Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:00
Problem na zimnym silniku
Autor Wiadomość
przemko201 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 KAT 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2013
Posty: 6
Skąd: Chełm
Wysłany: 16-10-2013, 07:42   Problem na zimnym silniku

witam
Mam problem z moim OUTkiem!
Rano jak zapalam jest wszystko ok, pali ladnie
jak po chwili chce dodac gazu to jakby sie dusil obroty spadaja. Raz, drugi i wejdzie na obroty i jest ok.
niekiedy ciezko ruszyc bo niechce wejsc na obroty JAK JEST ZIMNY
Oraz zaobserwowalem szarpanie na 3 biegu (niekiedy)
Swiece dopiero wymienione Irydowe
To się dzieje na benzynie

moze ktos poda jakie sa przycznyny uszkodzenia przewodow zaplonowych
czekam na sugestie ?
 
 
kumpo 
Forumowicz

Auto: outlander 4wd 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 57
Skąd: kraków
Wysłany: 20-10-2013, 13:50   

od przewodów trzeba zacząć mogą mieć przebicie i dlatego może nie palić na wszystkie cylindry szczególnie rano jak jest wilgoć a najlepiej wieczorem jak jest ciemno ściąg pokrywę możesz lekko zrosić wodą to zobaczysz czy iskra gdzieś nie przeskakuje jeżeli to nie przewody to musisz szukać dalej

[ Dodano: 20-10-2013, 13:53 ]
raczej będzie to jakaś prądowa sprawa
 
 
przemko201 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 KAT 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2013
Posty: 6
Skąd: Chełm
Wysłany: 24-10-2013, 16:43   

dzieki za podpowiedz sprawdze niebawem
obecenie dolalem stp do benzynki aby przeczyscic uklad i powiem ze jest troszke lepiej
ale to dlawienie sie z rana jeszcze nie przeszlo!
i mam pytanie czy w swoich OUTKach macie filtr paliwa?
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 25-10-2013, 17:23   

przemko201,
Ja kupiłem filtr paliwa, ale jakoś go nie znalazłem może jest pod tyną kanapą. Ja sobie dałem z tym spokój co króreś tankowanie leje mu Vpower racing i jest dobrze
 
 
tyrpin 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 5
Skąd: Dębica
Wysłany: 25-10-2013, 22:14   

przemko201, daj znać jak znajdziesz usterkę, bo u mnie jest prawie podobnie - odpala porządnie, ale jak ruszam dławi go nieco, ale p przejechaniu kilkuset metrów jest już ok.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-10-2013, 22:26   

Panowie do spr obowiązkowo czujnik temp silnika (Dwupinowy) . Czujnik ten odpowiada za informacje do ECU o danej temp. silnika , czyli jak jest zimny to tzw. ssanie :wink:
Parametry można pomierzyć zwykłym miernikiem . Prawidłowe wartości w temp ok 20*C ok 2 kohm , na ciepłym czyli temp robocza silnika ok 0.40-0.50 ohm .
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 26-10-2013, 18:23   

deejay napisał/a:
Panowie do spr obowiązkowo czujnik temp silnika (Dwupinowy) . Czujnik ten odpowiada za informacje do ECU o danej temp. silnika , czyli jak jest zimny to tzw. ssanie
A czy przypadkiem ten sam czujnik nie odpowiada za pokazywanie temperatury silnika przy liczniku?
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-10-2013, 10:48   

elektryk napisał/a:
eejay napisał/a: Panowie do spr obowiązkowo czujnik temp silnika (Dwupinowy) . Czujnik ten odpowiada za informacje do ECU o danej temp. silnika , czyli jak jest zimny to tzw. ssanie A czy przypadkiem ten sam czujnik nie odpowiada za pokazywanie temperatury silnika przy liczniku?


Nie . Do informacji o temp. do licznika odpowiada zawsze czujnik jednopinowy .

Ten co daje tzw "ssanie" http://t.iparts.pl/159/7....acego-facet.jpg

I czujnik który pokazuje info o temp. do licznika .

http://www.autosklep-car-man.pl/produkt-19027.html
 
 
przemko201 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 KAT 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2013
Posty: 6
Skąd: Chełm
Wysłany: 27-10-2013, 11:07   

ok czujnik sprawdze przy pryz wymianie oleju bo juz sie zbliza czas
i napisze czy jest ok czy do wymiany
dzieki za sugestie pozdrawiam
 
 
marcin123 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 73
Skąd: Leśnica
Wysłany: 22-11-2013, 16:54   

może starczy przeczyścić przepustnicę? ściągasz wąż gumowy z filtra powietrza i masz jako taki dostęp bez niepotrzebnego demontażu. szmatka z benzyną ekstrakcyjną i jedziesz z paluszkami! mozna sobie pomóc odchylając { dodając gazu linką}wtedy mozna sięgnąć naprawdę daleko! :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.