 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G]dziwne zachowanie silniczka krokowego-a moze ma tak byc? |
Autor |
Wiadomość |
ciechan [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2007, 19:39 [1G]dziwne zachowanie silniczka krokowego-a moze ma tak byc?
|
|
|
wymienialem ostatnio przewody, swiece, filtr paliwa, czyscilem przepustnice i po tym wszystkim zaobserwowalem dziwne zachowanie silniczka krokowego, ktory chyba wczesniej sie tak nie zachowywal a mianowicie na zilnym silniku po przekreceniu kluczyka na ON silniczek caly czas "pstrykal", zmierzylem opor na pinach i pomiedzy 1 i 2 oraz 2 i 3 przepisowe 30,4 ohm, to samo pomiedzy 5 i 6 ale za to pomiedzy 4 i 5 miernik nic nie pokazuje, rozebralem go, popsikalem go WD40, zresetowalem komputer i na nagrzanym silniku przestal "pstrykac", po sprawdzeniu kodow komputer nie pokazal zadnych bledow, zreszta tak samo jak przedtem - o co chodzi? czy to normalna sytuacja to "pstrykanie" i brak oporu pomiedzy 4 i 5 pinem? bo wydaje mi sie, ze nie bardzo ale moge sie mylic bo w manualu napisane jest "sprawdzic opor pomiedzy 1 i 2 lub 2 i 3 a potem pomiedzy 4 i 5 lub 5 i 6"
no i nie bylo wczesniej i nie ma teraz (przynajmniej na tyle ile odpalilem go w garazu - ok 20 min) zjawiska falowania obrotow, zuzycie paliwa 8,5 na trasie, 10-11 w miescie przy uzyciu supremy 98 ze statoil
przy okazji wydaje mi sie, ze samochod nie rozpedza sie tak szybko jak powinien na tak male autko z moca 150 koni ale nigdy nie mialem porownania z innym wiec moze to tylko takie moje subiektywne odczucie - moze po 10 lutego ktos by sie ze mna umowil w warsaw z 1G zeby porownac? |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 01-06-2007, 22:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2007, 00:01
|
|
|
No witam. 150 koni to on miał (albo i nie) w chwili zjechania z taśmy produkcyjnej, teraz jak na okolo 140 to sie powinieneś cieszyć. nasze silniczni kaja 4 cewki czyli piny 1-2 , 2-3 , 4-5 , 5-6, wiec pomiedzy 4 i 5 tez powinien być opór. Jesli piszesz ze silniczek caly czas "walczy" to moze to nie jest upalony zwój tylko jakis np. zimny lut.Najlepiej by bylo jakbys mial od kogo pozyczyc sprawny. Powodzenia!
[ Dodano: 05-02-2007, 00:02 ]
Jakbyś śmigał przez łódź to służe pomocą. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-02-2007, 00:22
|
|
|
A w Wawce ja mogę pomóc - na 100% masz uszkodzony silniczek krokowy |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 05-02-2007, 02:15
|
|
|
A ja mam cale pudelko silniczkow krokowych na sprzedaz, sprzedalem juz ich z 50 na ebay w ciagu ostatnich kilku miesiecy , ale jescze mi zostalo sporo. cena 175 PLn z wysylka. |
|
|
|
 |
|
|