[Cari 1.8 GDI] Carisma nie odpala. |
Autor |
Wiadomość |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 27-12-2013, 15:54 [Cari 1.8 GDI] Carisma nie odpala.
|
|
|
Witam,tak jak w temacie dziś Carisma zmarła całkowicie nie da się jej odpalić i w pamięci ecu wisi cały czas kod 44 i 54 co mam wymienić? immo ? albo jak i co sprawdzić?
Wygląda to tak jak by immo blokowało cały czas,ale co tam mogło w nim paść...Mam zapasowy kluczyk (sprzedajacy mówił że on niby serwisowy...a tak naprawdę po włożeniu go i próbie odpaleniu auta od razu wyskakuje kod immo.Na tym na którym jezdziłem oryginalnym TRW było ok do dziś.
Od samego poczatku walcze z tą Carismą i cały czas nie mam ssania...no ale dziś konkretnie coś walnęło:)
BŁAGAM WAS O POMOC.
Carisma 1.8 gdi przed liftem. |
_________________ - Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-12-2013, 18:06
|
|
|
Jak immo to odcina napięcie na wtryski, trzeba to sprawdzić |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 27-12-2013, 18:21
|
|
|
No to jak to sprawdzic? Gdzies wyczytałem ze odkrecic świece i zakręcić rozrusznikiem i jak iskra będzie to jest ok.a jak nie bbędzie to co sprawdzac w tym immo?
Juz te 2 błędy w ecu miałem dawno temu, jakiś tydzień temu robiłem adaptację (w pamięci też sie pokazały te błędy) i auto paliło do dziś. |
_________________ - Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 28-12-2013, 07:12
|
|
|
Przy problemach z immobilizerem najczęściej auto zapala na sekundę po czym gaśnie. Immo w Twoim aucie chyba też odcina pompę paliwa która jest w baku. Na początek posprawdzaj wszystkie połączenia w obwodzie immobilisera czyli wszystkie złączki przewodów po między anteną w stacyjce a modułem immo i po między modułem immo a komputerem silnika. Może też być padnięta antena która jest zamontowana przy stacyjce, chyba gdzieś na forum było opisane jak ją sprawdzić. Powinna mieć przejście i oporność bliską 0 po między stykami w kostce. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-12-2013, 08:24
|
|
|
Pobierz sobie manuala http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3448
W pliku 54.pdf masz napisane po kolei co i jak sprawdzić, jezeli chodzi o immobiliser |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 28-12-2013, 08:26
|
|
|
Ale wczoraj ani na moment nie dało rady odpalić,tak jakby paliwa brakło (filtr wymieniany miesiąc temu,paliwa 1/3 baku)
U mnie też tak było że zapalało na moment i gasło,potem odpaliłem jeszcze raz i juz odpaliło ale musiałem trzymać nogę na gazie moment bo inaczej gasło (brak ssania). Ale jak już auto sie rozgrzało to często przed dojezdzaniem do skrzyżowania po rozłączeniu biegu obroty kilka razy w górę tak do 2500 i spadek obrotów i w góre.
Postaram się dziś coś posprawdzać i napiszę co i jak.
[ Dodano: 28-12-2013, 11:06 ]
No i dziś postanowiłem odpalić EVoscan podłączyłem wykasowałem błedy ECU i napompowałem kilka razy w Actuatorze paliwo pompą w baku.Błędy ECU już nie wyskoczyły.
Co dziwne ciśnienie nie rośnie na pompie WC.Ale po krótce udało mi się odpalić auto chodziło w miare dobrze aż po paru minutach zgasło to odpaliłem od nowa i zaczęło dziwnie chodzić ,buczeć w filtr powietrza itp.No i już teraz wcale nie da sie uruchomić czyli sytuacja tak jak wczoraj.
Co dziwne nagrałem dzwięk jak pompa paliwa w baku dziwnie jakby charczy,nie równo pracuje.Nawet jak slychać jakby auto chciało odpalić to odrazu gaśnie.
Wklejam 2 logi z evoscana jeśli ktoś rzuci na nie okiem będę bardzo wdzięczny.
http://www.sendspace.com/file/6ct86f dzwięk pompy paliwa
http://www.sendspace.com/file/rkwoka 1 Log z evoscana
http://www.sendspace.com/file/183xrp 2 log z evoscana +zgaśnięcie silnika. |
_________________ - Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD |
|
|
|
 |
|