Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
czy oplaca sie wlozyc zwykly gaz ?
Autor Wiadomość
mitsugn 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 16v GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 29
Skąd: Gostyń
Wysłany: 30-12-2013, 23:12   czy oplaca sie wlozyc zwykly gaz ?

Witam ma ktos z was moze zwykla instalacje gazowa w carismie 1.6? , otoz mam okazję zalozyc uzywana z laguny darmowa tylko chce wiedzieć jakie sa rego minusy albo wasze doświadczenia w carismach z tym gazem;)
 
 
Mbawu 
Forumowicz


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 41
Skąd: Słupsk
Wysłany: 31-12-2013, 02:15   

zero mocy... cały czas musisz patrzec by nie przeciażac układu , moim zdaniem jazda z autem z gazem to jest zabicie jego duszy... sam mam silnik 1.6 i jest naprawde żwawy w zyciu bym mu tego nie zrobił , takie sa moje pierwsze wrażenie jak sie przejechałem Fordem Escortem ze "zwykła" instalacja gazowa , a po drugie 1.6 to nie 2,5 litra zeby to paliło nie wiadomo ile :)
_________________
Jakie fundusze...taki Tuning :)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 31-12-2013, 06:58   

Dobrze dobrana, zamontowana i wyregulowana instalacja sekwencyjna w żaden sposób silnikowi nie zaszkodzi i nie umniejszy mu mocy. Moje autko na LPG chodzi tak samo jak na benzynie, jest tak samo żwawe a dodatkowo za około 80 - 90 zł przejeżdżam około 350 km.
Jednak na instalacji pierwszej lub drugiej generacji na pewno auto będzie słabsze niż na benzynie dodatkowo jeśli będzie niesprawny układ wysokiego napięcia (świece lub przewody lub cewki) auto może strzelać co może uszkodzić przepływomierz lub jakiś inny element dolotu. Dodatkowo jazda na takiej instalacji może doprowadzić do szybszego zużycia się zaworów i gniazd zaworowych w głowicy.
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 31-12-2013, 10:11   

A kto ci założy używkę?
Kto podbije dokumenty i zrobi pzregląd?
Kup chłopie nową sekwencje za 2.5tys i jezździj bezproblemowo wiele lat.
Polecam stronę Megapol zobaczysz jakie są ceny.
1.6 to dobry silnik do gazu, wstaw Staga, wtryskiwacze Hana tylko bez listwy , parownik KME silver i butle ok. 50l na przewodach PVC 8mm nie będziesz miał żadnych kłopotów.
Zrobisz 40 tys.km zaoszczędzisz 7 tys.zlotych. Czyli tyle ile warta jest twoja Cari.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 31-12-2013, 14:30   

a ja miałem w swojej cari tylko że 1,8 zwykła intalację mieszalnikową i przez 4 lata uzytkowania nie miałem z nią problemów więc jesli jest dobrze założona to autko będzie bezproblemowo jeżdzić.
Student, z założeniem uzywanej instalacji i podbiciem papierów to w polsce nie ma problemów,stawiasz przysłowiową flaszkę i masz podbite,sam sprzedałem ze swojej rozbitej cari pół roczna czyli można powiedzieć nową instalację gazową za 1100zł i koleś założył ją do vectry i po dzisiejszy dzień smiga na niej i nie miał problemów z jej założeniem i podbiciem papierów.
 
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 31-12-2013, 15:24   

adaśko, masz rację, znajomy też sprzedał roczna instalację BRC, która potem została założona do Vectry. Mało tego koleś w Oplu ją sam zamontował nie mając o tym żadnego pojęcia (kilkanaście godzin w necie), potem podjazd do gazownika, gazownik wszystko posprawdzał po swojemu, kilka rzeczy puścił po swojemu i wbił w papierki.
Jeśli chodzi o zwykłą instalację do cari to ja bym się raczej zastanowił, jednak z drugiej strony jeśli jest ktoś dobry, kto ogarnie temat i wszystko dobrze wyreguluje to dlaczego nie.
 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 31-12-2013, 16:52   

