Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Kiedy zimny okrutnie dymi na biało
Autor Wiadomość
malinow2 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO III 3.2 DiD Long 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 6
Skąd: Zgol
  Wysłany: 28-11-2013, 22:39   [3.2 DID] Kiedy zimny okrutnie dymi na biało

Witam serdecznie wszystkich . Otóż mam taki złożony problem z moim Pajero . Po pierwsze auto zawsze odpala mi po 5-6sek nie zależnie czy grzeje świece czy nie (świece sprawdzone) , z tym że latem jak odpali to ok nic nie dymi nie szarpie silnikiem . Ale kiedy temperatura spada (niezależnie czy +7 czy -20) auto odpala po wspomnianych wcześniej 5-6sek ( niezależnie czy grzeje świece czy nie ) po czym szarpie (wchodzi na 600obr/min) i gaśnie . Po zazwyczaj 3 odpaleniu autko już pracuje stale , ale zaczyna BARDZO mocno dymić na biało . Do czasu jak się nie rozgrzeje nie mogę nim ruszyć bo zgaśnie (skrzynia autom.) . W czasie tego ''rozgrzewania'' nie reaguje na gas wo gule , potem w miarę rozgrzewania i dodawania gazu auto totalnie zadymia całą ulice na biało :( . Jak już się zagrzeje to ok. nie dymi nie szarpie . Kompletnie jestem załamany bo żaden mechanik nie potrafi określić tego co z nim jest nie tak :shock: Mam tylko ogromną nadzieje że nie będę musiał wymienić pompy ... bo będę wtedy musiał się rozstać , a tego nie chce :cry: Może ktoś z was miał taką sytuacja . Bedę ogromnie wdzięczny za wasze porady i propozycje . Proszę o pomoc i pozdrawiam .
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 29-11-2013, 11:42   

Napisz który to rok. manual czy automat?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
malinow2 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO III 3.2 DiD Long 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 6
Skąd: Zgol
Wysłany: 29-11-2013, 11:52   

Witam , skrzynia automatyczna , końcówka roku 2000

[ Dodano: 29-11-2013, 13:02 ]
gdzieś wyczytałem że może to być elektrozawór TPS z tąd moje pytanie jeszcze , jak mogę sprawdzić poprawność działania elektrozaworu TPS i jaka jest kolejność jego złożenia :elektrozawór - podkładka - sprężyna - tłoczek ?? rozebrałem to i niestety nie zdążyłem zobaczyć kolejności a chce mieć 100% pewność że dobrze to złoże :oops:

[ Dodano: 29-11-2013, 16:24 ]
Kupiłem nowy TPS na e-pajero , wymieniałem właśnie . Auto po wymianie dużo lepiej pali , i o połowę mniej dymi . Ale jednak puki się nie rozgrzeje to muli go by ruszyć . Po za tym jak wcześniej do 2tyś. muli go , a powyżej ma kopa . Może ktoś wie co może być . Proszę was o pomoc :wink:

[ Dodano: 03-12-2013, 15:16 ]
niestety przedwczesna radość , dalej tak samo :?
 
 
tomasztomasz 
Forumowicz

Auto: pajero3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 34
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-12-2013, 20:18   

czesc,

tez tak mialem (albo podobnie)

Pompa, brak przestawiania kąta wtrysku (szarpał, brak mocy, dym gryzący) okazało się, że miałem pęknięty tłok przestawiacza kąta wtrysku.
Sam tego nie naprawisz... chyba, że Koledzy z froum cos polecaja. pzdr
 
 
malinow2 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO III 3.2 DiD Long 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 6
Skąd: Zgol
Wysłany: 09-12-2013, 13:58   

witam , a jak było ciepłe twoje autko to objawy się utrzymywały ? jak mogę wiedzieć to naprawa dużo kosztowała ? dzięki za pomoc :)
 
 
tomasztomasz 
Forumowicz

Auto: pajero3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 34
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-12-2013, 19:55   

przy rozruchu, jak zlapal temperature to nie dymil, jak cieply palil od strzala.
A nie mialo to zwiazku z temp. na zewnatrz.
Ale wyklucz pierdoly... filtr itp. pzdr
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 09-12-2013, 20:52   

Witaj jeśli mogę wtracic popytaj w serwisie ,zadzoń do zbyszka z epajero przekalkuluj i jedź do Bytowa ,On jest specem napewno coś poradzi .Powodzenia.
 
 
malinow2 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO III 3.2 DiD Long 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 6
Skąd: Zgol
Wysłany: 09-12-2013, 21:44   

filtr paliwa nowy , świece sprawdzone , ewentualnie co jeszcze ? co do temp. na zewnątrz to u mnie w aucie robi ogromne znaczenie , co do odpalenia to zawsze czy gorący czy zimny pali po ok 6sek. z tym że kiedy jest zimno na dworze to ma te perypetie o których napisałem ... chyba będę musiał się wybrać do jakiegoś serwisu ale do każdego mam daleko i to jest problem :cry:
 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-12-2013, 05:34   

We wrocławiu cięzko mam ten sam rok i podobne objawy i diagnozowane jako nastawnik. Zadzwon to pogadamy 790032261.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 11-12-2013, 12:14   

Przyczyn może być wiele. Na pewno jak długo odpala to prawdopodobnie głowica w pompie, A pozostałe objawy to raczej nastawnik.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
slawoszxx 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DID 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 12
Skąd: Siedlce
Wysłany: 19-12-2013, 13:27   

Witam,
podłączę się pod temat, żeby nie być oskarżonym o dublowanie. :wink:

Szczególnie witam Pana Zbyszka i dziękuję za podpowiedzi przy kupnie Pajero.

Mamy taki przypadek w naszym firmowym miśku 3,2 DID 2003, że gdy jest ciepło odpala od
tzw. strzała, obroty nawet nie myślą, żeby skoczyć. Przyszła zima i wystarczy, żeby było
-3 C w nocy i zapomnijmy o szybkim odpaleniu, 10 minut chechłania i w końcu zaskoczy, ale
świata nie widać - dym koloru białego, unosi się za autem jeszcze dobre kilka kilometrów po
odpaleniu. Filtry i płyny powymieniane dwa tyg. temu, świece żarowe sprawdzone-sprawne,
pompa nie dawała żadnych objawów uszkodzenia, spalanie w trasie 10L przy jeździe do 150
(aż mnie zdziwiło), żadnego kopcenia, dodam jeszcze, że po odpaleniu silnik chwilę głośno
popracuje i tak jakby nie na wszystkie gary. Czary? czy pompa?

Z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie.
Pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-12-2013, 13:20   

Trzeba sprawdzic czujnik temperatyry, i w pompie pts i ctv.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
slawoszxx 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DID 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 12
Skąd: Siedlce
Wysłany: 21-12-2013, 16:29   

zbyszekm2 napisał/a:
Trzeba sprawdzic czujnik temperatyry, i w pompie pts i ctv.


Dziękuję za podpowiedź, rzecz jasna zacznę od czujnika, a później... ehhh

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.