Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dokładka wspomagania c50
Autor Wiadomość
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 19-10-2013, 08:41   dokładka wspomagania c50

Moi drodzy, czy ktoś z Was wie czy można zrobić przeszczep pompy, maglownicy, zbiorniczka np. z CA0 1.3 do mojego bolida? Mam wersję bez wspomagania, w ostatnim czasie coś stuka w maglownicy, i myślę, że to dobra okazja, żeby wsadzić wspomaganie. Na allegro jest trochę osprzętu w dobrej cenie, ale nie znalazłam nic konkretnie z c50, a osprzęt z CA0 wygląda podobnie. Przerabiał ktoś ten temat? :wink:
_________________
 
 
 
jerzyk1 
Forumowicz


Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 203
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-10-2013, 21:51   

poszukaj jeszcze z lancera c6x jest taka sama.
http://allegro.pl/colt-1-...3605863160.html
na tej aukcji koles ma wspomaganie na handel, zadzwon popytaj :)
_________________
COLT C52 USA
 
 
ryba_84 
Forumowicz
ryba_84


Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 111
Skąd: Lublin
Wysłany: 29-10-2013, 00:45   

raz kupilem magiel ze wspoma podobno od nowszego modelu i pasowal, zbiorniczek przewody i pompe mialem juz wczesniej ori z c50 ale pompa jest taka sama.
_________________

 
 
 
bongo_22 
Mitsumaniak
baja bongo w kongo


Auto: EA5W Avance, Proton 415 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 568
Skąd: Warszawa Wola/Grochów
Wysłany: 16-01-2014, 17:21   

Odświeżę trochę temat. Chciałbym przełożyć wspomaganie do mojego C50 1.5 12V. Mam magiel, pompę, przewody. Brakuje mi tej łapy + podstawki, na których pompa jest zamocowana do silnika i chyba jakiejś rolki. Jakieś podpowiedzi czy sugestie co od czego może pasować lub jak inaczej to przymocować? Czy jakby co od 1.3 się nada? Znaleźć ori to jest masakra :-(
_________________
Najważniejszy w każdym działaniu jest początek...

06.2009 - 03.2013 Galant EA2W LPI '98 krąży po rodzinie :)
2012 - Galant EA5W '01
01.2014 - 02.2015 - Colt C52 1.5 12V '91
12.2014 - Proton 415 GLXi '96
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 16-01-2014, 20:11   

bongo_22, jeśli dobrze pamiętam to łapa od 1.5 i podwójne koło (na dwa paski obok siebie) :roll:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
bongo_22 
Mitsumaniak
baja bongo w kongo


Auto: EA5W Avance, Proton 415 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 568
Skąd: Warszawa Wola/Grochów
Wysłany: 16-01-2014, 20:47   

Ja mam 1.5, więc do mojego tylko i wyłącznie od 1.5? Może od 1.3 też się nada lub z któregoś CA0? I rozumiem, że podwójne koło do pompy wody. Nie ma możliwości dokładki drugiego?

[ Dodano: 04-03-2014, 00:30 ]
Udało mi się założyć wspomaganie. Już wiem, że koło dwupasowe występuje tylko jako całość i nie ma możliwości dołożenia drugiego (bez spawarki ;-) ). Zdobyłem łapę i koło z lancera C6x 1.5. Nie było to łatwe, ponieważ te elementy są właściwie nie dostępne pojedynczo. Niestety ludzie sprzedają silniki bez odkręcania tych gratów, więc szukanie ich trochę zajęło. Znalazłem wreszcie gościa, który miał na sprzedaż silnik z osprzętem i udało mi się uprosić go o zdjęcie tych części i sprzedanie ich osobno. Magiel, pompę, zbiorniczek i przewody już miałem. Była lekka rzeźba z zamocowaniem zbiorniczka, ponieważ nie miałem oryginalnego wspornika. Trochę więcej kombinowania było z maglem, ponieważ ze wspomaganiem był dużo grubszy od wersji bez. Po drugie magiel b/w ma mocowanie do grodzi z jednej strony zespolone (odlane) razem z wyjściem na kolumnę kierowniczą a w wersji z/w trzeba mieć osobne ucho. Po walce z dopasowaniem mocowań, udało się wszystko odpowiednio poskładać i colcikiem można skręcać używając jednego palca :-) . Mała pomoc na przyszłość:

Łapa do pompy wspomagania :



Maglownica bez wspomagania:



Maglownica ze wspomaganiem:

_________________
Najważniejszy w każdym działaniu jest początek...

06.2009 - 03.2013 Galant EA2W LPI '98 krąży po rodzinie :)
2012 - Galant EA5W '01
01.2014 - 02.2015 - Colt C52 1.5 12V '91
12.2014 - Proton 415 GLXi '96
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.