Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS ALL] [ELEKTRYKA] Rozładowany akumulator - problem z ala
Autor Wiadomość
Gabriel68 
Forumowicz


Auto: MSS Space Star 1.3 Family 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 88
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18-03-2010, 10:08   [MSS ALL] [ELEKTRYKA] Rozładowany akumulator - problem z ala

Rozładował mi się akumulator. Przyczyną najprawdopodobniej były pozostawione światła. Po rozładowaniu akumulatora załączył się alarm , choć być może to właśnie on doprowadził do rozładowania się akumulatora, tego nie jestem pewien. Wymontowałem akumulator podładowałem i zamontowałem kolejnego dnia z powrotem. I tu zaczęła się gehenna. Autoalarm włączył się ponownie, nie reaguje na próby wyłączenia z obydwu pilotów.(w ogóle brak reakcji na piloty) Jakiekolwiek otwarcie drzwi powoduje jego uruchomienie. Przy próbie rozruchu rozrusznik kręci rewelacyjnie ale auto nie odpala, najprawdopodobniej alarm odcina dopływ paliwa. Posiadam oryginalny alarm mitsubishi 400 z kluczykiem do syrenki i niestety nie mam osobistego kodu do alarmu aby skorzystać z procedury awaryjnego wyłączenia alarmu(nigdzie nie znalazłem tego numeru). Jak to obejść, żeby dojechać do jakiegoś speca?
Ostatnio zmieniony przez cns80 21-05-2010, 10:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 18-03-2010, 12:23   

Spróbuj rozebrac pilota i wyjąć z niego baterię siedząc w środku w samochodzie. Następnie go tam złóż. Może się rozsynchronizowały piloty i alarm ich nie poznaje.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
szkuba 
Forumowicz

Auto: MSS 1.3 GL 2000r.-sprzedany
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 190
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22-03-2010, 08:20   

Mnie też kiedyś padł alumulator i był problem z alarmem.... Jeśli jeszcze nie rozwiązałeś problemu to podsyłam ci na priv mój telefon. Jakby co to jestem też z Bydgoszczy.
_________________
Kuba
 
 
Gabriel68 
Forumowicz


Auto: MSS Space Star 1.3 Family 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 88
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 25-03-2010, 20:11   

No i po sprawie. Dzięki za udzieloną pomoc. Okazało się, że piloty zostały wymeldowane z centralki i trzeba je było ponownie wgrać do niej . Nasze firmowe alarmy, szumnie nazwane mitsubishi 400 i mitsubishi 150 w rzeczywistości są to alarmy firmy Amervox i nazywają się Prestige. Mało tego tak jak stwierdził to kolega Jerk1 w tym temacie alarm alarmy faktycznie zakładają dilerzy w miejscu sprzedaży, w związku z tym możemy mieć zupełnie różne alarmy (szczególnie miśki sprowadzone). Nie neguję metod typu wyjmij baterie w aucie i włóż je, a pilot zagada z alarmem. Być może jest to prawdziwe w alarmach innych typów których nie znam. W Prestige tak nie jest. Jeśli udało się wam taka sztuczka z alarmami tego typu ,to nie na tym to polega. Alarmy te mają piloty w systemie key-lock i wielokrotne użycie pilota bez połączenia z centralką w aucie powoduje jego zablokowanie(pilota). Wtedy wystarczy podejść do auta i w przeciągu 1 sek wcisnąć dwukrotnie guzik otwarcia drzwi(w pilocie), co wyjaśniałoby obiegową opinię o składaniu pilota w aucie i trzymaniu w tym czasie przycisku lock/unlock .
Czynność wkodowania pilotów do centralki okazała się prosta, gdy już znało się położenie włącznika serwisowego alarmu (nie mylić z zamkiem w syrence gdzie możemy ją wyłączyć). Z tym miałem największy problem , poprzedni właściciel nie pokazał mi tego miejsca i przyznam, że sam wyłącznik serwisowy był ukryty dość sprytnie.
Reasumując posiadam serwisówkę alarmu Prestige 400 MX (mitsubishi 400) i służę pomocą zainteresowanym we wgraniu pilotów do centralki, czy np wyłączeniu alarmu za pomocą stacyjki, gdy piloty nie działają.
Ostatnio zmieniony przez Gabriel68 27-03-2010, 00:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 26-03-2010, 08:01   

Gabriel68, to powiedz gdzie szukać tego wyłącznika serwisowego bo zwykle monterzy ida po najmniejszej linii oporu i wszyscy robią tak samo. W ciągu 2 lat sprzątania samochodu i dłubania w różnych zakamarkach nie znalazłem tego wyłacznika.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
halbog 
Mitsumaniak
Homo Swidnicensis


Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 465
Skąd: Świdnica
Wysłany: 26-03-2010, 08:09   

Gabriel68 napisał/a:
posiadam serwisówkę alarmu Prestige 400 MX (mitsubishi 400)
a może wrzuć to do działu download, inni potrzebujący też skorzystają :wink: ?
Pozdrawiam
Bogdan
_________________
Z wiatrem we włosach:)
 
 
 
Gabriel68 
Forumowicz


Auto: MSS Space Star 1.3 Family 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 88
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 27-03-2010, 00:11   

cns80 napisał/a:
Gabriel68, to powiedz gdzie szukać tego wyłącznika serwisowego bo zwykle monterzy ida po najmniejszej linii oporu i wszyscy robią tak samo.


W moim przypadku. Po lewej stronie od zegarów i kierownicy pod włącznikiem przeciwmgielnych znajduje się mały schowek. Należy go wymontować i patrząc przez otwór po nim- prawo skos zobaczymy skrzyneczkę z bliżej dla mnie nieokreślonymi przyłączami , na jej lewym górnym narożniku jest u mnie wyłącznik serwisowy. Patrząc od spodu spod kierownicy za diabła go nie widać ( a wiem coś na ten temat spędziwszy prawie godzinę w pozycji na wznak mając za poduszkę pedały sprzęgła i hamulca) Patrząc przez dziurę po szufladce schowka i tak lampiłem się z 5 minut zanim mózg mi zaskoczył,że widzę skubańca. Wyłącznik to zwykły przełącznik starego typu dzyndzel sterczący z ruchem lewo - prawo.

halbog napisał/a:
]a może wrzuć to do działu download, inni potrzebujący też skorzystają :wink: ?
Pozdrawiam
Bogdan


Oczywiście, ale tu potrzebowałbym pomocy moderatora, wyślę gdzie trzeba.

Wczoraj bawiłem się w programowanie samej centralki alarmu, można zrobić zabawne rzeczy, takie jak w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję on , blokują się wszystkie zamki , w pozycje off zamki odskakują(wszystki opisywane funkcje można aktywować lub nie). Po zgaszeniu stacyjki i niekoniecznie wyciągnięciu kluczyka (niefart), otwarciu drzwi i ich zamknięciu ,alarm przechodzi w tryb samouzbrajania się i po trzydziestu sekundach zamyka nam rzeczone kluczyki w środku auta(niefart podwójny,w moim przypadku spacerek do domu po drugi zestaw kluczyków). Prestige 400 tych programów nie ma wiele (tylko siedem), ale i tak chwilę się można się pobawić.


P.S. Szkuba pytałem się o ten moduł domykania szyb. Na ul. Bełzy 26 jest dostępny w cenie 150 z montażem lub za 100 zl bez montażu.
 
 
RaVciO 
Mitsumaniak


Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 1254
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18-01-2014, 15:17   

Co prawda nie miałem problemów z akumulatorem, a z wyładowaną baterią w jednym z pilotów, ale problem jest praktycznie ten sam...

Skoro bawiłeś się tym alarmem, może podpowiesz mi w jaki sposób kodem awaryjnym wyłączyć alarm.
Teoretycznie mam w książeczce kod awaryjnego wyłączenia, postępowałem zgodnie z instrukcją tzn.
- Otworzyłem auta kluczykiem - alarm się załączył.
- Wsadziłem kluczyk do stacyjki i przekręciłem do momentu, gdzie normalnie zapalają się wszystkie kontrolki - alarm umilkł na kilka sekund i zaczął wydawać pojedyncze dźwięki, teoretycznie jeśli, pierwsza cyfra kodu alarmowego to 5, to po piątym sygnale powinienem zacząć przekręcać kluczyk OFF/ON np. 3 razy jeśli druga cyfra kody to 3... i nic... kontrolki na desce się nie zapalają, alarm nadal uzbrojony i auta nie można odpalić. Na szczęście mam drugiego działającego pilota, ale co jeśli ten drugi też się rozparuje?

Jeśli jeszcze masz Space Stara, zrób proszę fotkę wyłącznika awaryjnego i jego umiejscowienie. Zaglądałem, zaglądałem i tylko zauważyłem czujnik uderzenia i czujnik ruchu, nie udało mi się znaleźć centralki i wyłącznika....


----- EDIT -----

Już zlokalizowałem wyłącznik - u mnie jest kompletnie w innym miejscu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.