Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant ustawienie rozrządu
Autor Wiadomość
radczak 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 6
Skąd: Skoczów
Wysłany: 20-09-2018, 08:53   Galant ustawienie rozrządu

Witam wszystkich. Próbuje uratować auto (Galant 90r 1.8) po ojcu ale z racji wieku auta ciągle coś wymieniam (28 lat robi swoje :) ). Po przejściach z aparatem zapłonowym i przepływomierzem. Próbowałem dojść co może wywoływać wibracje przy 3 tys (auto całe aż dzwoni) trafiłem na wątek o źle ustawionym wałku balansowym. Z racji iż przydałoby się wymienić rozrząd chciałbym wiedzieć jak zrobić to poprawnie. Czy posiada ktoś może jakieś zdjęcia od strony rozrządu (4g37) w którym znajduje się ten sławetny otwór w którym można sprawdzić czy wałek jest ustawiony poprawnie ? Bardzo będę wdzięczny za wszelkie sugestie
 
 
se7en 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 619
Skąd: Katowice
Wysłany: 07-10-2018, 07:33   

otwór znajduje sie z tyłu silnika, nie w sposób go nie trafić, bo jest 'pusta śruba' ktora nic nie trzyma. odkrecasz, mozesz wsadzic śrubokret, uprzednio kręc wałkiem balansowym az Ci cały wejdzie.

lepszy byłby specjalny przyrząd na gwint, ale ciezko go opisać, zrobie Ci fotkę ;) 8)

btw przechodziłem to i wibracje przy 3000, zrob to jak najszybciej, bo inaczej bedzie po silniku...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-10-2018, 11:13   

nie korzystam z tego otworu - jak jest źle ustawiona pompa oleju, to zębatka sama się obraca i zjeżdża ze znaków - wystarczy tylko lekko ruszyć
to od razu widać - wtedy trzeba zrobić obrót pompą oleju i będzie git
 
 
se7en 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 619
Skąd: Katowice
Wysłany: 09-10-2018, 19:42   

no ale dla amatorów sie przyda, nawet na włozenie śrubokręta, nie utrudniaj chłopakowi... 8)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.