Mbawu napisał/a:
zero mocy... cały czas musisz patrzec by nie przeciażac układu , moim zdaniem jazda z autem z gazem to jest zabicie jego duszy... sam mam silnik 1.6 i jest naprawde żwawy w zyciu bym mu tego nie zrobił , takie sa moje pierwsze wrażenie jak sie przejechałem Fordem Escortem ze "zwykła" instalacja gazowa , a po drugie 1.6 to nie 2,5 litra zeby to paliło nie wiadomo ile

rozwajalją mnie takie opinie, użytkowników którzy (prawdopodobnie) nie ujeżdżali nigdy auta z gazem. Sam mam dwa Miśki w gazie, CAO na zwykłej instalacji 8-letniej i bez większych problemów, systematyczne przegląy i wymiany podzespołów, drugie to Gal V6 z 4 letnią sekwencją, nie widać różnicy w jeździe na PB a LPG.
Zdecydowanie polecam istalacje gazową każdemu ! Niekoniecznie używaną.
A co do Twoich słów, że szkoda auta gazować.....do diabła Carisma to nie MacLarenF1 jeśli chodzi o moc, że szkoda takich aut gazować(pewnie się nie da zresztą) ani tym bardziej Jaguar E-type który jest Piękny jak nic innego ! i z racji tego zabić tylko takiego który by się ośmielil takowe auto zagazować.
Fakt, że Miśki mają to coś... ale w gaz śmiało można pakować. Wyjątek to auta klasy sport, +250km które wg. mnie powinny być ujeżdżane tylko na PB, bo skoro stać kogoś na auto z taką mocą to stać także by je karmić ile by nie zjadł.
Pozdrawiam
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 31-12-2013, 17:36   

Biały ty także sie myślisz., to ze kogoś stać to nie znaczy że ma płacić za Pb tyle kasy.
Pięknie sie gazuje np. porsche Cayen, spalanie gazu tyle co Pb czyli 36l zwrot instalka w ciągu 6 miesięcy i co to ma wspólnego z tym ze stać?
Jak sie da to robić.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 31-12-2013, 18:28   

Student napisał/a:
Biały ty także sie myślisz., to ze kogoś stać to nie znaczy że ma płacić za Pb tyle kasy.
Pięknie sie gazuje np. porsche Cayen, spalanie gazu tyle co Pb czyli 36l zwrot instalka w ciągu 6 miesięcy i co to ma wspólnego z tym ze stać?
Jak sie da to robić.

miałem na myśli raczej, że jednak szkoda typowo sportowego auta przerabiać w gaz np. Lancer EVO czy Galant VR-4. Co do gazowania Cayenna jestem zdecydowanie ZA, ono zresztą mimo swojej mocy i loga nie zalicza się do aut sportowych :P a raczej do pseudo terenowych limuzyn :)
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 31-12-2013, 18:46   

mitsugn, zakładaj i nie patrz na innych, a sie przekonasz ze dobrze zrobiłeś
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 31-12-2013, 20:27   

Bo po co przepłacać jak można taniej.
 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 01-01-2014, 21:56   

Mbawu napisał/a:
białyjayz czytaj nastepnym razem ze zrozumieniem a wszystko bedzie wporzadku taka jest moja opinia , jesli sie z tym nie zgadzasz to twój problem patrz co napisałem " jechałem 1 autem z taka instalacja zwyklła i to nie przypadło mi do gustu...

spoko luz :) każdy ma prawo wyrazić swoją opinię po to są tworzone fora zresztą....co nie zmienia faktu, że i tak kolega autor niech się nie zastanawia i zakłada te LPG
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
Batmanikus 
Mitsumaniak
CHORY ALE NATCHNIONY


Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 530
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 01-01-2014, 22:04   

Prawie 8 tyś km na gazie. Jak do tej pory. Żadnego problemu, żadnego osłabienia nie odczuwam. Ale mam STAGa założonego przez speców a nie partaczy... I może o to w tym wszystkim chodzi.
_________________
www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem ;)

Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.