Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:00 |
Problem na zimnym silniku |
Autor |
Wiadomość |
przemko201
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 KAT 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2013 Posty: 6 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 16-10-2013, 07:42 Problem na zimnym silniku
|
|
|
witam
Mam problem z moim OUTkiem!
Rano jak zapalam jest wszystko ok, pali ladnie
jak po chwili chce dodac gazu to jakby sie dusil obroty spadaja. Raz, drugi i wejdzie na obroty i jest ok.
niekiedy ciezko ruszyc bo niechce wejsc na obroty JAK JEST ZIMNY
Oraz zaobserwowalem szarpanie na 3 biegu (niekiedy)
Swiece dopiero wymienione Irydowe
To się dzieje na benzynie
moze ktos poda jakie sa przycznyny uszkodzenia przewodow zaplonowych
czekam na sugestie ? |
|
|
|
 |
kumpo
Forumowicz
Auto: outlander 4wd 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 57 Skąd: kraków
|
Wysłany: 20-10-2013, 13:50
|
|
|
od przewodów trzeba zacząć mogą mieć przebicie i dlatego może nie palić na wszystkie cylindry szczególnie rano jak jest wilgoć a najlepiej wieczorem jak jest ciemno ściąg pokrywę możesz lekko zrosić wodą to zobaczysz czy iskra gdzieś nie przeskakuje jeżeli to nie przewody to musisz szukać dalej
[ Dodano: 20-10-2013, 13:53 ]
raczej będzie to jakaś prądowa sprawa |
|
|
|
 |
przemko201
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 KAT 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2013 Posty: 6 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 24-10-2013, 16:43
|
|
|
dzieki za podpowiedz sprawdze niebawem
obecenie dolalem stp do benzynki aby przeczyscic uklad i powiem ze jest troszke lepiej
ale to dlawienie sie z rana jeszcze nie przeszlo!
i mam pytanie czy w swoich OUTKach macie filtr paliwa? |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 25-10-2013, 17:23
|
|
|
przemko201,
Ja kupiłem filtr paliwa, ale jakoś go nie znalazłem może jest pod tyną kanapą. Ja sobie dałem z tym spokój co króreś tankowanie leje mu Vpower racing i jest dobrze |
|
|
|
 |
tyrpin
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2013 Posty: 5 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 25-10-2013, 22:14
|
|
|
przemko201, daj znać jak znajdziesz usterkę, bo u mnie jest prawie podobnie - odpala porządnie, ale jak ruszam dławi go nieco, ale p przejechaniu kilkuset metrów jest już ok. |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-10-2013, 22:26
|
|
|
Panowie do spr obowiązkowo czujnik temp silnika (Dwupinowy) . Czujnik ten odpowiada za informacje do ECU o danej temp. silnika , czyli jak jest zimny to tzw. ssanie
Parametry można pomierzyć zwykłym miernikiem . Prawidłowe wartości w temp ok 20*C ok 2 kohm , na ciepłym czyli temp robocza silnika ok 0.40-0.50 ohm . |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 26-10-2013, 18:23
|
|
|
deejay napisał/a: | Panowie do spr obowiązkowo czujnik temp silnika (Dwupinowy) . Czujnik ten odpowiada za informacje do ECU o danej temp. silnika , czyli jak jest zimny to tzw. ssanie | A czy przypadkiem ten sam czujnik nie odpowiada za pokazywanie temperatury silnika przy liczniku? |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-10-2013, 10:48
|
|
|
elektryk napisał/a: | eejay napisał/a: Panowie do spr obowiązkowo czujnik temp silnika (Dwupinowy) . Czujnik ten odpowiada za informacje do ECU o danej temp. silnika , czyli jak jest zimny to tzw. ssanie A czy przypadkiem ten sam czujnik nie odpowiada za pokazywanie temperatury silnika przy liczniku? |
Nie . Do informacji o temp. do licznika odpowiada zawsze czujnik jednopinowy .
Ten co daje tzw "ssanie" http://t.iparts.pl/159/7....acego-facet.jpg
I czujnik który pokazuje info o temp. do licznika .
http://www.autosklep-car-man.pl/produkt-19027.html |
|
|
|
 |
przemko201
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 KAT 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2013 Posty: 6 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 27-10-2013, 11:07
|
|
|
ok czujnik sprawdze przy pryz wymianie oleju bo juz sie zbliza czas
i napisze czy jest ok czy do wymiany
dzieki za sugestie pozdrawiam |
|
|
|
 |
marcin123
Forumowicz
Auto: outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 73 Skąd: Leśnica
|
Wysłany: 22-11-2013, 16:54
|
|
|
może starczy przeczyścić przepustnicę? ściągasz wąż gumowy z filtra powietrza i masz jako taki dostęp bez niepotrzebnego demontażu. szmatka z benzyną ekstrakcyjną i jedziesz z paluszkami! mozna sobie pomóc odchylając { dodając gazu linką}wtedy mozna sięgnąć naprawdę daleko! |
|
|
|
 |
|