Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
szrpanie i duszenie
Autor Wiadomość
erol2006 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1,6.16v II 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 3
Skąd: minsk maz
Wysłany: 16-12-2013, 19:53   szrpanie i duszenie

witam wszystkich uzytkownikow !mam problem odnosnie pracy silnika, a mianowicie chodzi o to, ze jak odpale auto , to na ssaniu chodzi prawidlowo, natomiast jak jest cieply to obroty faluja prawie do zera. ale jak tylko wrzuce jedynke i zaczynam ruszac to zaczyna szarpac i dlawic sie i tak na karzdym biegu do ok 2500 obr/min potem sie przdusza. wiec jak widac o dynamicznej jezdzie nie ma mowy, auto nie ma mocy. dodam tylko ze ostatnio zona przypalila sprzeglo ale to chyba nie mam wplywu. jezeli ktos ma jakies pomysly to prosze o rade
 
 
reicz 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 Comfort `03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 107
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 16-12-2013, 20:12   

albo jakaś cewka albo kable WN.
 
 
 
DyrmaZasadniczo 
Forumowicz
Carisma 1.6

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 67
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-12-2013, 20:12   

Był podobny temat gdzies na forum. Moze masz syf w przepustnicy
_________________

 
 
erol2006 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1,6.16v II 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 3
Skąd: minsk maz
Wysłany: 16-12-2013, 22:20   

a czy mozna zamontowac cewke z gdi 1.8 16v do 1.6 16v?
_________________
eryk
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 16-12-2013, 23:05   

Nie pasuje raczej. układ zapłonowy do przejżenia mialem podobnie gdy było wilgotne powietrze, lub sprawdz filtr paliwa przy okazji, łatwy dostęp. A co do falowania to może byc krokowy do czyszczenia a przy okazji przepustnica.
_________________

 
 
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 17-12-2013, 15:32   

ja obstawiam pompę paliwa w baku może nie maga dla tego taki efekt.Pod tylnią kanapą jest dojście do tej pompy najlepiej wyciągnąć przeczyścić.Zazwyczaj takie cyrki się dzieją jak się dobije do rezerwy zbiornika albo dopuści się do zerowego stanu poziomu paliwa.Ewentualnie drugą sytuacją elektryka tzn świece zalane(częsta wina uszczelniaczy w przypadku 1.6) przewody,cewka.Ale to duszenie wskazywało by bardziej na pompę w baku.
_________________
carisma GDI 98,Galant elegance 2,5v6
 
 
erol2006 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1,6.16v II 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 3
Skąd: minsk maz
Wysłany: 17-12-2013, 19:22   

dodam jeszcze ze ostatnio wymienialem przewody wn i na jednej cewce jest brzebicie. w starych przewodach bylo to samo. to by chyba wskazywalo na cewke.!?
_________________
eryk
 
 
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 18-12-2013, 18:00   

jeśli jest możliwość załatwić dobrą cewkę i podmienić.Jesteś z Wawy więc jest sporo osób które mają carismę dogadaj się z kimś na forum i podmieńcie cewkę zobaczysz czy jest różnica.
_________________
carisma GDI 98,Galant elegance 2,5v6
 
 
robert1982 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1,8 116km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 3
Skąd: lubelskie
Wysłany: 07-02-2014, 21:15   

witaj mam problem z moją carisma 1,8 116 km mam układ zapłonowy z dwoma ablami i dwoma cewkami i sugerując się twoim przypadkiem z szarpaniem i wypadaniem zapłonów podczas okresów z wilgotnym powietrzem proszę o poradę gdzie może tkwić błąd w pracy silnika - cewki , kable i świece wymienione proszę o poradę bo ręce mi już opadają odpisz na mejla-robert130582@wp.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.