Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Pajero II] Pajero 3d 2.5 lub 2.8 td kupię
Autor Wiadomość
grychu 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II 2.8 szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Graby - las
Wysłany: 22-01-2014, 18:23   [Pajero II] Pajero 3d 2.5 lub 2.8 td kupię

Witam serdecznie, szukam ladnego jak dla mnie ;) Pajero II 3d w dieslu. Znalazlem cos takiego :

http://tablica.pl/oferta/...html#4bb2ff4683

czy mogę prosić o opinie i na co zwrócić uwagę ?
Ta wersja bardzo by mi odpowiadała pod względem wyglądu i wyposażenia.

Dziękuje i pozdrawiam
grychu
Ostatnio zmieniony przez grychu 24-01-2014, 19:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22-01-2014, 18:30   Re: Pajero 3d 2.5 td kupię

grychu napisał/a:
Witam serdecznie, szukam ladnego jak dla mnie ;) Pajero II 3d w dieslu. Znalazlem cos takiego :

http://tablica.pl/oferta/...html#4bb2ff4683

czy mogę prosić o opinie i na co zwrócić uwagę ?
Ta wersja bardzo by mi odpowiadała pod względem wyglądu i wyposażenia.

Dziękuje i pozdrawiam
grychu


Na ramę kolego młotek w rękę i zabawa w dzięcioła :mrgreen:
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
lesmen 
Mitsumaniak


Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 117
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 22-01-2014, 18:31   

Jak dla mnie to odpada bo ma reduktor ES i sprzęgiełka w kołach. Szukaj już lepiej z SuperSelectem.
_________________

 
 
 
grychu 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II 2.8 szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Graby - las
Wysłany: 22-01-2014, 18:34   

:) tak o tym juz sie naczytałem - własciciel mowi, ze rama jest OK i moge jechac z tym autem do dowolnego serwisu. Oczywiscie mlotek bede miał ze sobą :) dzieki - a ogolnie jakies podejrzenia ? czy w tej wersji tak ma wygladac wnetrze, kierownica, gałki itp ? wiem ze dolozyli te zegary temp./wysoko/pochył. a poza tym wyglada to na oryginal czy jakis mataczony ?
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 22-01-2014, 18:47   

grychu napisał/a:
wiem ze dolozyli te zegary temp./wysoko/pochył


??????? Zawsze miał .
 
 
grychu 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II 2.8 szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Graby - las
Wysłany: 22-01-2014, 18:50   

pewnie rozne sa opinie ja wyczytalem taką :

"ogólnie najlepszym wyjściem to ES ze stałymi zabierakami, bądź manualnymi sprzęgami (rozwiązanie najbardziej wytrzymałe i najmniej awaryjne)

jedyna sytuacja przemawiająca za SS to duża ilość jazdy po asfalcie w średnich warunkach pogodowych (zakręty i asfalt pomieszany z lodem/śniegiem)
"

jak dla mnie - to nie potrzebna mi jazda z zalaczonym x4 po asfalcie - 20 lat jezdze samochodem z napedem na jedną os ( mialem i z tylnym i przednim napedem ) i do tej pory nie mialem zadnej kolizji wiec nie widze potrzeby w takich warunkach uzywania x4. Wole mieć rozwiazanie mniej awaryjne. [/b]
 
 
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-01-2014, 15:44   

Cytat:
jak dla mnie - to nie potrzebna mi jazda z zalaczonym x4 po asfalcie - 20 lat jezdze samochodem z napedem na jedną os ( mialem i z tylnym i przednim napedem ) i do tej pory nie mialem zadnej kolizji wiec nie widze potrzeby w takich warunkach uzywania x4. Wole mieć rozwiazanie mniej awaryjne. [/b]


Idąc takim tropem można jeździć furmanką.

