Nowe hybrydy Mitsubishi |
Autor |
Wiadomość |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 10-10-2013, 07:06 Nowe hybrydy Mitsubishi
|
|
|
http://moto.wp.pl/kat,551...,wiadomosc.html
I ciekawostka:
Cytat: | Najnowsze technologie obniżające zużycie paliwa zastosowane w Mitsubishi Concept AR obejmują m.in. silnik o niewielkiej pojemności skokowej, wyposażony w turbodoładowanie i bezpośredni wtrysk. |
W końcu... |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-10-2013, 07:30
|
|
|
Też te hybrydy zwróciły moją uwagę
Ale bezpośredni wtrysk i turbo!? Będzie się działo.
W końcu może Lancer nie będzie mulił na niskich obrotach. |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 10-10-2013, 08:59
|
|
|
Widziałem te niby zdjęcia- za wiele nie widać
Co do silników :
"silnik o niewielkiej pojemności skokowej, wyposażony w turbodoładowanie i bezpośredni wtrysk"
- nie podoba się mi to, już tylko chyba Mazda idzie jedyną słuszną drogą . Aż strach pomyśleć (biorąc pod uwagę ceny w ASO), jakie będą koszty obsługi czy napraw tych silników. |
_________________
 |
|
|
|
 |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 10-10-2013, 10:24
|
|
|
i pierdzą te silniczki jak odkurzacze do tego wyżyłowane tak że po 200tys. padają całe bądź generalny remont...... bo emisja CO2! szkoda że dla elektrowni węglowych tego nie ograniczają tylko jakiś durny przepis narzucają na motoryzację. |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-10-2013, 10:50
|
|
|
" bo emisja CO2! szkoda że dla elektrowni węglowych tego nie ograniczają tylko jakiś durny przepis narzucają na motoryzację."
To kolega musi trochę doczytać...
Właśnie dlatego odchodzi się od węgla - w naszych warunkach węgiel jest tani i bezpieczny. Ale chodzi o plan 3x20% (w tym redukcję emisji gazów cieplarnianych o 20% do 2020 roku w stosunku do jakiegoś roku bazowego).
A ja jestem za silnikami z turbo!
Dlaczego wszyscy chwalą turbodiesle, ale już turbobenzyny nie!? |
_________________ - Lancer 1.8 SB (2010) 143PS LPG, Giulietta 1.4 (2012) 120PS LPG, BMW 528i (2016) 245PS |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 10-10-2013, 16:31
|
|
|
Powszechna moda na downsizing jeszcze się producentom czkawką odbije, jak przyjdzie klientom do wyrażania opinii o trwałości mini silniczków z turbiną.
VW za 1.4 TSI już zbiera pierwsze baty.
Niedawno miałem okazję jechać ecoboostem Forda - żadna rewelacja, wolę Lancera 1.6, oraz Pugiem 2008. Zwłaszcza w tym ostatnim silnik ( 3 gary) chodzi jak kosiarka do trawy. Ani to nie brzmi, ani nie jedzie.
Rozumiem np. stary dobry 1.8T w VW, ale wszelkie modne ostatnio trzycylindrowe pyrkawki o litrowej pojemności uważam za jakieś grube nieporozumienie.
Tym większy szacunek dla Mazdy, która potrafi iść swoją drogą. |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 18-10-2013, 21:56
|
|
|
Nie tylko w DE. Jutro jestem umowiony na test drive u zaprzyjaznionego dilera w SE gdzie kupilem wczesniej OII. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-10-2013, 18:12
|
|
|
tylko co to jest ten inwerotor
Chyba inwerter (falownik)!
Przecież takie teksty powinny być recenzowane.
Tak czy siak, ten trend mi się podoba |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 28-10-2013, 19:36
|
|
|
Tylko żeby cena w Polsce nie powalała, w Holandii wyjściowo kosztuje 30 000 EUR |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 29-10-2013, 14:24
|
|
|
Trik napisał/a: | Tylko żeby cena w Polsce nie powalała, w Holandii wyjściowo kosztuje 30 000 EUR | Drogie to jak cholera. Wersja Business lr jak kto woli Instyle kosztuje w SE w przeliczeniu na PLN 220tys |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
|