 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Galant ustawienie rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
radczak
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1.8 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 6 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 20-09-2018, 08:53 Galant ustawienie rozrządu
|
|
|
Witam wszystkich. Próbuje uratować auto (Galant 90r 1.8) po ojcu ale z racji wieku auta ciągle coś wymieniam (28 lat robi swoje ). Po przejściach z aparatem zapłonowym i przepływomierzem. Próbowałem dojść co może wywoływać wibracje przy 3 tys (auto całe aż dzwoni) trafiłem na wątek o źle ustawionym wałku balansowym. Z racji iż przydałoby się wymienić rozrząd chciałbym wiedzieć jak zrobić to poprawnie. Czy posiada ktoś może jakieś zdjęcia od strony rozrządu (4g37) w którym znajduje się ten sławetny otwór w którym można sprawdzić czy wałek jest ustawiony poprawnie ? Bardzo będę wdzięczny za wszelkie sugestie |
|
|
|
 |
se7en
Mitsumaniak
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 619 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 07-10-2018, 07:33
|
|
|
otwór znajduje sie z tyłu silnika, nie w sposób go nie trafić, bo jest 'pusta śruba' ktora nic nie trzyma. odkrecasz, mozesz wsadzic śrubokret, uprzednio kręc wałkiem balansowym az Ci cały wejdzie.
lepszy byłby specjalny przyrząd na gwint, ale ciezko go opisać, zrobie Ci fotkę
btw przechodziłem to i wibracje przy 3000, zrob to jak najszybciej, bo inaczej bedzie po silniku... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-10-2018, 11:13
|
|
|
nie korzystam z tego otworu - jak jest źle ustawiona pompa oleju, to zębatka sama się obraca i zjeżdża ze znaków - wystarczy tylko lekko ruszyć
to od razu widać - wtedy trzeba zrobić obrót pompą oleju i będzie git |
|
|
|
 |
se7en
Mitsumaniak
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 619 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 09-10-2018, 19:42
|
|
|
no ale dla amatorów sie przyda, nawet na włozenie śrubokręta, nie utrudniaj chłopakowi... |
|
|
|
 |
|
|