rozmiar kół (i przełożenie) pozostało bez zmian. |
|
|
|
 |
|