Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
brak mocy 1.8 GDI
Autor Wiadomość
ml3k@ 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 8
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 13-12-2013, 14:39   brak mocy 1.8 GDI

Witam
Zaznaczę że z "problemem" jeżdżę już ponad rok :P
Samochód po odpaleniu na zimnych silniku nie ma mocy, rzadko ale czasem jakby przerywał, myślałem że jest to zabezpieczenie nierozgrzanego silnika, jeżdżę drugim autem które coś takiego posiada :)
Problem nie występuje po przekroczeniu temperatury 80 stopni, ma bardzo dobra charakterystykę, obroty nie falują ( nawet na zimnym ), lecz znajomy co ma taki silnik powiedział że jest to nienormalne (chodź po rozgrzaniu powiedział że idzie lepiej niż jego), nie ma żadnych błędów, silnik jest w stanie idealnym z małym przebiegiem
Jaka może być najczęstsza przyczyna ? nie jest to uciążliwy problem bo rozgrzanie zajmuje 3-4 min, więc nie chcę wrzucać w to dużo pieniędzy
 
 
anna rakowska 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.8 GDI '04
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 05 Lis 2013
Posty: 270
Skąd: Trójkąt Trzech Cesarzy
Wysłany: 13-12-2013, 16:07   

Mam podobny problem, z tym ze czasem nawet gdy jest cieply zdarza mu sie, ze sobie zabierze i doda kocy.

W aso powiedzieli, ze z komputera niewiele wynika, bo bledy wyskoczyly z alternatora i sondy lambda (ktora pracuje poprawnie, a podaje zle dane na komp). Przypuszczaja, ze jeden z cylindrow moze byc zalewany. Albo standardowo filtry paliwa, przepustnica, pompy. W kazdym razie musza Misie rozebrac, zeby znalezc przyczyny i zatrzymac ja na kilka dni.

Wiec jesli mozesz sobie pozwolic na postoj to szukaj, chetnie sie sama dowiem o co chodzi :)

Zapewne nie bylo to zbyt pomocne, ale wiedz, ze te silniki miewaja takie przygody.
_________________
"Niczego w życiu nie należy się bać, trzeba to tylko zrozumieć"-M.Skłodowska-Curie
 
 
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 13-12-2013, 22:00   

przeczyscie przepustnice i nauczcie obrotow albo wczesniej zdjac klemy z aku odzczekac z 10 min zalozyc i nayuczyc obrotow
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
michalcjo 
Forumowicz

Auto: colt cjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 44
Skąd: poznan
Wysłany: 13-12-2013, 22:20   

Sprawdz wykres sondy lambda nastepnie przeplywka
 
 
Bismarck 
Forumowicz

Auto: SdKfz 181
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 193
Skąd: Vorpommern-Stettin-Löcknitz
Wysłany: 14-12-2013, 13:51   

U siebie stosuje co 5000 tys km
STP Formuła do czyszcenia wtryskiwaczy inna do benzyny a inna do diesla tankuje do pelna i dolewam srodek do paliwa cena jakies 15 zl

Producent cyt:preparat jest silnie skoncentrowaną, o dużej mocy działania formułą do usuwania osadów i nagarów z układu wtryskowego. Jednorazowe zastosowanie skutecznie usuwa zanieczyszczenia i odblokowuje wtryskiwacze w układzie zasilania silnika,
zapobiegając spadkowi mocy.
mi pomaga
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xEGvaJMDia8
 
 
ml3k@ 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 8
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 14-12-2013, 17:09   

Pokombinuje z przepustnicą i dam znać
Bismarck odnośnie tego cuda, miałeś podobne problemy czy stosujesz systematycznie w celach zapobiegawczych ?
I jeszcze jedno pytanie filtr paliwa znajduje się w baku czy trudno go wymienić ?
 
 
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 14-12-2013, 18:36   

ml3k@, filtr paliwa jest w pompie wysokiego cisnienia taki maly a w baku prawdopodobnie tez jest
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
Bismarck 
Forumowicz

Auto: SdKfz 181
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 193
Skąd: Vorpommern-Stettin-Löcknitz
Wysłany: 15-12-2013, 16:37   

ml3k@ podobnie dlatego od tamtej pory stosuje ten srodek co 5 tys/km i mam spokój
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xEGvaJMDia8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.