carisma 1.6 obroty 1300-1500 na benzynie |
Autor |
Wiadomość |
miro0812
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.616V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2014 Posty: 12 Skąd: Opole
|
Wysłany: 10-02-2014, 18:44 carisma 1.6 obroty 1300-1500 na benzynie
|
|
|
Witam!
Mam problem z obrotami na benzynie! Założyłem nowy przepływomierz nr. 500 taki jak był oryginalnie,bo stary był walnięty po wystrzale gazu jak mi wiadomo.Zrobiłem naukę obrotów tak jak w instrukcji no i ustawiły się na 1300 czasem 1500(dodam ,że na początku było ok.2000)Powtórzyłem czynność kilka razy po odpięciu aku.. oczywiście i nic,ciągle obroty ą za wysokie przez co auto pali tyle co bolid F1. Posiadam również przepływkę z cari GDI nr.481 i o dziwo na niej jest jakieś 800 obrotów czyli w normie ale czasem silnik sie przydusza przy dodawaniu gazu.Czy ma ktoś pojęcie dlaczego nie mogę ustawić obrotów???? Przepływomierz jest sprawny!!! |
_________________ miro |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 10-02-2014, 20:46
|
|
|
A czy świeci się kontrolka silnika i czy po tym wystrzale sprawdzana była szczelność dolotu? |
|
|
|
 |
miro0812
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.616V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2014 Posty: 12 Skąd: Opole
|
Wysłany: 10-02-2014, 22:22
|
|
|
kontrolka silnika sie nie świeci!!zapala się jak odepnę przepływomierz.Dolot jest szczelny |
_________________ miro |
|
|
|
 |
MmzTattoo
Mitsumaniak

Auto: 2003 Eclipse GS 2.4 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 194 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 11-02-2014, 06:25
|
|
|
Jeśli nic nie było kombinowane przy przepustnicy, to nic nie powinno się regulować bo można więcej zaszkodzić jak poprawić, tutaj komputer silnika sam reguluje obroty za pomocą krokowca. Może właśnie to wina krokowca?! Ktoś na forum miał problemy z obrotami i winny okazał się nieszczelny EGR, można go dla sprawdzenia zaślepić co jest bardzo proste w tym autku.
miro0812, jeśli gaz u Ciebie strzela, to podejrzewam, że masz instalację max II generacji która przy nawet małej niesprawności układu wysokiego napięcia może strzelać. Jeśli chcesz jeszcze pojeździć bezproblemowo tym autem, to proponuję zmianę na gaz sekwencyjny. |
|
|
|
 |
miro0812
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.616V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2014 Posty: 12 Skąd: Opole
|
Wysłany: 12-02-2014, 12:22
|
|
|
OK,spróbuje zaślepić ten ERG ale dziwne jest to że po odpięciu wtyczki od przepływomierza obroty spadają to około 900 i silnik pracuje dość równo ale zapla się kontrolka CE, z podpiętym silnik też pracuje równo ale obroty od razu idą do góry na 1500. Czy może ktoś dać wskazówki jak wyczyścić ten silnik krokowy,czy da się go wymontować bez odkręcania przepustnicy?czy rozkręca się go na czynniki pierwsze??? |
_________________ miro |
|
|
|
 |
|