 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] Gałka tiptronica |
Autor |
Wiadomość |
Droper
Forumowicz

Auto: Galant Avance Sedan '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 92 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-12-2009, 21:37 [EA5A/W 2.5] Gałka tiptronica
|
|
|
Witam Wszystkich,
Mam problem w postaci gałki tiptronika, która w pewnym momencie oddzieliła się od dźwigienki drążka skrzyni biegów i pozostała mi w ręku
Proszę o podpowiedź w jaki sposób ta gałka jest przymocowana do drążka, bo w żaden sposób nic nie mogę wymyślić, a w tej chwili przechodzenie pomiędzy różnymi trybami P,R,N,D jest utrudnione. Dodatkowo po wciśnięciu przycisku ten nie odbija na tyle, że nie sposób jest przejść z trybu P na inne, trzeba palcami podciągać taką rureczkę, która powinna być chyba na sztywno połączona z przyciskiem na gałce, który posiada sprężynkę odciągającą tą rurkę.
Mam nadzieje, że wyraziłem się dosyć klarownie
Jak ktoś mam jakieś własne doświadczenia proszę o pomoc
Pozdrawiam, |
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 17-12-2009, 20:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-12-2009, 22:28
|
|
|
By dobrać się do mocowania musisz zdjąć przycisk, który mocowany jest na dwa klipsy. Wsuwasz dwa płaskie śrubokręty z obu stron przycisku i powinieneś go wyciągnąć.
Gałka jest mocowana nakrętką 12mm na długim gwintowanym pręcie. Dostęp od góry głęboka nasadówką 12mm. Po odkręceniu nakrętki, gałka do góry i już twoja. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Droper
Forumowicz

Auto: Galant Avance Sedan '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 92 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-12-2009, 22:59
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | By dobrać się do mocowania musisz zdjąć przycisk, który mocowany jest na dwa klipsy. Wsuwasz dwa płaskie śrubokręty z obu stron przycisku i powinieneś go wyciągnąć.
Gałka jest mocowana nakrętką 12mm na długim gwintowanym pręcie. Dostęp od góry głęboka nasadówką 12mm. Po odkręceniu nakrętki, gałka do góry i już twoja. |
Dzięki działa |
|
|
|
 |
JarAsNo1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2013 Posty: 29 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 29-10-2013, 16:40
|
|
|
Witaj Swinks'ie...a tak nawiązując do tego jakże starego już tematu...mianowicie czy po zdjęciu tej gałki jest już to połowa drogi do zdjęcia tej obudowy tiptroniku?tego z oznaczeniami P R D N...czy do tego trzeba zabrać sie z całkiem innej strony żeby to zdjąć?dźwignac?Wyczyścić?...niemam tam też tego plastiku który maskuje żeby nic tam nie wpadło...:-)pozdrawiam |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 29-10-2013, 17:06
|
|
|
O ile mnie pamięć nie myli to po zdjęciu gałki musisz ściągnąć cały panel gdzie jest wkładka z PRND. Jest mocowany na klipsach, podważasz od strony ręcznego. Potem wysuwasz i od spodu ten panelik PRND jest przykręcony na 4 śrubo-wkręty. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|
|