Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpalaniem- prośba o diagnozę
Autor Wiadomość
kuken 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,6 GL '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 129
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-01-2014, 12:17   Problem z odpalaniem- prośba o diagnozę

Kilka dni temu Carisma nie odpaliła po przekręceniu kluczyka (słychać jedynie pojedyncze stuknięcie), przy drugiej próbie odpaliła bez problemu. Później było różnie, albo odpalała za pierwszym razem albo za drugim. Dziś rano po dojeździe do pracy wyłączyłem silnik i od razu próbowałem odpalić- bez efektu. Postała kilka godzin, nic z nią nie robiłem i odpaliła od strzała.
Pierwsza myśl- wieszają się szczotki, ale skoro odpaliła bez ruszania czegokolwiek to może nie to. Ponadto rozrusznik regenerowany ok. 1,5 roku temu
Może trzeba szukać zaśniedziałych styków raczej?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-01-2014, 18:53   

Przejrzyj wiązke silnika pod katem zasniedziałej masy, oraz sprawdź połaczenia przy rozrusznika, sprawdź sterowanie automatu i głowny habel pradowy, jezeli będzie oK to raczej wina lezy w rozruszniku, jezeli będzie problem z kablem sygnałowym automatu to wina może leżeć po stronie kostki stacyjki ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 10-01-2014, 22:57   

Szczotki raczej tak szybko sie nie zurzywają. też ostawiał bym wine styków lub automatu.
_________________

 
 
kuken 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,6 GL '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 129
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-01-2014, 13:09   

robertdg napisał/a:
Przejrzyj wiązke silnika pod katem zasniedziałej masy, sprawdź sterowanie automatu i głowny habel pradowy,


Robertdg mógłyś to rozwinąć? Z elektryki jestem dość zielony. Pod akumulatorem znalazłem połączenie masy do podłużnicy, z tego co wyczytałem powinno być jeszcze połączenie do silnika, gdzie je znaleźć?

O co chodzi z głównym kablem prądowym? Kabel do zasilania automatu? Zajrzałem od spodu ale dostęp jest tam tak fatalny że ciężko mi tam rękę włożyć. co dopiero styki czyścić.

Póki co wyczyszczone klemy, na połączenie masowe jedynie psiknąłem WD-40 bo zapieczone. Samochód odpalał jak szalony, a dziś rano po krótkiej jeździe znów loteria. Potrafi nawet na chwilę obrócić rozrusznikiem i nie odpalić, jak gdyby akumulator był słaby, a po chwili odpala od strzała.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-01-2014, 19:10   

Połaczenie z karoserii do silnika idzie w okolicy mocowanie silnik skrzynia obok rozrusznika, co do złaczy na rozruszniku, to niestety dostęp nie jest rewelacyjny ale do ogarnięcia, odrobina cierpliwości i dasz rade sprawdzić co i jak.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kuken 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,6 GL '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 129
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-01-2014, 19:31   

Brak masy chyba muszę wykluczyć, bo porobiłem dodatkowe masy kablami rozruchowymi i problem dalej jest. Natomiast zaobserwowałem, że w momencie kiedy nie chce odpalić restartuje mi się radio- np. wyłącza CD a włącza radio FM.

[ Dodano: 17-01-2014, 15:01 ]
Sprawa rozwiązana- auto oddane do elektryka- diagnoza- automat. Po wymianie na nowy zapala prawidłowo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.