P.S.
Sprzęgiełka sprawiają dużo więcej kłopotu niż SS.
 
 
grychu 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II 2.8 szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Graby - las
Wysłany: 24-01-2014, 17:29   

o witam, juz sledzilem kolegi posty z furmankami ;) na codzien poruszam sie E90 245 KM z tylnym napedem i nie mam z tym problemu ;) jezdzic trzeba umiec warto zainwestowac w nowe opony a jak ktos na detkach jezdzi albo kupuje uzywki 10 letnie to nie ma sie co dziwic ze na rondach zawija . Mozna jeszcze miec super auto skladane z 5 i wtedy tez moze sie tyl uslizgiwac ;)

ok kazdy jezdzi tym co sobie kupi.

Proszę jeszcze o opinie tej aukcji :

http://otomoto.pl/mitsubi...-C31976096.html

dzięki

[ Dodano: 24-01-2014, 18:11 ]
Wlasnie sie dowiedzialem, ze ten granatowy 2.5l ma peknięcie na bloku i znika mu płyn chłodzący. Odpada :(
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 24-01-2014, 19:42   

grychu napisał/a:
o witam, juz sledzilem kolegi posty z furmankami ;) na codzien poruszam sie E90 245 KM z tylnym napedem i nie mam z tym problemu ;) jezdzic trzeba umiec warto zainwestowac w nowe opony a jak ktos na detkach jezdzi albo kupuje uzywki 10 letnie to nie ma sie co dziwic ze na rondach zawija . Mozna jeszcze miec super auto skladane z 5 i wtedy tez moze sie tyl uslizgiwac ;)

ok kazdy jezdzi tym co sobie kupi.

Proszę jeszcze o opinie tej aukcji :

http://otomoto.pl/mitsubi...-C31976096.html

dzięki

[ Dodano: 24-01-2014, 18:11 ]
Wlasnie sie dowiedzialem, ze ten granatowy 2.5l ma peknięcie na bloku i znika mu płyn chłodzący. Odpada :(



To po co się pytasz jak i tak wiesz lepiej :mrgreen:
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-01-2014, 20:21   

Cytat:
o witam, juz sledzilem kolegi posty z furmankami ;) na codzien poruszam sie E90 245 KM z tylnym napedem i nie mam z tym problemu ;) jezdzic trzeba umiec warto zainwestowac w nowe opony a jak ktos na detkach jezdzi albo kupuje uzywki 10 letnie to nie ma sie co dziwic ze na rondach zawija . Mozna jeszcze miec super auto skladane z 5 i wtedy tez moze sie tyl uslizgiwac ;)


Nie rozumiemy się.

Mówię o pełnym wykorzystaniu posiadanego napędu na 4 koła. By jazda dawała satysfakcję i ... przewagę nad ośkami.
Trzeba również pamiętać, że opony terenowe typu AT, sprawdzają się nieco gorzej na śliskim asfalcie niż typowa zimówka.

Po co kupować samochód z napędem 4x4, skoro nie możemy go w pełni wykorzystać ?
 
 
grychu 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II 2.8 szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Graby - las
Wysłany: 24-01-2014, 20:35   

OK macie racje nie bede komentował dopoki sam sie nie przejade z napedem ES i SS. Ten granatowy ma pękniety blok wiec odpada czyli ES-em narazie sie nie przejade. Jezeli do jutra nie sprzeda sie ten: http://otomoto.pl/mitsubi...-C31976096.html , to moze jutro bede mial juz jakas opinie o SS - bo chyba to jest wersja z SS. :)

[ Dodano: 24-01-2014, 20:40 ]
NO i dupa - juz sprzedany :( czyli SS-em tez sie nie przejade ;)

:doubt:
 
 
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 03-02-2014, 22:58   

15 tys. za złoma z 93 :lol: z bojlerem w bagażniku.

Cytat:
Gdy ponad 1,5 roku temu zobaczyłem Pajero II, które później nabyłem myślałe

Strasznie reprezentacyjnie wygląda ... stary kanciak.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.