[EA2A/W 2.0] Lampy przód - wersja JDM? |
Autor |
Wiadomość |
emzet
Forumowicz
Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lip 2008 Posty: 197 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 26-10-2013, 08:54 [EA2A/W 2.0] Lampy przód - wersja JDM?
|
|
|
Witam, czy takie lampy jak na zdjeciu sa do kupienia w Pl? To jest wersja JDM? Może ktos kto jest w temacie sie wypowie i poratuje swoja wiedza
 |
_________________ Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-10-2013, 16:34
|
|
|
Ten typ reflektorow najlatwiej uchwycic w Galantach VR4 badz kilku innych wersjach RHD, oczywiscie snop swiatla nie jest zgodny z ruchem LHD i w PL nie sa dopuszczone do ruchu, jest jednak mozliwosc przelozenia odblysnika swiatel mijania aby snop swiatla byl odpowiedni, taka ingerencja nie jest zgodna z prawem, ale zawsze jest to ale. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
emzet
Forumowicz
Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lip 2008 Posty: 197 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 26-10-2013, 19:27
|
|
|
robertdg dzieki za wyczerpujaca odpowiedz |
_________________ Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym. |
|
|
|
 |
ALEX-77
Forumowicz Czarny Żarłacz E98

Auto: Avance 2.5 V6 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 488 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 27-10-2013, 00:38
|
|
|
No i nie wiem czy we wszystkich reflektorach JDM ale u mnie była tylko manualna regulacja wysokości |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-10-2013, 09:16
|
|
|
To fakt, oprawka od kierunkowskazu jest inaczej umiejscowiona i praktycznie wadzi sie z miejscem w ktorym moglby byc regulator, w gruncie rzeczy jezeli byly nivomaty z tylu to regulacjia wysokosci swiatel byla zbedna |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 27-10-2013, 10:22
|
|
|
Światła JDM. Najczęściekj spotykane w Galantach/Legnum VR4.
Klosz z plexy, z biegiem czasu matowieje i światłą stają się mało efektywne, wymaga polerowania co jakiś czas by przywrócić przezroczystość klosza, w przeciwieństwie od szklanych kloszy łatwo plexę przypalić podczas polerki
Wszystkie JDM miały regulację wysokości na śrubach, ręczną. Nic jednak nie wadzi by w obudowie zainstalować silniczek elektryczny z europejskiej wersji Galanta. Wymaga jednak trochę cięcia w plastiku i zdolności manualnych.
By takie światła zaadoptować do ruchu w PL, należy przełożyć odbłyśniki świateł z lamp europejczyka. Lampy należy rozkleić i podmienić reflektory. Przy okazji można usunąć pomarańczową przesłonkę kierunków i zastosować pomarańczowe żarówki.
Klosze JDM nie mają oznaczenia kierunku świecenia (RHD vs LHD).
[ Dodano: 27-10-2013, 09:24 ]
robertdg napisał/a: | taka ingerencja nie jest zgodna z prawem |
Pojechaliśmy z tymi światłami
Zmiany opisane powyżej są legalne |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
emzet
Forumowicz
Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lip 2008 Posty: 197 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 27-10-2013, 10:26
|
|
|
Przy podmiance odbłysników trzeba cos rzeźbic, czy wszystko pasuje? Pytam bo te lampy z wersji JDM maja kierunkowskaz zintegrowany z reflektorem i nie wiem jak to w środku wygląda.... |
_________________ Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym. |
|
|
|
 |
ALEX-77
Forumowicz Czarny Żarłacz E98

Auto: Avance 2.5 V6 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 488 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 27-10-2013, 11:14
|
|
|
emzet napisał/a: | Przy podmiance odbłysników trzeba cos rzeźbic, czy wszystko pasuje? Pytam bo te lampy z wersji JDM maja kierunkowskaz zintegrowany z reflektorem i nie wiem jak to w środku wygląda.... |
Nie trzeba nic rzezbić pasują P&P. |
|
|
|
 |
|