Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] nie ma mocy
Autor Wiadomość
przemeku 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 2.8 TD SS '95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 25
Skąd: Opole
Wysłany: 12-07-2011, 10:26   [2.8 TD] nie ma mocy

Witam,

Panowie mam taki temat, pajero II 1995 2.8 TD, odpala normalnie, na wolnych obrotach pracuje rowno, ale w trakcie jazdy do ok. 2 tys. obr. nie chce jechac, brakuje mu mocy jakby sie dusil, powyzej 2 tys. leci jak burza... ;-) , dzieje sie tak na wszytskich biegach

wydaje mi sie, ze zaczelo sie tak dziac po wymianie oleju, czy to moze miec jakis zwiazek?
w ogole to oleju nalali mi za duzo (ok. 1cm powyzej max na bagnecie) i potem zostal spuszczony do odpowiedniego poziomu

przy okazji jeszcze jedno pytanie, czy jak silnik pracuje na wolnych obrotach i wlaczy sie klima obroty powinny wzrastac, jezeli tak to jakiego poziomu?

z gory dzieki za pomoc, w piatek ruszam w trase i mam nadzieje, ze to nic powaznego... :/

pozdrawiam
Przemek
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 12-07-2011, 19:39   

Ja mialem takie objawy ale u mnie byla ruszana dawka i kat pompy. Przyspieszylem wtrysk i jest lepiej ale jeszcze odrobine musze przyspieszyc jak nie pomoze to ciutke zwieksze dawke. Co do klimy to normalne. U mnie chyba do ponad 1000 obr zwiekszalo czy nawet 1200. Nie pamietam. Denerwowalo mnie to wiec odpiolem wtyczke od elektrozaworu podcisnienia. Teraz obrotow nie zwieksza a wrecz delikatnie opadaja po wlaczeniu klimy. Na pompie masz taka gruszke do ktorej podlaczony jest wezyk, idz po wezyku i znajdziesz elektrozawor. Odepnij wtyczke i zobaczysz.
Nie kopci ci strasznie przy ruszaniu ? Jesli tak to zerknij na EGR
 
 
przemo_wl 
Forumowicz
przemo_wl

Auto: mitsubishi l200, 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 51
Skąd: psr, wielkopolska
Wysłany: 12-07-2011, 20:31   

u mnie jest podobnie jak opisuje to przemek przy około 2 tys odczuwalny jest chwilowy brak mocy a po przeciągnięciu na wyższe idzie już dobrze
w moim przypadku mam już zatkany EGR a przy ruszaniu i tak zostawiam czarną chmurę
(chyba że przedmuchało mi znowu zaślepienie EGRa)
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 12-07-2011, 20:59   

ja pierwsza zaslepke zrobilem z puszki od coli i ja przepalilo, potem uzylem szpachelki nierdzewnej, jest do dzis :mrgreen:
 
 
przemo_wl 
Forumowicz
przemo_wl

Auto: mitsubishi l200, 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 51
Skąd: psr, wielkopolska
Wysłany: 12-07-2011, 22:37   

ja też miałem na początku zaślepkę z puszki a teraz mam z 1,5mm blaszki aluminiowej ale muszę to sprawdzić bo już jakiś czas na tym jeżdżę a aluminium chyba jest za słabe
 
 
przemeku 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 2.8 TD SS '95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 25
Skąd: Opole
Wysłany: 13-07-2011, 12:44   

dzieki Panowie ;-) , sprawdze EGR'a

pozdrawiam
przemek

[ Dodano: 18-07-2011, 09:41 ]
egr zaslepiony, objawy ustapily, chodzi jak trzeba, dzieki za pomoc ;-)

pozdrawiam
przemek
 
 
Mark 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 27
Skąd: gdynia
Wysłany: 06-09-2011, 10:33   

Witam
Mam ten sam problem co opisuje przemek tylko powiedzcie mi gdzie szukac tego EGR-a i jak go zaslepic z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich mitsumaniaków.
 
 
przemo_wl 
Forumowicz
przemo_wl

Auto: mitsubishi l200, 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 51
Skąd: psr, wielkopolska
Wysłany: 17-09-2011, 15:11   

wracając do tematu
posprawdzałem dzisiaj kilka rzeczy i co się okazało:
- mam pęknięty kolektor wydechowy- rysa około 5cm i widać że dmucha bo mam okopconą osłonę na kolektorze (wiedziałem o tym już wcześniej- była próba pospawania- niby było dobrze ale dzisiaj się okazało że pękło znowu na spawie) - czy może mieć to wpływ na wcześniej opisane objawy?
- porozkręcałem wszystkie węże od turbiny i zauważyłem że w wężach od turbiny do intercoolera i z intercoolera do kolektora ssącego no i pewnie w intercoolerze też znaczną jak dla mnie ilość przedmuchanego oleju - czy w związku z tym znaczy to że kończy mi się turbina - dodam że jak odłączyłem wąż tylko od kolektora ssącego to przy zwiększaniu obrotów było czuć że turbina jeszcze pcha
i jeszcze jedno- czy fakt że jak zasysam powietrze przez wężyk od EGR i on się otwiera to znaczy że jest sprawny?
 
 
mietek111 
Nowy Forumowicz

Auto: canter
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 4
Skąd: lublin
Wysłany: 15-11-2013, 18:17   

koledzy ja mam też problem z mocą w canterze silnik jak pajero 2.8, auto nie ma mocy z małym ładunkiem ledwo co się rozpędza pod górę słabnie . wydaję się jak by miał za mało paliwa gaz w podłogę a jedzie tak samo jak na pół gazu.
kąt wtrysku na pompie regulowałem zero poprawy jak opuźniłem to jeszcze gorzej.
turbo po regeneracji filtry ok . przewody całe . auto nie dymi, pali bez problemu . kompresja sprawdzana i jest ok.
niestety na pompie nie ma śruby do regulacji dawki paliwa,
czy mogą wtryski lać czy co bo już nie mam pomysłu moze ktoś pomoże.
 
 
Tomaszp 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2800
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 22
Skąd: Ksawerów
Wysłany: 26-11-2013, 21:55   mało mocy

Należało by sprawdzić filtr siatkowy umiejscowiony w pompie wtryskowej tuż pod śrubą z przewodem zasilającym głęboko schowany bardzo drobna siatka na pewno zanieczyszczony i odczuwalny brak mocy przy wyższych obrotach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.