ogromne spalanie lancer 1.3 paliwo znika szybciej niz je wll |
Autor |
Wiadomość |
Kujaw
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi lancer 1.3 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 11-01-2014, 08:06 ogromne spalanie lancer 1.3 paliwo znika szybciej niz je wll
|
|
|
witam wszystkich obecnych na forum . wlewam 10 l i moge przejechac tylko ok 10 km |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-01-2014, 08:16
|
|
|
Może dziurawy zbiornik albo przewody paliwowe |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 11-01-2014, 08:30
|
|
|
Kujaw napisał/a: | wlewam 10 l i moge przejechac tylko ok 10 km | Spalanie jak w ZIŁ-ach Paliły podobno 100/100 km. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Kujaw
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi lancer 1.3 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 11-01-2014, 08:34
|
|
|
sprawa sie ma tak . dostalem auto od szwagra bo wyjechał palił duzo bo ok 20 l jadąc nim do domu dostał muła więc dodałem mu gazu i wtedy rozwaliło mi tłumimk końcowy
[ Dodano: 11-01-2014, 08:43 ]
Przewody sprawdzone zbiornik też podpięciu do kompa pokazał się błąd aparat zapłonowy , czujnik temperatury zasypanego powietrza i czuj temp cieczy . Wszystko wymienione i dalej nic
[ Dodano: 11-01-2014, 08:56 ]
Przewody sprawdzone zbiornik też podpięciu do kompa pokazał się błąd aparat zapłonowy , czujnik temperatury zasypanego powietrza i czuj temp cieczy . Wszystko wymienione i dalej nic |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 11-01-2014, 09:58
|
|
|
Może wtryski leją albo paliwo ucieka do kolektora ssącego podciśnieniem regulatora ciśnienia paliwa listwy wtryskowej. Nie wiem, czy z tym regulatorem też jest tak w Miśkach, ale warto to sprawdzić. Wystarczy zdjąć przewód podciśnieniowy od regulatora i sprawdzić, czy nie czuć zapachu benzyny. |
|
|
|
 |
Kujaw
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi lancer 1.3 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 11-01-2014, 10:22
|
|
|
Wtryski ok przewody podciśnienia raczej też nie . Też pomyślałem tak ale znajomy mechanik sprawdził wszystkie podciśnienia i stwierdził że są ok |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 11-01-2014, 10:40
|
|
|
Tu nie chodzi, że jest coś nie tak z podciśnieniem a chodzi o sam regulator ciśnienia w którym pęka membrana i paliwo przez te pęknięcie dostaje się do komory podciśnieniowej połączonej z kolektorem ssącym cienkim przewodem podciśnieniowym. |
|
|
|
 |
Kujaw
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi lancer 1.3 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 11-01-2014, 10:55
|
|
|
Sprawdze to i dam znać jak sprawy się mają
[ Dodano: 11-01-2014, 12:32 ]
Sprawdzone brak śladów i zapachu benzyny . Ma ktoś z was jakiś pomysł ? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 11-01-2014, 12:58
|
|
|
A sonda lambda sprawdzana i jakie ciśnienie jest na listwie wtryskowej? Może regulator się w jakiś sposób zaciął i nie reguluje właściwie ciśnienia paliwa, nie upuszcza paliwa powrotem. |
|
|
|
 |
Kujaw
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi lancer 1.3 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 11-01-2014, 13:48
|
|
|
Sąda ok ciśnienie na listwie jakie powinno być i jak sprawdzić ten regulator i gdzie no jest
[ Dodano: 11-01-2014, 15:52 ]
A jakby pompą paliwa była walnieta podawała za dużo paliwa to czy mógłby spalić jego aż tak duzo ? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 11-01-2014, 18:05
|
|
|
Raczej jak pompa pada, to jej wydajność spada. Regulator jest przy listwie wtryskowej, z niego wychodzi powrót do zbiornika. Ciśnienie na listwie powinno być chyba około 3 barów, aby je sprawdzić trzeba wpiąć manometr gdzieś pod listwę. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11175 Skąd: Radomsko

|
Wysłany: 12-01-2014, 12:53
|
|
|
Filtr powietrza wymieniałeś ? Skoro wszystko jest szczelne,to znaczy że paliwo dostaje się do silnika przez wtryski,więc tutaj należy szukać przyczyny.W jaki sposób mechanik sprawdził wtryski? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kujaw
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi lancer 1.3 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 12-01-2014, 23:31
|
|
|
Witam po krtutkiej nieobecności . Jutro sprawdze ten regulator i ciśnienie no i same wtryski . Dam znać co i jak .
[ Dodano: 13-01-2014, 09:41 ]
Nie mogę znaleść miejsca gdzie można podpiąć mamometr żeby sprawdzić ciśnienie listwy . Mógłby ktoś mi powiedzieć gdzie jest ten wentyl . Chcem też sprawdzić cis na cylindrach , jakie powinno być ? |
|
|
|
 |
|