Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwny zapach
Autor Wiadomość
Ewcia80 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015
Posty: 560
Skąd: Lublin
Wysłany: 03-11-2015, 20:25   Dziwny zapach

Hejka.Ostatnio zauważyłam dziwną rzecz.Otóż kiedy jest wieczorem jest już zimno-jakieś 3-4 stopnie i włączam grzanie ustawione na 22-23 stopnie to po jakimś czasie już leci dosyć ciepłe powietrze.Po pewnym czasie powietrze z kratek sie robi chłodniejsze gdyż zadana temperatura wnetrza pojazdu ustawiona na pokrętle klimatronica została osiągnięta.I jest to normalne zjawisko.Niepokoi mnie jednak jedna rzecz.Otóż w czasie kiedy leci to ciepłe powietrze czuje w kabinie zapach podobny do tego jaki ma dym z komina lub kominka.Czy to jest normalne?Czy nagrzewnica nieużywana przez okres letni musi sie po prostu teraz "przepalić"?A moze to jest jakiś problem z jakąś niesczelnościa?Czy ktos mial z Was podobny problem/sytuacje?Dodam,że jak juz zakoncze jazde i otworze maske to w komorze silnika oraz wokół auta czuje ten sam zapach
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-11-2015, 21:28   

Mozliwe, że jakiś brud na silniku/tłumiku się spala i zaciąga do komory pasażerskiej, dlategio czuć go i na zewnątrz i w środku
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Ewcia80 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015
Posty: 560
Skąd: Lublin
Wysłany: 03-11-2015, 21:42   

Czyli to raczej nie jest sprawa nagrzewnicy?Czy to prawda ze jak nagrzewnica jest dzurawa to szyby paruja i są tłuste?Płynu chłodniczego nie ubywa wiec to raczej moze byc jakiś syf na tłumiku/silniku.Czy to moze spowodować jakiś pożar?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-11-2015, 21:53   

Jezeli nagrzewnica jest dziurawa to ubywa płynu i z regułyt czuć go w kabinie pasażerskiej, ew. mokro jest pod dywanikami, co do istoty wątku, wypadałoby obejrzec silnik i albo go umyc albo usunąc podejrzany objekt (czasami z racji tego, że jest zima, mozna znależc jakieś futerko po zgonie, które chciało sie ogrzać, albo coś się przykleiło do tłumika)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-11-2015, 09:14   

Albo cieknie olej z pokryw zaworów na kolektory wydechowe. Standard w tym silniku.
 
 
Mandrake 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 kombi Black Matte
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 170
Skąd: Międzyzdroje
Wysłany: 06-11-2015, 18:49   

Standard chyba w każdym V6 :twisted: Niezależnie od marki :badgrin:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-11-2015, 17:54   

No nie do końca. Jak jest sztywna pokrywa to nie na tego problemu. A blaszana się wygina i potem problem nawet z nową uszczelką.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-11-2015, 21:04   

Owczar napisał/a:
A blaszana się wygina i potem problem nawet z nową uszczelką.


Jesli kręcimy z głową to nie ma problemu :wink:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-11-2015, 21:09   

U mnie były kręcone z głową, a z nowymi erlingami ciekły od początku. Przez to, że jest delikatna nie ma jej jak porządnie dociagnac.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-11-2015, 21:10   

Owczar napisał/a:
U mnie były kręcone z głową, a z nowymi erlingami ciekły od początku. Przez to, że jest delikatna nie ma jej jak porządnie dociagnac.


To dlaczego u mnie nie ciekną juz drugi rok :P
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-11-2015, 21:12   

W lexie po regulacji zaworów dałem te same uszczelki i problemu nie ma.

Skąd wiesz, że nie ciekna jak tak często myjesz silnik? :P
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-11-2015, 21:19   

Owczar napisał/a:
Skąd wiesz, że nie ciekna jak tak często myjesz silnik? :P


Silnik umyłem po ok roku uzytkowania , a zaglądam pod maskę raz na tydzień .
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-11-2015, 22:23   

Wiem Bartku, żartuje. Ale w większości galantow pod maską widać wyciek w tych miejscach. Teraz zrobiłem na uszczelke w plynie. Zobaczymy ile pozyje.
 
 
Mandrake 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 kombi Black Matte
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 170
Skąd: Międzyzdroje
Wysłany: 09-11-2015, 22:34   

Kl Mazdy trzymał tylko na ori z aso :roll: Ciekawe jest to, że cena ori uszczelek była niższa od zamienników. Niestety w aso mitsu kroją aż miło :|
Ja mam złożone teraz na reinz + uszczelniacz dirco. Walnięte parę tysi i trzyma, ale znając v-ki niedługo puści :wink:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-11-2015, 22:50   

Mandrake napisał/a:
Ciekawe jest to, że cena ori uszczelek była niższa od zamienników
Ile kosztowała?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.