[CA1A 1.3] Kurde ale klekocze! |
Autor |
Wiadomość |
gkrzych [Usunięty]
|
Wysłany: 04-12-2006, 09:08 [CA1A 1.3] Kurde ale klekocze!
|
|
|
Witam,
Mój Colcik 1.3 Cao po odpaleniu klekocze jak cholera..trwa to może z 2-3minuty do czasu "złapania" temperatury. Zawory wyregulowałem i w ogóle silnik sprawuje się bardzo dobrze. Co więc może być przyczyną? może paliwo? zawór uszkodzony? liczę na Waszą pomoc.
Pod tym linkiem: www.bardo.republika.pl/colt.wav dźwięk po odpaleniu auta nagrany moim fonikiem - sorry za jakość. |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 14-10-2007, 00:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-12-2006, 09:59
|
|
|
kolega tez ma taki problem TU poczytaj...i posprawdzaj..moze to byc pasek rozrzadu za luźny... |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 04-12-2006, 10:37
|
|
|
bear007 napisał/a: | kolega tez ma taki problem TU poczytaj...i posprawdzaj..moze to byc pasek rozrzadu za luźny... | Tamten temat tyczy się czego innego, tutaj jak na rozgrzanym silniku nie klekocze to jest ok. mam ten sam efekt i nic się nie da znim zrobić, zawory regulowane gniazda zaworów ok uszczelniacze zaworowe wymienione. Powiek krótko standart. |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-12-2006, 10:45
|
|
|
kostuch przeczytaj tamtem uwaznie...
na cieplo tez mu nie klekocze.... |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 06-12-2006, 12:27
|
|
|
bear007, ale kostuch, tez napisal ze na cieplym nie klekocze-czyli ok.
gkrzych, jezeli zawory na cieplo ustawione prawidlowo, to powiedz w jakim stanie jest olej i jaki Na kiepskim/starym oleju tez tak moze byc. |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2006, 12:33
|
|
|
ok mniejsza o to...
sluchajac Twojego gkrzych ma sie wrazenie ze to nie jest klekot tylko lopot czegos miekkiego..jak wczesniej napisane bylo i w co nie wierzylem- pasek rozrzadu- to taki dzwiek mniej wiecej...posprawdzaj to |
|
|
|
 |
termonti [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2006, 13:20
|
|
|
Jak wlaczylem dzwiek, to w pierwszym momencie mialem wrazenie, ze to jakas obudowa nasowa o elementy obrotowe, ale jak mowisz, ze to ustaje po kilku chwilach, to faktycznie nie pozostaje nic, jak posprawdzac paski, moze ktorys luzny... |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 06-12-2006, 15:16
|
|
|
sprawdz tez poduszki pod silnikiem i zwroc uwage na uszczelke pod glowica. Romel sugeruje w podobnym przypadku sprawdzic pasek rozrzadu jak jest slabo naciagniety moze bic o oslone . Poluzowane mocowanie alternatora do korpusu silnika tez podobnie skutkuje. Raz grzebalem w lancerku od kolesia to mial belke pod silnikiem niedokrecona i tez na poczatku stukalo |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2006, 15:34
|
|
|
dokladnie...uszczelka, pasek i sprawdzilbym kolektor wydechowy...
mialem taki przypadek kiedys ze pekniety kolektor halasowal-to tak przy okazji bo w 1.3 12V to czesta usterka.. |
|
|
|
 |
gkrzych [Usunięty]
|
Wysłany: 24-01-2007, 22:53
|
|
|
bear007 miałeś rację. Klekotał pasek rozrządu - był luźny. Nie wiem jednak co było przyczyną że zrobił się luźny po 10kkm od wymiany. Mechanik wymienił i pasek i napinacz i zrobiło się cicho. |
|
|
|
 |
|