[Pajero II] Pajero 3d 2.5 lub 2.8 td kupię |
Autor |
Wiadomość |
grychu
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Graby - las
|
Wysłany: 22-01-2014, 18:23 [Pajero II] Pajero 3d 2.5 lub 2.8 td kupię
|
|
|
Witam serdecznie, szukam ladnego jak dla mnie Pajero II 3d w dieslu. Znalazlem cos takiego :
http://tablica.pl/oferta/...html#4bb2ff4683
czy mogę prosić o opinie i na co zwrócić uwagę ?
Ta wersja bardzo by mi odpowiadała pod względem wyglądu i wyposażenia.
Dziękuje i pozdrawiam
grychu |
Ostatnio zmieniony przez grychu 24-01-2014, 19:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22-01-2014, 18:30 Re: Pajero 3d 2.5 td kupię
|
|
|
grychu napisał/a: | Witam serdecznie, szukam ladnego jak dla mnie Pajero II 3d w dieslu. Znalazlem cos takiego :
http://tablica.pl/oferta/...html#4bb2ff4683
czy mogę prosić o opinie i na co zwrócić uwagę ?
Ta wersja bardzo by mi odpowiadała pod względem wyglądu i wyposażenia.
Dziękuje i pozdrawiam
grychu |
Na ramę kolego młotek w rękę i zabawa w dzięcioła |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
lesmen
Mitsumaniak

Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 117 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 22-01-2014, 18:31
|
|
|
Jak dla mnie to odpada bo ma reduktor ES i sprzęgiełka w kołach. Szukaj już lepiej z SuperSelectem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
grychu
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Graby - las
|
Wysłany: 22-01-2014, 18:34
|
|
|
tak o tym juz sie naczytałem - własciciel mowi, ze rama jest OK i moge jechac z tym autem do dowolnego serwisu. Oczywiscie mlotek bede miał ze sobą dzieki - a ogolnie jakies podejrzenia ? czy w tej wersji tak ma wygladac wnetrze, kierownica, gałki itp ? wiem ze dolozyli te zegary temp./wysoko/pochył. a poza tym wyglada to na oryginal czy jakis mataczony ? |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 22-01-2014, 18:47
|
|
|
grychu napisał/a: | wiem ze dolozyli te zegary temp./wysoko/pochył |
??????? Zawsze miał . |
|
|
|
 |
grychu
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Graby - las
|
Wysłany: 22-01-2014, 18:50
|
|
|
pewnie rozne sa opinie ja wyczytalem taką :
"ogólnie najlepszym wyjściem to ES ze stałymi zabierakami, bądź manualnymi sprzęgami (rozwiązanie najbardziej wytrzymałe i najmniej awaryjne)
jedyna sytuacja przemawiająca za SS to duża ilość jazdy po asfalcie w średnich warunkach pogodowych (zakręty i asfalt pomieszany z lodem/śniegiem)"
jak dla mnie - to nie potrzebna mi jazda z zalaczonym x4 po asfalcie - 20 lat jezdze samochodem z napedem na jedną os ( mialem i z tylnym i przednim napedem ) i do tej pory nie mialem zadnej kolizji wiec nie widze potrzeby w takich warunkach uzywania x4. Wole mieć rozwiazanie mniej awaryjne. [/b] |
|
|
|
 |
czortunio
Forumowicz
Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sty 2013 Posty: 199 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-01-2014, 15:44
|
|
|
Cytat: | jak dla mnie - to nie potrzebna mi jazda z zalaczonym x4 po asfalcie - 20 lat jezdze samochodem z napedem na jedną os ( mialem i z tylnym i przednim napedem ) i do tej pory nie mialem zadnej kolizji wiec nie widze potrzeby w takich warunkach uzywania x4. Wole mieć rozwiazanie mniej awaryjne. [/b] |
Idąc takim tropem można jeździć furmanką.
P.S.
