Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Carisma nie odpala.
Autor Wiadomość
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 27-12-2013, 15:54   [Cari 1.8 GDI] Carisma nie odpala.

Witam,tak jak w temacie dziś Carisma zmarła całkowicie nie da się jej odpalić i w pamięci ecu wisi cały czas kod 44 i 54 co mam wymienić? immo ? albo jak i co sprawdzić?
Wygląda to tak jak by immo blokowało cały czas,ale co tam mogło w nim paść...Mam zapasowy kluczyk (sprzedajacy mówił że on niby serwisowy...a tak naprawdę po włożeniu go i próbie odpaleniu auta od razu wyskakuje kod immo.Na tym na którym jezdziłem oryginalnym TRW było ok do dziś.
Od samego poczatku walcze z tą Carismą i cały czas nie mam ssania...no ale dziś konkretnie coś walnęło:)
BŁAGAM WAS O POMOC.
Carisma 1.8 gdi przed liftem.
_________________
- Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-12-2013, 18:06   

Jak immo to odcina napięcie na wtryski, trzeba to sprawdzić
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 27-12-2013, 18:21   

No to jak to sprawdzic? Gdzies wyczytałem ze odkrecic świece i zakręcić rozrusznikiem i jak iskra będzie to jest ok.a jak nie bbędzie to co sprawdzac w tym immo?
Juz te 2 błędy w ecu miałem dawno temu, jakiś tydzień temu robiłem adaptację (w pamięci też sie pokazały te błędy) i auto paliło do dziś.
_________________
- Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-12-2013, 07:12   

Przy problemach z immobilizerem najczęściej auto zapala na sekundę po czym gaśnie. Immo w Twoim aucie chyba też odcina pompę paliwa która jest w baku. Na początek posprawdzaj wszystkie połączenia w obwodzie immobilisera czyli wszystkie złączki przewodów po między anteną w stacyjce a modułem immo i po między modułem immo a komputerem silnika. Może też być padnięta antena która jest zamontowana przy stacyjce, chyba gdzieś na forum było opisane jak ją sprawdzić. Powinna mieć przejście i oporność bliską 0 po między stykami w kostce.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-12-2013, 08:24   

Pobierz sobie manuala http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3448
W pliku 54.pdf masz napisane po kolei co i jak sprawdzić, jezeli chodzi o immobiliser
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 28-12-2013, 08:26   

Ale wczoraj ani na moment nie dało rady odpalić,tak jakby paliwa brakło (filtr wymieniany miesiąc temu,paliwa 1/3 baku)
U mnie też tak było że zapalało na moment i gasło,potem odpaliłem jeszcze raz i juz odpaliło ale musiałem trzymać nogę na gazie moment bo inaczej gasło (brak ssania). Ale jak już auto sie rozgrzało to często przed dojezdzaniem do skrzyżowania po rozłączeniu biegu obroty kilka razy w górę tak do 2500 i spadek obrotów i w góre.
Postaram się dziś coś posprawdzać i napiszę co i jak.

[ Dodano: 28-12-2013, 11:06 ]
No i dziś postanowiłem odpalić EVoscan podłączyłem wykasowałem błedy ECU i napompowałem kilka razy w Actuatorze paliwo pompą w baku.Błędy ECU już nie wyskoczyły.
Co dziwne ciśnienie nie rośnie na pompie WC.Ale po krótce udało mi się odpalić auto chodziło w miare dobrze aż po paru minutach zgasło to odpaliłem od nowa i zaczęło dziwnie chodzić ,buczeć w filtr powietrza itp.No i już teraz wcale nie da sie uruchomić czyli sytuacja tak jak wczoraj.
Co dziwne nagrałem dzwięk jak pompa paliwa w baku dziwnie jakby charczy,nie równo pracuje.Nawet jak slychać jakby auto chciało odpalić to odrazu gaśnie.

Wklejam 2 logi z evoscana jeśli ktoś rzuci na nie okiem będę bardzo wdzięczny.

http://www.sendspace.com/file/6ct86f dzwięk pompy paliwa

http://www.sendspace.com/file/rkwoka 1 Log z evoscana
http://www.sendspace.com/file/183xrp 2 log z evoscana +zgaśnięcie silnika.
_________________
- Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.