Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie odpala stojąc "pod górę"
Autor Wiadomość
anna rakowska 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.8 GDI '04
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 05 Lis 2013
Posty: 270
Skąd: Trójkąt Trzech Cesarzy
Wysłany: 31-01-2014, 22:45   Nie odpala stojąc "pod górę"

Nie bardzo mam pomysł pod jaki temat się podpiąć, więc liczę na pokierowanie dalej.
Zdumiewający przypadek. Dziś zestresowała mnie koleżanka Carisma - nie chcąc odpalić, stojąc pod sporym kątem ok.35 stopni z nosem w górę. (Baku połowa) Stoczyłam ją i dopiero zaczęła ssać.
Być może jest to związane z innym problemem - spadkami mocy (głównie na zimnym silniku) w okolicach 2,5-3,5kr/min. Filtru paliwa mi nie chcieli sprawdzać, bo przewody pordzewiałe. Łatany był wydech (nieoryginalny), który prawdopodobnie powodował błąd z sondy lambda.
Jakieś pomysły?
_________________
"Niczego w życiu nie należy się bać, trzeba to tylko zrozumieć"-M.Skłodowska-Curie
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 31-01-2014, 22:55   

Nie wiem jak to jest dokładnie w GDI ale może paliwo sie cofa z powrotem do zbiornika, lub coś nie tak z pompą w baku. A na prostym normalnie pali?
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-02-2014, 08:13   

Pompka paliwa jest niemalże z przodu zbiornika, może przez noc siła grawitacji paliwo spłynęło z układu, sam kubek w którym snajduje się pompa paliwa mógł się znacznie opróżnić, teoretycznie dziać sie tak nie powinno gdyż wstępna pompka paliwa sama w sobie powinna mieć zawór zwrotny aby się paliwo nie cofało.
Co do filtra paliwa to lepiej niech uleci zgnitek gdzieś w szczerym polu na drodze, czy lepiej póku się przy nim grzebie ostateczmnie wykonac jakiś ekwiwalent :?: Skoro przewód jest ugnity to nic go nie odmłodzi.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
anna rakowska 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.8 GDI '04
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 05 Lis 2013
Posty: 270
Skąd: Trójkąt Trzech Cesarzy
Wysłany: 01-02-2014, 14:35   

Cytat:
Co do filtra paliwa to lepiej niech uleci zgnitek gdzieś w szczerym polu na drodze, czy lepiej póku się przy nim grzebie ostateczmnie wykonac jakiś ekwiwalent :?:


Ja Cię bardzo przepraszam, ale nie dorozumiem :) Chętnie bym go wymieniła (jeśli o to chodziło), ale sama nie jestem w stanie. A w ASO nie tkną, bo nie chcą zepsuć.

Wracając do baku - odpalałam go nie po nocy, a po 3 minutach od wyłączenia, więc nie miał się kiedy opróżnić. Czyli, że muszę wymienić którąś pompkę?

Gdzie, kto i za ile się zajmuje takimi rzeczami poza ASO?
_________________
"Niczego w życiu nie należy się bać, trzeba to tylko zrozumieć"-M.Skłodowska-Curie
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-02-2014, 16:38   

Skoro filtr paliwa i jego połaczenia są pordzewiałe to i tak prędzej czy później trzeba będzie to wymienić gdyż się to rozsypie, jezeli coś się uszkodzi podczas demontażu to trzeba to będzie naprawić, może w jakiś sposób przerobić aby nie stwarzać ryzyka.
Co do odpalania to sądziłem, że to wystąpiło po dłuższym postoju, na pierwszy rzut wypadałoby sprawdzić czy nie była to wina cofającego sie paliwa w układzie.
O cena cięzko mówić gdyż wszystko zalezne jest od tego ile mechanik poświęci czasu na usunięcie usterki/naprawę.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.