Sprzęgiełka sprawiają dużo więcej kłopotu niż SS. |
|
|
|
 |
grychu
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Graby - las
|
Wysłany: 24-01-2014, 17:29
|
|
|
o witam, juz sledzilem kolegi posty z furmankami na codzien poruszam sie E90 245 KM z tylnym napedem i nie mam z tym problemu jezdzic trzeba umiec warto zainwestowac w nowe opony a jak ktos na detkach jezdzi albo kupuje uzywki 10 letnie to nie ma sie co dziwic ze na rondach zawija . Mozna jeszcze miec super auto skladane z 5 i wtedy tez moze sie tyl uslizgiwac
ok kazdy jezdzi tym co sobie kupi.
Proszę jeszcze o opinie tej aukcji :
http://otomoto.pl/mitsubi...-C31976096.html
dzięki
[ Dodano: 24-01-2014, 18:11 ]
Wlasnie sie dowiedzialem, ze ten granatowy 2.5l ma peknięcie na bloku i znika mu płyn chłodzący. Odpada |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 24-01-2014, 19:42
|
|
|
grychu napisał/a: | o witam, juz sledzilem kolegi posty z furmankami na codzien poruszam sie E90 245 KM z tylnym napedem i nie mam z tym problemu jezdzic trzeba umiec warto zainwestowac w nowe opony a jak ktos na detkach jezdzi albo kupuje uzywki 10 letnie to nie ma sie co dziwic ze na rondach zawija . Mozna jeszcze miec super auto skladane z 5 i wtedy tez moze sie tyl uslizgiwac
ok kazdy jezdzi tym co sobie kupi.
Proszę jeszcze o opinie tej aukcji :
http://otomoto.pl/mitsubi...-C31976096.html
dzięki
[ Dodano: 24-01-2014, 18:11 ]
Wlasnie sie dowiedzialem, ze ten granatowy 2.5l ma peknięcie na bloku i znika mu płyn chłodzący. Odpada |
To po co się pytasz jak i tak wiesz lepiej |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
czortunio
Forumowicz
Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sty 2013 Posty: 199 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-01-2014, 20:21
|
|
|
Cytat: | o witam, juz sledzilem kolegi posty z furmankami na codzien poruszam sie E90 245 KM z tylnym napedem i nie mam z tym problemu jezdzic trzeba umiec warto zainwestowac w nowe opony a jak ktos na detkach jezdzi albo kupuje uzywki 10 letnie to nie ma sie co dziwic ze na rondach zawija . Mozna jeszcze miec super auto skladane z 5 i wtedy tez moze sie tyl uslizgiwac |
Nie rozumiemy się.
Mówię o pełnym wykorzystaniu posiadanego napędu na 4 koła. By jazda dawała satysfakcję i ... przewagę nad ośkami.
Trzeba również pamiętać, że opony terenowe typu AT, sprawdzają się nieco gorzej na śliskim asfalcie niż typowa zimówka.
Po co kupować samochód z napędem 4x4, skoro nie możemy go w pełni wykorzystać ? |
|
|
|
 |
grychu
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Graby - las
|
Wysłany: 24-01-2014, 20:35
|
|
|
OK macie racje nie bede komentował dopoki sam sie nie przejade z napedem ES i SS. Ten granatowy ma pękniety blok wiec odpada czyli ES-em narazie sie nie przejade. Jezeli do jutra nie sprzeda sie ten: http://otomoto.pl/mitsubi...-C31976096.html , to moze jutro bede mial juz jakas opinie o SS - bo chyba to jest wersja z SS.
[ Dodano: 24-01-2014, 20:40 ]
NO i dupa - juz sprzedany czyli SS-em tez sie nie przejade
|
|
|
|
 |
czortunio
Forumowicz
Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sty 2013 Posty: 199 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 03-02-2014, 22:58
|
|
|
15 tys. za złoma z 93 z bojlerem w bagażniku.
Cytat: | Gdy ponad 1,5 roku temu zobaczyłem Pajero II, które później nabyłem myślałe |
Strasznie reprezentacyjnie wygląda ... stary kanciak. |
|
|
|
 |
|